| Datum | 2007-11-06 |
| Film |
[niemand is geweest] |
| Hint |
[niemand is geweest] |
| Cijfer |
|
| Naam | Opmerking |
| Ellinor | [wo 31/10 7:01] Het is woensdag.
|
| Ellinor | Ja ik had het ook uit de NRC. Voor wie het gemist heeft: www.proefjes.nl is erg leuk. Naturrwetenschap-proefjes van Robbert Dijkgraaf e.a.,
voor kinderen. |
| joeri | hoi Ellinor! De pagina gaat pas naar de volgende bladzijde als er is ingevuld welke film er gisteren was. Of, om het anders te zeggen: voor de sneak pagina is "deze week" de week na de laatst ingevulde sneak. Dat is tegenwoordig dus vaak [niemand is geweest]. Meestal is Anneke geloof ik degene die dat invult. |
| joeri | Jammer dat jullie er niet waren met Eliza, dat schattige leeftijdsgenootje van Eliza was er weer eens vandaag.
|
| joeri | ik bedoel daarmee natuurlijk gisteren
|
| Ellinor | O dat leuke jongetje - ja we komen graag na de verhuizing weer een keer. En o - laatst floepte mijn tekst zomaar naar de nieuwe week, dus ik dacht dat je dat van die ingevulde film eruit had gehaald.
|
| Ellinor | Vorige week was dat: ik haalde een mooi dingetje binnen voor Anneke op woensdag nog op de pagina van de oude week en vond mezelf opeens naar de nieuwe week verplaatst. Maar misschien was Anneke er toen precies tegelijkertijd. Haar goedemorgen kwam vlak erna op op de nieuwe week aan. Grappig: het leek net of ik zomaar in de nieuwe week kwam door een mooi nieuw scriptje van jou.
|
| jan | http://store.dataevolution.com/ProductDetails.asp?ProductCode=DT%2D7002&Show=TechSpecs
|
| jan | 4 voor $300 :-) Heeft iemand anders toevallig zin om mee te doen?
|
| wouter | Leuk spul hoor, maar bedenk je dan ook even welk probleem dat apparaatje voor mij oplost? :-) |
| anneke | [do 01/11 0:01] twustuh
|
| jan | Wat voor probleem het voor jou oplost weet ik eigenlijk niet :) Persoonlijk wil ik er mijn server van maken; het ding gebruikt maar 8W en is snel genoeg om een beetje mail te ontvangen en webpagina'tjes op te sturen.
|
| joeri | ik vond het een beetje jammer dat hij 4xUSB1.1 had. 1.1 is eigenlijk een beetje langzaam als je er bijvoorbeeld externe storage op wil aansluiten
|
| wouter | Jan, kun je dan niet beter een asus wl500g nemen? is wel ietsje duurder maar wel gewoon in elke winkel te koop en heel handig.
|
| joeri | die heb ik al.. :) maar daarvan is dan weer lastiger het intern geheugen uit te breiden :)
|
| manuel | [vr 02/11 6:42] Vandaag geen groen...
|
| joeri | jammer maar helaas
|
| manuel | Naaa, valt eigenljik toch wel mee... een beetje kleur mag altijd wel, toch?
|
| meike | [za 03/11 0:00] ok, maar nu weer wat mooier maken
|
| manuel | net te laat...
|
| anneke | : )
|
| manuel | [zo 04/11 0:04] ha, verde!
|
| manuel | damn, verkeerde taal
|
| joeri | hoe zeg je "boefje!" in het portugees?
|
| meike | ehm... geen idee
|
| meike | [ma 05/11 0:01] en mijn computertijd is wat anders dan die van de sneakpagina blijkbaar..
|
| Vincent | trafulha! (hopen dat de dubbele vertaling via het engels niet te veel van de betekenis verandert...) |
| manuel | Ik denk dat de term wel aardig de lading dekt, al is het schattige van "boefje" er meteen wel van af. Als ik het woord google komt het opvallend vaak voor met naam Socrates, en dan bedoel ik dus niet de wijsgeer van 2500 jaar terug maar de huidige minister-president. Trek uw conclusie en dank u wel :( ...
|
| Vincent | hehe, ik heb schavuit vertaald naar engels (crook) naar portugees... Ik had het vermoeden dat 'Boefje' niet begrepen zou worden door de online dictionaries, en schavuit komt denk ik nog wel redelijk in de buurt van boefje.. |
| meike | gaat ineens zeer binnenkort verhuizen en vraagt zich af of iemand misschien nog iemand weet met verhuisdozen?
|
| meike | dat mensen die zin hebben om te helpen verven (za/ma) verhuizen (ma) uiteraard erg welkom zijn, voor eten, drinken en gezelligheid wordt gezorgd! (alleen mentaal ondersteunen, of helpen met eten/drinken/gezelligheid_kan_uiteraard_ook_voor_mensen_die_liever_niet_verven) |
| meike | hmm_mijn_spatie_wil_niet_meer_:(
|
| wouter | misschien hebben jan en ellinor er binnenkort een paar over :-)
|
| wouter | enne, waar ga je precies heen?
|
| wouter | Helaas kan ik je niet helpen komend weekend, maar gefeliciteerd!
|
| Ellinor | en Jan en Eliza verhuizen morgen. (zie jullie mail voor nieuw adres, mail ons als je het niet hebt tgekregen alsjeblieft). Meike, onze dozen zijn van het verhuisbedrijdf dus die kunnen we je niet doorlenen. En helaas moeten wij komend weekend in ons oude huis de vloer eruit halen )e.a.) en kunnen we dan dus niet komen helpen. Pardon en succes met je verhuizing. Leuk huis?
|
| Ellinor | wij zijn waarschijnlijk een paar dagen zonder internet, donderdagavond weer terug. Groeten!
|
| elwin | wenst iedereen een goede verhuizing, had geen mailtje, wil zaterdag Meike wel helpen, en denkt morgen te komen om bij te kletsen! |
| elwin | heeft waarschijnlijk ook nog wel een spatiebalk over |
| elwin | heeft nu wel dat mailtje! :) |
| anneke | [di 06/11 0:04] ja, veel verhuissucces gewenst!
|
| joeri | [[Abe Veneto]] wenst iedereen een goede morgen en succes met het verhuizen
|
| jochem | komt ook weer eens eten en wellicht ook naar de film |
| joeri | http://producten.hema.nl/
|
| joeri | wel flash
|
| anneke | leuk, als elwin komt! (leest nu pas de site goed)
|
| anneke | en Jochem is ook leuk natuurlijk, maar ja, die is minder bijzonder, want die zwemt ook nog wel eens...
|
| anneke | yogaad en eet meike mee..?
|
| anneke | en komt irma ook weer eens?
|