| Datum | 2007-10-30 |
| Film |
[niemand is geweest] |
| Hint |
[dus ook geen hint] |
| Cijfer |
|
| Naam | Opmerking |
| Ellinor | [wo 24/10 7:53] Mooi voor anneke!
|
| anneke | goedemorgen?
|
| anneke | goedemorgen Ellinor! : )
|
| Ellinor | Wauw Joeri, dat ging mooi! zomaar naar de nieuwe week geteletransoporteerd!
|
| Ellinor | He Anneke, jij bent vroeg op!! Goedemorgen!
|
| Ellinor | :-) Ook groetjes van Jan
|
| anneke | ik dacht: ik update voor ik iets zeg, want het zou wel heel toevallig zijn als iemand net terwijl ik heel even
update me voor is met het dingetje, |
| anneke | groetjes terug : )
|
| Ellinor | Ik dacht: het is tegenwoordig vrij vaak zo dat mensen nog na zeven uur 's ochtends een oranje dingetje maken, dus ik kijk eens of ik daar voor jou nog een stokje voor kan steken..
|
| anneke | heel goed gedacht en gedaan hoor, Ellinor!, alleen heel toevallig was ik ook wakker genoeg om er
aan te denken, |
| joeri | moeten er nu ook al seconden in de paarse dingetjes komen?
|
| Ellinor | [do 25/10 7:27] Lalala zo gaat eht goed!
|
| Ellinor | eh... het!
|
| anneke | heel goed!
|
| joeri | [vr 26/10 7:17] blub
|
| jan | Goed voor de verslaving: http://www.planarity.net/#
|
| wendy | leuk!
|
| anneke | [za 27/10 0:02] grappig
|
| joeri | go anneke!
|
| joeri | eindelijk weer een weekeind zonder zorgen
|
| Ellinor | Hoi hoi Goededag! Mooi groen allemaal! Grappig spelletje Anneke. Maar hoeveel levels hou jou het vol?
|
| Ellinor | Zijn er nog verfliefhebbers voor dit weekend? Wendy kom jij zondag nog? Fijn weekend allemaal!
|
| meike | aiai tis ernstig verslavend.. net level 8 af mezelf maar dwingen om te stoppen want volgens mij kan je eeuwig doorgaan... |
| Ellinor | [zo 28/10 6:44] Goeiemorgen!
|
| anneke | ieks, 6:44,
en dat op een zondag,... maar wel fijn veel groen deze week! |
| anneke | ik hield t trouwens maar twee leveltjes vol....
|
| manuel | veel success vandaag met de klusbezigheden!
|
| wouter | hmm, misschien moet ik maar stoppen nu ik level 10 af heb...
|
| wouter | 11
|
| wendy | [ma 29/10 0:03] nog een niet-groene dan?
|
| Ellinor | Och nou ja, een oranje kleurtje in de hele groene week is eigenlijk zoiets als een vrolijke kerstbal in een mooie groene boom toch?
|
| Ellinor | Jeetje, elf! Ik vond het bij 8 al ingewikkeld worden. Ik zal nog wel eens kijken. :-) |
| anneke | [di 30/10 11:40] EEn kerstbal is wel genoeg,
|
| anneke | fijn dat de site weer werkt!
|
| wouter | KPN sluit je af!
|
| Ellinor | Ha toch nog een bijna helemaal groene week. Waar gaan jullie vanavond eten? Wij blijven thuis, we hebben nogal weinig geslapen. En nog veel te doen. Poe verhuizen moet je niet te vaak doen! En een goede rug hebben is ook aan te bevelen.
|
| joeri | w00t!
|
| wendy | mag IRR nog een keertje? ik ben al afkickverschijnselen aan het vertonen... |
| joeri | [[India Roti Room]] |
| Ellinor | eh Wouter, mijn mail doet het niet, kan het zijn dat de pop-server niet hertsteld is?
|
| Ellinor | Joeri wat is toch dat w00t van jou?
|
| Ellinor | http://www.proefjes.nl/ is een hele leuke website met proefjes over natuurwetenschappen, opgericht door Robbert Dijkgraaf. Echt leuk.
|
| meike | gaat vanavond bridgen en komt dus niet eten |
| manuel | Grappig, ik zie de site van Dijkgraaf ook net voor het eerst. Ik ben waarschijnlijk niet de enige die de NRC leest :)
|
| Ellinor | [wo 31/10 7:01] Goeiemorgen!
|
| Ellinor | Hee, nu hoor ik toch in de nieuwe week terecht te komen?
|