[vorige week] [volgende week]        [vorige sneaks] [verander deze sneak]

Datum2007-10-30
Film [niemand is geweest]
Hint [dus ook geen hint]
Cijfer
NaamOpmerking
Ellinor[wo 24/10 7:53] Mooi voor anneke!
annekegoedemorgen?
annekegoedemorgen Ellinor! : )
EllinorWauw Joeri, dat ging mooi! zomaar naar de nieuwe week geteletransoporteerd!
EllinorHe Anneke, jij bent vroeg op!! Goedemorgen!
Ellinor:-) Ook groetjes van Jan
annekeik dacht: ik update voor ik iets zeg, want het zou wel heel toevallig zijn als iemand net terwijl ik heel even update me voor is met het dingetje,
annekegroetjes terug : )
EllinorIk dacht: het is tegenwoordig vrij vaak zo dat mensen nog na zeven uur 's ochtends een oranje dingetje maken, dus ik kijk eens of ik daar voor jou nog een stokje voor kan steken..
annekeheel goed gedacht en gedaan hoor, Ellinor!, alleen heel toevallig was ik ook wakker genoeg om er aan te denken,
joerimoeten er nu ook al seconden in de paarse dingetjes komen?
Ellinor[do 25/10 7:27] Lalala zo gaat eht goed!
Ellinoreh... het!
annekeheel goed!
joeri[vr 26/10 7:17] blub
janGoed voor de verslaving: http://www.planarity.net/#
wendyleuk!
anneke[za 27/10 0:02] grappig
joerigo anneke!
joerieindelijk weer een weekeind zonder zorgen
EllinorHoi hoi Goededag! Mooi groen allemaal! Grappig spelletje Anneke. Maar hoeveel levels hou jou het vol?
EllinorZijn er nog verfliefhebbers voor dit weekend? Wendy kom jij zondag nog? Fijn weekend allemaal!
meikeaiai tis ernstig verslavend.. net level 8 af mezelf maar dwingen om te stoppen want volgens mij kan je eeuwig doorgaan...
Ellinor[zo 28/10 6:44] Goeiemorgen!
annekeieks, 6:44, en dat op een zondag,... maar wel fijn veel groen deze week!
annekeik hield t trouwens maar twee leveltjes vol....
manuelveel success vandaag met de klusbezigheden!
wouterhmm, misschien moet ik maar stoppen nu ik level 10 af heb...
wouter11
wendy[ma 29/10 0:03] nog een niet-groene dan?
EllinorOch nou ja, een oranje kleurtje in de hele groene week is eigenlijk zoiets als een vrolijke kerstbal in een mooie groene boom toch?
EllinorJeetje, elf! Ik vond het bij 8 al ingewikkeld worden. Ik zal nog wel eens kijken. :-)
anneke[di 30/10 11:40] EEn kerstbal is wel genoeg,
annekefijn dat de site weer werkt!
wouterKPN sluit je af!
EllinorHa toch nog een bijna helemaal groene week. Waar gaan jullie vanavond eten? Wij blijven thuis, we hebben nogal weinig geslapen. En nog veel te doen. Poe verhuizen moet je niet te vaak doen! En een goede rug hebben is ook aan te bevelen.
joeriw00t!
wendymag IRR nog een keertje? ik ben al afkickverschijnselen aan het vertonen...
joeri[[India Roti Room]]
Ellinoreh Wouter, mijn mail doet het niet, kan het zijn dat de pop-server niet hertsteld is?
EllinorJoeri wat is toch dat w00t van jou?
Ellinorhttp://www.proefjes.nl/ is een hele leuke website met proefjes over natuurwetenschappen, opgericht door Robbert Dijkgraaf. Echt leuk.
meikegaat vanavond bridgen en komt dus niet eten
manuelGrappig, ik zie de site van Dijkgraaf ook net voor het eerst. Ik ben waarschijnlijk niet de enige die de NRC leest :)
Ellinor[wo 31/10 7:01] Goeiemorgen!
EllinorHee, nu hoor ik toch in de nieuwe week terecht te komen?