| Datum | 2007-10-23 |
| Film |
[niemand is geweest] |
| Hint |
[niemand is geweest] |
| Cijfer |
|
| Naam | Opmerking |
| irma | [wo 17/10 7:26] jee wat is het weer verleidelijk het groene dingetje weg te kapen...
|
| anneke | : ( zo vroeg sta ik nou ook weer niet op,
|
| anneke | ik ging gisteren al om elf uur naar bed, maar kennelijk was mn bed toch in een andere tijdzone, want ik
kwam er pas om kwart over 12 aan... |
| meike | enkele foto's van shanghai: http://www.blub.net/~meike/meifotos/shanghai/index.htm ... zoals jullie zien ben ik niet zo'n foto maker maar op de toeristentunnel heb ik me uitgeleefd (we wisten eerst niet hoe we anders aan de overkant moesten komen) |
| anneke | [do 18/10 0:39] slaaaap schaapje gaaaap,
|
| meike | [vr 19/10 2:56] daarbuiten loopt een geit... |
| Vincent | een geit met groene voetjes? |
| Ellinor | en Jan en Eliza hebben een nieuw huis! Hoera!
|
| manuel | gefeliciteerd!
|
| jan | Hee, volgens Wikipedia is the Phantom Hourglass nu uit in Europa!
|
| anneke | ..volgens de tv reclame ook, wat een toeval,
|
| anneke | [za 20/10 0:04] en precies wat Vincent gelukkig voor twaalven zei,
|
| wendy | [zo 21/10 0:04] is het al tijd voor iets groens? |
| manuel | [ma 22/10 7:30] Yep, het is al
tijd voor iets groens |
| joeri | en nienke hebben heel erg zin in IRR na al die hamburgers
|
| joeri | nou ja.. zoveel hamburgers waren het niet
|
| joeri | maar toch hebben we zin in IRR
|
| joeri | en in Jan en Ellinor
|
| joeri | hoewel we die (nog) niet op zullen eten
|
| joeri | het is immers nog geen halloween
|
| joeri | |
| wendy | mooie kleur joeri!
\ |
| wendy | ik hoor graag jullie vakantieverhalen volgende week |
| anneke | [di 23/10 0:52] en ikke morgen al, g
'nacht! |
| Ellinor | [[India Roti Room]] en Jan en Eliza komen graag naar de IRR vandaag. Wij zien ook uit naar nienke en Joeri en jullie verhalen. En wat een mooie pompoen!
|
| joeri | w00t!
|
| meike | vraagt zich af of er misschien ook mensen mee naar de film gaan?
|
| jan | Nou, ik ben een beetje te moe voor de film, denk ik...
|
| Ellinor | w00t??
|
| Ellinor | Is IRR definitief? Eliza gaan straks naar ons mooie nieuwe huis en daar hebben we nog geen internet. Ook geen computer overigens. Misschien komen we tussendoor niet meer in Diemen. Kan iemand die een ander restaurant kiest me dan mobiel bellen op nulzes45264460? Bedankt!
|
| Ellinor | Eliza en ik, bedoelde ik.
|
| anneke | het lijkt me wel erg definitief al, IRR.
|
| Ellinor | Mooi. tot daar dan. En Anneke en Wouter: het is echt heel mooi geworden in ons huis, dankjewel voor jullie
werk! |
| joeri | IRR is wat mij betreft definitief
|
| joeri | in principe moet het, als iemand een voorstel heeft gedaan en iemand anders er positief op gereageerd heeft, wel heel gek lopen als het daarna nog verandert.
|
| jan | Soms lopen dingen heel gek.
|
| joeri | het is in de geschiedenis van de sneakpagina 26 keer gebeurt dat het eerste voorstel niet hetzelfde was als het laatste. ik ben te lui om na te gaan hoeveel daarvan veroorzaakt werden door bugs of vergissingen, maar op zich is 26 keer toch wel veel, ongeveer 7%.
|