| Datum | 2007-10-16 |
| Film |
[niemand is geweest] |
| Hint |
[niemand is geweest] |
| Cijfer |
|
| Naam | Opmerking |
| manuel | [di 09/10 23:09] Kan ik hier alvast een voorspong op het groene team nemen?
|
| manuel |
nee, helaas.... |
| joeri | [wo 10/10 1:59] pakt het groene dingetje vanuit Springdale, Utah
|
| joeri | is een oen!
|
| joeri | sorry, anneke :)
|
| joeri | het zal het tijdsverschil wel wezen..
|
| joeri | dinsdag de 23e zijn we er trouwens
weer bij |
| anneke | ach ja, dat manuel m niet oranje kon verven maakt al veel goed. en we kijken uit naar de 23ste, en alle vakantie verhalen!
|
| manuel | tssk, het zal nog eens persoon
lijk worden ;)
|
| manuel | [do 11/10 9:33] tsja, als om dit tijdstip noch het oranje noch het groene team zich heeft gemeld... ik ben volledig onbevooroordeeld; naar schijnt echter een bias te bestaan op deze pagina
|
| manuel | yep....
|
| wendy | ik ben blij met de kleurtjes hoor
|
| manuel | ik moet onder het huidige politieke klimaat wel voor oranje gaan, anders kan ik mijn tweede paspoort wel weer inleveren :(
|
| manuel | Voor de liefhebbers het Trouw elke dag echter een groene foto: http://www.trouw.nl/groen/fotovandedag/
|
| anneke | [vr 12/10 0:05] m'n team verloor weer, maar elk puntje is toch meegenomen, en daarvan hebben wij dames er wel weer drie behaald!
|
| Vincent |
|
| wouter |
|
| wouter | hee ik wist niet dat je ook lege berichtjes mocht posten
|
| wendy | mag dat dan?
|
| wendy | Je MOET een opmerking geven - ik blijkbaar niet
|
| wendy | gelukkig heb ik altijd wat te melden als ik hier iets zeg
|
| anneke |
|
| anneke | [za 13/10 0:00] goh, inderdaad zeg,
|
| Ellinor |
|
| Ellinor | Pardon, nieuwsgeirig.. :-)
|
| Ellinor | Nu een echt berichtje: prettig weekend allemaal! Wij zijn al dozen aan het inpakken. Zijn er nog mensen die ons de komende weekenden willen helpen met verven / met Eliza spelen terwijl ik verf? Wij klussen in ons nieuwe huis in de weekenden: 20/21 en 27/28 okt en 3/4 nov. Alle hulp is zeer welkom!
|
| irma | [zo 14/10 9:47] is groene verf?
|
| wouter | Hee irma, weer terug van vakantie?
|
| anneke | [ma 15/10 7:45] g'morge
|
| Ellinor | Goeiemorgen! Jeetje Anneke, wat ben je vroeg! Gaat het wel goed met je?
|
| meike | dacht dat zij vroeg was, maar dat viel blijkbaar wel mee. Wel weer terug in nl en morgen bij het eten (en de film?). |
| Ellinor | en Jan en Eliza komen misschien morgen ook. IRR dus?
|
| jan | |
| jan | Wil er ook graag bij horen :)
|
| jan |
|
| jan | Sorry, dat was per ongeluk :-/
|
| Vincent | heeft ongewild een trend gezet... Ik wilde kijken of je een enter kon gebruiken in de te typen tekst, het antwoord was een duidelijke 'nee' :)
|
| anneke | goed? neen. Allemaal segmentation faults : (
|
| Ellinor | ??? Nou hoe dan ook sterkte ermee Anneke! Kom je morgen ook naar de IRR?
|
| Ellinor | [[India Roti Room]] Zet hem gelijk maar op IRR, dan kunnen jullie eventuele bezwaren nog op tijd uiten.
|
| wendy | voor Ellinor: ik kom jullie graag helpen op zondag 28 oktober. |
| irma | [di 16/10 0:12] groen verliest!
|
| Ellinor | Fijn Wendy! Jij was de eerste die ik al in mijn agenda had staan.
|
| Ellinor | [[Geen restaurant meer geselecteerd]] en Jan en Eliza komen toch liever pas volgende week, omdat dan Joeri en Nienke er ook weer zijn. Misschien willen jullie dan deze week ergens anders eten?
|
| Ellinor | Zijn er nog nog verfliefhebbers voor deze week?
|
| jan | Hmmm, verse verfdampen in de vroege ochtend...
|
| anneke | ohhh, cohort_no[0] moest natuurlijk cohort_no[1] zijn....
|
| anneke | J&A, ik kan zondag wel langskomen,
|
| anneke | J&E
|
| anneke | J&E&E
|
| anneke | bedoelde ik
|
| wendy | komt deze week niet mee eten
|
| wendy | en volgende week ook niet |
| anneke | wie wel..?
|
| meike | wil wel komen, maar waar? Misschien weer eens naar de thai?
|
| meike | [[Bangkok [Thai]]] nou daar zet ik 'm maar op, want ik ga zo weg (en ik zie anneke wel straks)... |
| wouter | ha goed idee meike, is al weer lang geleden
|
| anneke | hmm, lamanau
|