[vorige week] [volgende week]        [vorige sneaks] [verander deze sneak]

Datum2007-10-16
Film [niemand is geweest]
Hint [niemand is geweest]
Cijfer
NaamOpmerking
manuel[di 09/10 23:09] Kan ik hier alvast een voorspong op het groene team nemen?
manuel nee, helaas....
joeri[wo 10/10 1:59] pakt het groene dingetje vanuit Springdale, Utah
joeriis een oen!
joerisorry, anneke :)
joerihet zal het tijdsverschil wel wezen..
joeridinsdag de 23e zijn we er trouwens weer bij
annekeach ja, dat manuel m niet oranje kon verven maakt al veel goed. en we kijken uit naar de 23ste, en alle vakantie verhalen!
manueltssk, het zal nog eens persoon lijk worden ;)
manuel[do 11/10 9:33] tsja, als om dit tijdstip noch het oranje noch het groene team zich heeft gemeld... ik ben volledig onbevooroordeeld; naar schijnt echter een bias te bestaan op deze pagina
manuelyep....
wendyik ben blij met de kleurtjes hoor
manuelik moet onder het huidige politieke klimaat wel voor oranje gaan, anders kan ik mijn tweede paspoort wel weer inleveren :(
manuelVoor de liefhebbers het Trouw elke dag echter een groene foto: http://www.trouw.nl/groen/fotovandedag/
anneke[vr 12/10 0:05] m'n team verloor weer, maar elk puntje is toch meegenomen, en daarvan hebben wij dames er wel weer drie behaald!
Vincent
wouter
wouterhee ik wist niet dat je ook lege berichtjes mocht posten
wendymag dat dan?
wendyJe MOET een opmerking geven - ik blijkbaar niet
wendygelukkig heb ik altijd wat te melden als ik hier iets zeg
anneke
anneke[za 13/10 0:00] goh, inderdaad zeg,
Ellinor
EllinorPardon, nieuwsgeirig.. :-)
EllinorNu een echt berichtje: prettig weekend allemaal! Wij zijn al dozen aan het inpakken. Zijn er nog mensen die ons de komende weekenden willen helpen met verven / met Eliza spelen terwijl ik verf? Wij klussen in ons nieuwe huis in de weekenden: 20/21 en 27/28 okt en 3/4 nov. Alle hulp is zeer welkom!
irma[zo 14/10 9:47] is groene verf?
wouterHee irma, weer terug van vakantie?
anneke[ma 15/10 7:45] g'morge
EllinorGoeiemorgen! Jeetje Anneke, wat ben je vroeg! Gaat het wel goed met je?
meikedacht dat zij vroeg was, maar dat viel blijkbaar wel mee. Wel weer terug in nl en morgen bij het eten (en de film?).
Ellinoren Jan en Eliza komen misschien morgen ook. IRR dus?
jan
janWil er ook graag bij horen :)
jan
janSorry, dat was per ongeluk :-/
Vincentheeft ongewild een trend gezet... Ik wilde kijken of je een enter kon gebruiken in de te typen tekst, het antwoord was een duidelijke 'nee' :)
annekegoed? neen. Allemaal segmentation faults : (
Ellinor??? Nou hoe dan ook sterkte ermee Anneke! Kom je morgen ook naar de IRR?
Ellinor[[India Roti Room]] Zet hem gelijk maar op IRR, dan kunnen jullie eventuele bezwaren nog op tijd uiten.
wendyvoor Ellinor: ik kom jullie graag helpen op zondag 28 oktober.
irma[di 16/10 0:12] groen verliest!
EllinorFijn Wendy! Jij was de eerste die ik al in mijn agenda had staan.
Ellinor[[Geen restaurant meer geselecteerd]] en Jan en Eliza komen toch liever pas volgende week, omdat dan Joeri en Nienke er ook weer zijn. Misschien willen jullie dan deze week ergens anders eten?
EllinorZijn er nog nog verfliefhebbers voor deze week?
janHmmm, verse verfdampen in de vroege ochtend...
annekeohhh, cohort_no[0] moest natuurlijk cohort_no[1] zijn....
annekeJ&A, ik kan zondag wel langskomen,
annekeJ&E
annekeJ&E&E
annekebedoelde ik
wendykomt deze week niet mee eten
wendyen volgende week ook niet
annekewie wel..?
meikewil wel komen, maar waar? Misschien weer eens naar de thai?
meike[[Bangkok [Thai]]] nou daar zet ik 'm maar op, want ik ga zo weg (en ik zie anneke wel straks)...
wouterha goed idee meike, is al weer lang geleden
annekehmm, lamanau