[vorige week] [volgende week]        [vorige sneaks] [verander deze sneak]

Datum2007-10-09
Film [niemand is geweest]
Hint [niemand is geweest]
Cijfer
NaamOpmerking
manuel[wo 03/10 7:14] Laten we de week groen beginnen
manuel[do 04/10 6:46] Wordt dit een stille week voor het groene kamp?
wendyhet wordt een manuel-week :)
manuelik dacht anders dat jij nu ook een internet-verbinding had :) ?!?
wendyja, maar ik lag al om 23u in bed
manuelJa, maar ik ook :) . Het wordt zo gemakkelijk dat ik het soms maar gewoon laat... ;)
irma[vr 05/10 8:53] hee is het niet allang vrijdag? groen-tijd dus?
annekenou, om negen uur al lang te noemen gaat mij wel wat ver hoor... dan sta ik nog slapend op de trein te wachtten,
manuel[za 06/10 10:28] Bij deze loopt het groene team een onoverkoombare achterstand op
wouterJa, en met wat voor tijden zeg, dit is nog nooit eerder vertoond denk ik
vincent[zo 07/10 0:00] tijd voor scherpere tijden en betere kleuren...
wendynou ja zeg, ben ik er een keertje rond 12en....
wouter[ma 08/10 0:16] Zo, da's wel weer genoeg groen;
jana
janb
janc
jan[ma 22/10 22:52] d
jan[di 09/10 0:00] mijn klok staat niet gelijk
janbij mij was het al lang 0:00
janOnze oven, overigens, geeft 0:00 als 24:00 aan; waarna het dan 00:01 wordt. Ik vraag me af of er op de hele wereld nog meer klokken zijn die dat zo doen...
wendy:) \
wendywat doet die \ daar?
wouterIn de weg zitten in de buurt van de entertoets? \
anneke[[India Roti Room]] ik neem aan dat het de indiees word? Gaarne voor kwart voor drie veranderen als er betere ideeen zijn!
annekewie zijn er eigenlijk deze week...?
anneke.. ik bel nog wel voor de zekerheid straks.. als ik niet op internet kom.. doeg!
wendyhet wordt IRR hoor!
wendydie \ zit thuis in de weg, hier op het werk zit ie er gewoon boven
EllinorIk vind het nit zo gek van die klok. Je zegt toch ook twaalf uur en niet nul uur? Dan zou 'ie pas na 24:59 op 01:00 kunnen springen. Maar ja, dat is ook wel wat maf natuurlijk. :-) Fijne avond allemaal. Wij blijven vanavond thuis, maar als jullie volgende week nog een keer naar de IRR willen...
annekegelukt! ik ben op internet!
annekeen ik mag nog 14 minuutjes,
annekeen van de IR volgende week, vast wel, blijft lekker. en joeri en nienke willen dat misschien ook wel na hun lange afwezigheid, als ze dan al terug zijn..? maar ja, eerst echt beloven dat jullie dan komen hoor, Jan en Ellinor,
anneke.. nog 12 minuten.. hmm. wat te doen met al die tijd?
annekeik wil wel een klok die de dag in 37 uren opdeelt, dat lijkt me pas nuttig. want dan is een werkdag van acht uur tenminste zo voorbij, met veel tijd voor leuke dingen over
anneketrouwens heel goed van Jan, met zo'n klok, en verwarrende oven, toch nog een groen dingetje scoren,
annekehmm, nog nog zeven minuutjes, maar ja, ik weet t eigenlijk verder wel, ik ga wel warme chocolademelk drinken,... helaas niet gratis hier, maar vast wel goed,.. tot zo bij de indiees!
manuelhmmm, een werkdag van 12-13 uur ... ik denk niet dat ik daar heel gelukkig van wordt : (