| Datum | 2007-10-02 |
| Film |
[niemand is geweest] |
| Hint |
[niemand is geweest] |
| Cijfer |
|
| Naam | Opmerking |
| wouter | [wo 26/09 0:07] ben ik nog voor anneke's groene opmerking?
|
| anneke | !! wat is het alweer laat plots
|
| anneke | te laat zelfs : (
|
| manuel | een goed begin is het halve werk... |
| joeri | [do 27/09 7:22] zeker weten
|
| joeri | [vr 28/09 7:06] vind ik
|
| anneke | joeri en nienke gingen vandaag weg toch? in elk geval een fijne vakantie gewenst! na al dat harde werk de laatste tijd, groene dingetjes verzamelen, heeft Joeri dat in elk geval wel verdiend ; )
|
| Ellinor | Hoi allemaal. Waar gaan jullie heen Joeri en Nienke? Een goede reis gewenst en een fijne vakantie!
|
| wendy | fijn weekend allemaal!
|
| manuel | [za 29/09 0:01] ook een fijn groen weekend!
|
| anneke | [zo 30/09 12:20] ja, iedereen heeft zo'n fijn weekend, niemand kijkt op de sneaksite?
|
| irma | hmm, volgens mij heb ik wel gekeken maar zag dat zondag al fijn een oranje timestamp had :-S
|
| wouter | [ma 01/10 0:03] Ziezo, de afwas is ook weer klaar, dankzij de fijne groene afwasborstel met zuignap van IKEA! |
| anneke | goh, word je betaald voor deze reclame campagne, W
outer? |
| jochem | [di 02/10 0:04] tot vanavond! |
| jan | Dit is leuk: http://webprinter.seiz.ch/printer/about
|
| wendy | [[Abe Veneto]] is dit OK? |