| Datum | 2007-09-25 |
| Film |
[niemand is geweest] |
| Hint |
[niemand is geweest] |
| Cijfer |
|
| Naam | Opmerking |
| meike | [wo 19/09 0:37] is blij dat er mensen met haar naar de film zijn geweest!
|
| anneke | vond het leuk om mee te gaan : ) maar wat nu? ga ik nog helemaal naar utrecht, of is t nu toch al te laat en ga ik maar warme sokken kopen,..?
|
| wendy | welke film zijn jullie geweest?
|
| anneke | The Simpsons, dus goed vermaak!
|
| wouter | duh!
|
| wendy | [do 20/09 0:06] tijd voor een groen dingetje?
|
| wendy | doh-nut! |
| wouter | hmm, beetje laat misschien, maar anneke, je moet natuurlijk gewoon warme sokken kopen in utrecht!
|
| anneke | goed plan, Wouter.. alleen, als ik hier in Utrecht ben word ik aan een computer vastgebonden en gedwongen saai werk te doen, en als ik dan eindelijk ontsnap ben ik te moe om nog sokken te kopen, of zijn de winkels zelfs al dicht (gisteren tot half zeven gewerkt! vanaf twaalf uur......)
|
| joeri | vandaag is het koopavond in utrecht!
|
| anneke | ow.. dat lees ik nu pas.. (en vandaag wou ik vroeg genoeg thuis zijn om te kunnen koken)
|
| wouter | Arme anneke! het lijkt wel kindermishandeling!en dan ook nog vroeg naar bed moeten zodat je groene dingetjes misloopt... nu ja, ik ga er ook niet op wachten dus wie weet heb je morgenochtend nog een kansje.
|
| wendy | [vr 21/09 0:11] tijd voor een groen dingetje?
|
| wendy | kansje?
ik dacht het niet! |
| meike | zou wel een groen dingetje voor Anneke willen regelen maar was blijkbaar te laat thuis... |
| jan | Stelt een reddingsactie voor Anneke voor
|
| jan | We gaan met zijn allen naar Utrecht, slepen Anneke naar buiten, met of zonder computer, en gaan dan met zijn allen warme sokken kopen. |
| wendy | dat lijkt me een goed idee! |
| anneke | mij ook : )
|
| joeri | ja leuk!
|
| joeri | is al in utrecht
|
| Ellinor | Anneke, als het nu, nog maar aan het begin van een half jaar (voltijds) werk, al zo vervelend is dat je liever sokken koopt, ldat je aat begint en een werkdag van 6 1/2 al vreselijk lang vindt en je je daar vastgebonden en gedwoongen voelt tot saai werk, is het dan geen tijd om gewoon op te stappen? En iets anders te zoeken? Zoals je er deze week over schrijft, klinkt het als een voor jou heel ongezonde situatie. Zo kan je toch geen half jaar (of langer wegens deeltijd) doorgaan?! Met werk dat je niets interesseert en dat je onaangenaam vindt? Is er echt niets beters van je stage tijd te maken?
|
| anneke | .. Het vallt eigenlijk wel mee, Ellinor, maar
ik zeur gewoon heel erg graag |
| anneke | en overdrijf voor t komisch effect. en sokken kopen is ook heel erg leuk, dus dat ik dat leuker vind dan stage is geen heel erge kwalificatie?
|
| anneke | en aangezien de vervelendheid aan mij zelf ligt, zou een andere plek zoeken echt niet werken. dus ik blijf, en zeur nog fijn een half jaartje door,
|
| Ellinor | Oooo.. 't is maar wat je leuk vindt! Nou ja, straks fijn weekend. Ga je mee met ons naar Artis? Of iets anders?
|
| Ellinor | en Jan gaan trouwens echt verhuizen naar Loenen aan de Vecht, het gaat door! we kopen het huis op 19 okt en verhuizen op 6 nov. * Verheug, verheug! *
|
| Ellinor | En Joeri: wat een leuke verborgen paarse dingetjes
, mooi hoor! |
| manuel | Cool! Paars! En ik hoef er niet eens voor op te blijven!
|
| vincent | [za 22/09 0:56] hebbedingetje!
|
| joeri | gefeliciteerd, Ellinor en Jan!
|
| joeri | en Eliza :)
|
| wouter | [zo 23/09 0:01] Hoera voor Jan & Ellinor & Eliza
|
| anneke | nog meer ding!
|
| anneke | bah
|
| anneke | flauw hoor, wouter, om precies een minuut te laat iets te zeggen,
|
| Ellinor | Hoezo flauw, hij is toch groen? Blijft hij dat niet als ie niet van 0.00 is? Of is dat zomaar een nieuw streven? Bedankt voor jullie felicitaties! Kom maar gauw een keer kijken, vanaf 19 okt.
|
| anneke | Ellinor, je snapt me ook nooit heh? maar in dit geval waren mn berichtjes ook wel erg vaag, dat geef ik toe. Ik deed reload net iets over 12 om te zien of ik de datum nopg kon halen, werd toen afgeleid, en toen twee minuten later deed ik weer reload, maar omdat ik gehaast was en omdat wouters berichtje zo op dat van joeri leek, en t laatste datumpje nog steeds groen was, had ik niet door da
t er wat gezegd was, |
| anneke | maar inderdaad mooi, dat wouter ook voor groen ging
|
| joeri | drie hoeraatjes voor wouter!
|
| joeri | [ma 24/09 7:26] hah!
|
| anneke | weer eens een groene overwinning zelfs, helemaal goed : )
|
| wendy | helemaal niet goed!
|
| wendy | [di 25/09 0:10] [[India Roti Room]] groen eten?
|
| joeri | lekker!
|
| wendy | veel te lang geleden ook |