| Datum | 2007-09-18 |
| Film |
[niemand is geweest] |
| Hint |
[niemand is geweest] |
| Cijfer |
|
| Naam | Opmerking |
| anneke | [wo 12/09 0:50] dank jewel Wendy, heel netjes. van Wouter ook trouwens,
|
| wendy | hoe was de film? |
| anneke | ik vond m wel echt goed, drama maar ook humor, en mensen die aan de erge dingen wat doen, en allemaal laagjes e
n veel gebeurtenissen en zo, |
| irma | [do 13/09 7:27] weinig groene natuur maar wel een indrukwekkende mooie film
|
| irma | [vr 14/09 8:41] maar het groen dat er in zat was dus wel de moeite waard ;-)
|
| wendy | :) |
| manuel | go irma :)
|
| manuel | [za 15/09 0:02] dit wordt weer geen groene week
|
| manuel | [zo 16/09 0:01] Deze week likt het heel groene kamp wel op vakantie te zijn
|
| manuel | lijkt
, de j is wat stroef :( |
| manuel |
|
| elwin | had nooit gedacht dat hij nog eens als vrijwilligerswerk in een stretch-hummer zou rijden :) http://www.mijnalbum.nl/index.php?m=albumview&a=1&key=7XJXYSYN&album=KVSN3WUD |
| anneke | das een grote auto... Maar wat voor werk deed Elwin met een stel scouts?
voor de radio? |
| elwin | Ik was vrijwilliger bij de 'I can fly' dag met Philip (AI), waarbij geestelijk/fysiek gehandicapte scouts een vliegtocht mochten meemaken (georganiseerd door Piloten Zonder Grenzen). 538 stelde voor 5 kinderen dit limo-ritje ter beschikking. Voelde voor mijn milieu-minnend hart wel bizar aan :) Ze waren er gelukkig duidelijk erg blij mee! |
| meike | [ma 17/09 2:33] leuk! maar ik denk dat het maandag is, en al is het niet meer te redden, wat groe +n is toch leuk |
| anneke | += groen is altijd goed : )
|
| Ellinor | Jeetjemina, Elwin, heb jij een vrachtwagenrijbewijs ofzo? Of was je mee als groepsgezelschapshouder en niet als chauffeur?
|
| wendy | gaat niet mee, grijpt uw kans voor ibis of thai! |
| elwin | Er was een eigen chauffeur Ellinor, ik zat binnen: http://www.mijnalbum.nl/index.php?m=albumview&a=1&key=HGMJL8CG&album=KVSN3WUD
|
| anneke | [di 18/09 0:05] goeiennacht
|
| anneke | nuttig, dat badminton, houd een mens wakker tot na twaalven
|
| meike | wil vanavond wel naar de film, wil er iemand mee? want ze moet haar AH bon die ze heeft gewonnen opmaken dus anders moet ze iemand anders vinden om mee te gaan
|
| joeri | wil graag of bij de IRR of bij de Ibis eten
|
| joeri | [[Ibis]] Zet 'm op Ibis, behalve als (bijvoorbeeld) Wendy daar bezwaar tegen heeft |
| joeri | in dat geval, verzet 'm dan vooral
|
| joeri | maar liefst wel naar IRR
|
| wendy | Joeri: zie opm van gisteren 20:12u |
| anneke | lekker, ibis,maar jammer van wendy.. wie komen er nog wel, zou meike bijvoorbeeld ook mee eten..?
|
| wendy | volgende week weer een week. :) |
| wendy | ehm, die 2e 'week' moest 'dinsdag' zijn |
| joeri | oh, oja
|
| meike | gaat ook mee eten ja... maar hoopt dat toch nog iemand met haar mee wil naar de film!
|
| meike | meldt nog even (voor joeri en nienke) over het afstuderen van haar broer: Onderwerp: Vectorwaardige functieruimten en tensorproducten
(Vector-valued function spaces and tensor products) |