[vorige week] [volgende week]        [vorige sneaks] [verander deze sneak]

Datum2007-09-18
Film [niemand is geweest]
Hint [niemand is geweest]
Cijfer
NaamOpmerking
anneke[wo 12/09 0:50] dank jewel Wendy, heel netjes. van Wouter ook trouwens,
wendyhoe was de film?
annekeik vond m wel echt goed, drama maar ook humor, en mensen die aan de erge dingen wat doen, en allemaal laagjes e n veel gebeurtenissen en zo,
irma[do 13/09 7:27] weinig groene natuur maar wel een indrukwekkende mooie film
irma[vr 14/09 8:41] maar het groen dat er in zat was dus wel de moeite waard ;-)
wendy:)
manuelgo irma :)
manuel[za 15/09 0:02] dit wordt weer geen groene week
manuel[zo 16/09 0:01] Deze week likt het heel groene kamp wel op vakantie te zijn
manuellijkt , de j is wat stroef :(
manuel
elwinhad nooit gedacht dat hij nog eens als vrijwilligerswerk in een stretch-hummer zou rijden :) http://www.mijnalbum.nl/index.php?m=albumview&a=1&key=7XJXYSYN&album=KVSN3WUD
annekedas een grote auto... Maar wat voor werk deed Elwin met een stel scouts? voor de radio?
elwinIk was vrijwilliger bij de 'I can fly' dag met Philip (AI), waarbij geestelijk/fysiek gehandicapte scouts een vliegtocht mochten meemaken (georganiseerd door Piloten Zonder Grenzen). 538 stelde voor 5 kinderen dit limo-ritje ter beschikking. Voelde voor mijn milieu-minnend hart wel bizar aan :) Ze waren er gelukkig duidelijk erg blij mee!
meike[ma 17/09 2:33] leuk! maar ik denk dat het maandag is, en al is het niet meer te redden, wat groe +n is toch leuk
anneke+= groen is altijd goed : )
EllinorJeetjemina, Elwin, heb jij een vrachtwagenrijbewijs ofzo? Of was je mee als groepsgezelschapshouder en niet als chauffeur?
wendygaat niet mee, grijpt uw kans voor ibis of thai!
elwinEr was een eigen chauffeur Ellinor, ik zat binnen: http://www.mijnalbum.nl/index.php?m=albumview&a=1&key=HGMJL8CG&album=KVSN3WUD
anneke[di 18/09 0:05] goeiennacht
annekenuttig, dat badminton, houd een mens wakker tot na twaalven
meikewil vanavond wel naar de film, wil er iemand mee? want ze moet haar AH bon die ze heeft gewonnen opmaken dus anders moet ze iemand anders vinden om mee te gaan
joeriwil graag of bij de IRR of bij de Ibis eten
joeri[[Ibis]] Zet 'm op Ibis, behalve als (bijvoorbeeld) Wendy daar bezwaar tegen heeft
joeriin dat geval, verzet 'm dan vooral
joerimaar liefst wel naar IRR
wendyJoeri: zie opm van gisteren 20:12u
annekelekker, ibis,maar jammer van wendy.. wie komen er nog wel, zou meike bijvoorbeeld ook mee eten..?
wendyvolgende week weer een week. :)
wendyehm, die 2e 'week' moest 'dinsdag' zijn
joerioh, oja
meikegaat ook mee eten ja... maar hoopt dat toch nog iemand met haar mee wil naar de film!
meikemeldt nog even (voor joeri en nienke) over het afstuderen van haar broer: Onderwerp: Vectorwaardige functieruimten en tensorproducten (Vector-valued function spaces and tensor products)