| Datum | 2007-09-11 |
| Film |
Trade (2007) |
| Hint |
[streepjescode, 01234567890124, met niet bijpassende streepjes] |
| Cijfer |
|
| Naam | Opmerking |
| wendy | [di 04/09 22:22] kan ik hier alvast een zwart dingie zetten? ik wens het oranje en groene team veel succes deze week! |
| meike | [wo 05/09 0:47] jullie hebben niet heel veel gemist aan de film misschien, maar wel aan gezelligheid :)
|
| Ellinor | Bedankt voor de fijne avond gisteren; ik vond het echt fijn weer met jullie in de IRR te zitten. En wat was Eliza fijn aan het spelen met dat jongetje Joshua! Tot gauw weer!
|
| Ellinor | Juk! Zwarte dingetjes! Kunnen die geen leuker kleurtje krijgen? Dan liever oranje - het enige wat daarmee mis is is immers dat het geen groen is. Maar zwart is saai. Ja okee: met nieuwe kleuren erbij blijven we bezig natuurlijk - straks heeft iedereen een favoriete kleur en hebben we tien kleur-kampen. Maar dat geeft niet to
ch? :-) |
| joeri | Ellinor, alleen de dagen van de week van de betreffende dinsdag worden groen of oranje. Als je dus heel vroeg bent, of heel laat omdat de pagina laat vooruit wordt gezet naar de volgende dinsdag, dan krijgen je dingetjes geen speciale kleur en worden ze dus zwart. |
| anneke | precies, mensen horen gewoon nog niks te zeggen voor de nieuwe week begint!
|
| wendy | ik kon niet wachten tot de volgende dag ;) |
| Ellinor | Aha, mooi gergeld Joeri. :)
|
| wendy | [do 06/09 0:00] is het al tijd voor een groen dingetje? |
| wendy | : P |
| wouter | 't wordt wel een stuk gemakkelijker nu Wendy internet thuis heeft, en Anneke vroeg naar bed moet voor stage :-)
|
| wendy | soms gooit meike roet in het eten... |
| wouter | [vr 07/09 0:12] ik gooi wel eens groente in het eten, da's veel lekkerder
|
| wendy | en een beter kleurtje |
| Manuel | Klaar voor de aanval...
|
| Manuel | [za 08/09 0:00] En weer een nieuwe groene dag...
|
| wendy | :) |
| manuel | [zo 09/09 0:00] Dit wodt een moeilijk weekje voor de groenen...
|
| meike | [ma 10/09 0:14] ja :(
|
| wendy | [di 11/09 0:00] wordt de dinsdag groen of oranje? |
| meike | komt misschien niet of misschien te laat...
|
| irma | wheehoo! go oranje, go oranje! |
| irma | komt misschien ook en gaat dan misschien ook mee eten en neemt dan in ieder geval iemand mee
|
| irma | bedoelt met mee eten eigenlijk mee naar de film
|
| joeri | ook een voorkeur waar je naar toe wil, Irma?
|
| irma | nou, het is jammer dat a mighty heart vorige week al was, die lijkt me wel leuk, was dat ook zo? verder geen voorkeur, maar da's natuurlijk inherent aan sneaken
|
| irma | oh eten natuurlijk...
|
| irma | nee geen voorkeur, milly moet zich door een boel files worstelen waarschijnlijk dus ik weet niet eens of we het gaan halen maar ik hoop van wel!
|
| anneke | a mighty heart was nogal deprimerend.. en niet echt op een mooie of interessante manier,
vond ik, |
| joeri | [[Abe Veneto]] Abe dan maar :-) |
| wendy | OK, dan kom ik ook. :) |
| wendy | ik vraag me af of Anneke haar zin nog gaat afmaken... |
| wouter | Hoezo, Annekes zin eindigt netjes met een leesteken hoor? |
| anneke | Zin? wat ik net zei begon niet met een hoofdletter hoor, het was dus ook niet als een zin bedoeld,... want ik had helemaal geen zin om een nette zin te verzinnen,
|
| anneke | spannend trouwens, een nieuwe persoon ontmoeten vanavond, hopelijk,
|
| Vincent | komt ook mee eten, en heel misschien sneaken, |
| wouter | Leuk dat je ook komt, is lang geleden:
|