[vorige week] [volgende week]        [vorige sneaks] [verander deze sneak]

Datum2007-09-04
Film A Mighty Heart (2007)
Hint Tonight's sneak preview is * ****** *****
Cijfer
NaamOpmerking
irma[wo 29/08 0:00] lalalalala. groen.
meikeM.Sc. bah :(
wouterDriewerf hoera voor Irma!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
manuelGefeliciteerd Irma!
manuelGefeliciteerd Meike! Bah!?
nienkeGefeliciteerd, Meike!
nienkeGefeliciteerd, Irma!
nienkeGelukkig voor Meike was hij gisteren groen ]
nienkehmm.. stomme koekjes, ik ben helemaal geen Nienke, ik ben Joeri!
joeriik dus!
wendyIrma gefeliciteerd!
meikefeliciteerd Irma!
meikeoops met een t dus...
wouterja, da's dus duidelijk geen doctoraal Nederlands, Meike!
wouter:-)
joeri[do 30/08 6:20] maakt het gelijk
meike[vr 31/08 0:17] neemt de voorsprong!
joerigo meike
manuel[za 01/09 0:00] ...en zo sluiten we de week groen af...
woutereindigt de week niet op dinsdag hier?
manuel...mijn werkweek eindigt op vrijdag :)
wendyik ben te laat thuis maar gelukkig is manuel er voor het oranje.
wendy[zo 02/09 0:00] mag ik een groen-oranje dingie?
joerioh oh
annekeKreeg gisteren van Nienke 216 punten, en heeft er nu 1482!
wendyik heb 18x4 punten voor je
annekede niet zilveren taartschep is 1360, dus die kan ik gewoon al bij de winkel ophalen! (de zilveren is 5.000)
annekeoh wow, wat een snelle reactie, en alvast bedankt Wendy : ) misschien haal ik die 5.000 toch nog wel,
wendyik haal 0:00u niet dus misschien haal je ook wel iets groens ;)
annekenah, ik ga ook fijn slapen, slaap zacht!
meike[ma 03/09 0:00] heeft ook nog punten voor Anneke
annekedas een heel mooi bericht om mee wakker te worden : )
Ellinor???
wouterHet gaat vast over punten voor de Douwe Egberts winkel
woutermaar dat wordt nog even stevig doordrinken, anneke. nog 17590 potten thee!
annekeuh, ja, met een gemiddelde van vier keer thee per dag is dat.. 12 jaar...? gellukkig helpen/ drinken er ook wel eens meer mensen mee....
manuel[di 04/09 0:06] Tsja, weer een groene minder...
wendyen een oranje meer!
Ellinor[[India Roti Room]] Mag het nog een keer IRR zijn, dan komen wij ook meeeten, en JAn misschien naar de film.
joeriwilde net irr voorstellen
wouterHmmm lekker!
wouterhee, "De laatste tijd" kan niet tellen!
joerigo gonzo
manuelVeel plezier weer vanavond...!
janIRRRRRR!
annekegaat maar eens op reis naar het verre amsterdam,
wendyvindt het ook prima. ik zal wel weer ietsiepietsie laat komen.