| Datum | 2007-09-04 |
| Film |
A Mighty Heart (2007) |
| Hint |
Tonight's sneak preview is * ****** ***** |
| Cijfer |
|
| Naam | Opmerking |
| irma | [wo 29/08 0:00] lalalalala. groen.
|
| meike | M.Sc. bah :(
|
| wouter | Driewerf hoera voor Irma!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
| manuel | Gefeliciteerd Irma!
|
| manuel | Gefeliciteerd Meike! Bah!?
|
| nienke | Gefeliciteerd, Meike!
|
| nienke | Gefeliciteerd, Irma!
|
| nienke | Gelukkig voor Meike was hij gisteren groen
] |
| nienke | hmm.. stomme koekjes, ik ben helemaal geen Nienke, ik ben Joeri!
|
| joeri | ik dus! |
| wendy | Irma gefeliciteerd! |
| meike | feliciteerd Irma! |
| meike | oops met een t dus...
|
| wouter | ja, da's dus duidelijk geen doctoraal
Nederlands, Meike! |
| wouter | :-)
|
| joeri | [do 30/08 6:20] maakt het gelijk |
| meike | [vr 31/08 0:17] neemt de voorsprong!
|
| joeri | go meike
|
| manuel | [za 01/09 0:00] ...en zo sluiten we de week groen af...
|
| wouter | eindigt de week niet op dinsdag hier?
|
| manuel | ...mijn werkweek eindigt op vrijdag :)
|
| wendy | ik ben te laat thuis maar gelukkig is manuel er voor het oranje. |
| wendy | [zo 02/09 0:00] mag ik een groen-oranje dingie? |
| joeri | oh oh
|
| anneke | Kreeg gisteren van Nienke 216 punten, en heeft er nu 1482!
|
| wendy | ik heb 18x4 punten voor je |
| anneke | de niet zilveren taartschep is 1360, dus die kan ik gewoon al bij de winkel ophalen! (de zilveren is 5.000)
|
| anneke | oh wow, wat een snelle reactie, en alvast bedankt Wendy : ) misschien haal ik die 5.000 toch nog wel,
|
| wendy | ik haal 0:00u niet dus misschien haal je ook wel iets groens ;) |
| anneke | nah, ik ga ook fijn slapen, slaap zacht!
|
| meike | [ma 03/09 0:00] heeft ook nog punten voor Anneke |
| anneke | das een heel mooi bericht om mee wakker te worden :
) |
| Ellinor | ???
|
| wouter | Het gaat vast over punten voor de Douwe Egberts winkel
|
| wouter | maar dat wordt nog even stevig doordrinken, anneke. nog 17590 potten thee! |
| anneke | uh, ja, met een gemiddelde van vier keer thee per dag is dat.. 12 jaar...? gellukkig helpen/
drinken er ook wel eens meer mensen mee....
|
| manuel | [di 04/09 0:06] Tsja, weer een groene minder...
|
| wendy | en een oranje meer! |
| Ellinor | [[India Roti Room]] Mag het nog een keer IRR zijn, dan komen wij ook meeeten, en JAn misschien naar de film.
|
| joeri | wilde net irr voorstellen
|
| wouter | Hmmm lekker!
|
| wouter | hee, "De laatste tijd" kan niet tellen!
|
| joeri | go gonzo
|
| manuel | Veel plezier weer vanavond...!
|
| jan | IRRRRRR!
|
| anneke | gaat maar eens op reis naar het verre amsterdam,
|
| wendy | vindt het ook prima. ik zal wel weer ietsiepietsie laat komen. |