| Datum | 2007-08-28 |
| Film |
[niemand is geweest] |
| Hint |
|
| Cijfer |
|
| Naam | Opmerking |
| meike | [wo 22/08 1:00] valt het mee dat de mensen die niet mee zijn gegaan ook echt zijn gaan slapen blijkbaar...
|
| Ellinor | goeiedag allemaal! Ah, Wouter, telefoontikfouten - ja die kende ik nog niet. :-) Wat leuk dat je in Spanje bent. Wat doe je daar?
|
| wouter | Ik deed daar een beetje canyoning en van het mooie weer genieten. Inmiddels ben ik weer thuis & aan het werk.
|
| meike | ziet dat de site van haar wandelvakantie nu af is, met korte beschrijving en tekst bij de fotos: http://home.planet.nl/%7Eworteljc/Virgental.html |
| wendy | mijn geheel-niet-groene-internet doet het |
| oranje | [do 23/08 0:00] of groen ? |
| manuel | ha, wendy gaat het voortaan van me overnemen
|
| wendy | niet altijd hoor |
| wendy | hoe was het in zweden?
|
| manuel | Zweden was ontzettend leuk; mooi land.
|
| wendy | [vr 24/08 0:00] alweer een groene?
|
| wendy | en dat alleen maar omdat ik op de wasdroger aan het wachten ben.... |
| manuel | Verslavend spelletje quantum-boter-kaas-en-eieren. Jammer genoeg kun je niet tegen de computer spellen: http://www.paradigmpuzzles.com/QT3Play.htm |
| manuel | [za 25/08 0:16] geen groene aanhangers vanavond?
|
| wendy | ik ben nu pas thuis. dank je wel manuel!
|
| irma | het is al zaterdag he? toch maar even groen noemen voor de zekerheid...
|
| meike | heeft dinsdag dus de uitreiking van haar afstuderen (15:15, als iemand wil komen zal ik de zaal sturen, maar ik ga dus geen praatje geven dus ik weet niet of het heel leuk is)... daarna ga ik met de mensen die er zijn bij de indiees eten, en als jullie ook zin hebben zijn jullie welkom. We gaan wel wat eerder erheen (6u) maar als jullie later aan willen schuiven kan dat ook. Ik zou het wel graag maandag weten, in ieder geval ongeveer, zodat ik kan vertellen met hoeveel mensen ik ongeveer kom... |
| wendy | [zo 26/08 0:07] kan ik nog een groene pakken?
|
| anneke | nouuu, ik werd aan de praat gehouden door mn vader : (
|
| wendy | heel goed van m
|
| joeri | [ma 27/08 7:47] nou ja, voor de vorm dan maar..
|
| manuel | Klopt m'n agenda en hebben we deze week drie verjaardagen achter elkaar???
|
| irma | klopt helemaal, Yvette, gefeliciteerd! |
| wouter | [[Wouter]] Pannenkoeken! of iets anders makkelijks, want dinsdag ben ik jarig
|
| meike | feliciteert Yvette!
|
| joeri | Hmm.. moeten we dan kiezen tussen Wouter feliciteren bij Wouter en Meike feliciteren bij de IRR?
|
| joeri | of ben ik in de war?
|
| wouter | hmm... ik had meike's voorstel niet gezien. maar... meike's eten is wat eerder, dus dan kunnen jullie ook prima bij mij een toetje komen eten in de vorm van een pannenkoek en/of ijsje. Gezien de vele verjaardagen en andere afspraken de komende (en afgelopen) twee weken is het voor mij lastig een andere dag uit te kiezen. |
| manuel | Nog gefeliciteerd Yvette!
|
| jochem | [di 28/08 1:32] feliciteert wouter! en ook yvette alsnog! |
| jochem | eet vanavond mooi vroeg bij irr omdat hij morgen gaat bridgen |
| irma | gefeliciteert wouter!
|
| irma | en meike ook met haar afstuderen!
|
| meike | feliciteert wouter!
|
| wendy | [[Geen restaurant meer geselecteerd]] wouter gefeliciteerd! |
| wendy | [[Wouter]] ojee, dat was niet de bedoeling |
| wouter | feliciteert Meike!
|
| emile | [[Geen restaurant meer geselecteerd]] Oeps ik loop weer ver achter en achter en ik denk het vanavond neit te halen Maar wel super gefeliciteerd wouter en Yvette ook... maar ja dan ben ik weer een groen dagje te laat
|