| Datum | 2007-08-21 |
| Film |
Goodbye Bafana (2007) |
| Hint |
Een Hele Aparte Film... |
| Cijfer |
|
| Naam | Opmerking |
| meike | [wo 15/08 5:14] is weer terug van vakantie, net te laat om deze week naar de sneak te komen... |
| joeri | welkom terug meike! |
| meike | heeft ook al wat foto's van het wandelen! (de rest (van mijn oom)) komt later .. maar ik heb nu een telefoon met camera en arnoud had dat ook, dus de eerste zijn te zien op: http://glyph.nl/gallery/Ost-Tirol-2007
|
| joeri | [do 16/08 7:34] boem! donderdag!
|
| manuel | groetjes uit Zweden. De week is alweer bijna voorbij...
|
| joeri | [vr 17/08 7:45] dat is snel gegaan!
|
| joeri | kom op oranjes! maak 't eens spannend! |
| wendy | jaja, binnenkort kan ik mijn Orange internetabo gaan gebruiken. |
| meike | [za 18/08 1:59] had een uur vertraging :(.. maar nu is het wel zeker na 12 uur!
|
| manuel | tsja, ik ben er weer eens niet.... volgende week beter
|
| anneke | ik vind het zo eigenlijk wel gewoon
goed, |
| anneke | [zo 19/08 0:04] erg goed, zelfs
|
| joeri | [ma 20/08 7:20] nog beter
nu, hoop ik dan |
| joeri | gave aktiefoto: http://mfrost.typepad.com/.shared/image.html?/photos/uncategorized/2007/08/18/wash_out.jpg
|
| meike | stelt voor om het helemaal een mooie week te maken en morgen naar de film te gaan! |
| Ellinor | Ha, op mijn verjaardag is het tenminste wel groen! Dankjewel Joeri. Enne.. die honden, ken jij die? Waar zijn ze mee bezig? Morgen voor Nienke ook een mooie groene? Fijne avond allemaal!
|
| joeri | Hee Ellinor gefeliciteerd!
|
| joeri | Die honden ken ik niet, die kwam ik tegen op www.cuteoverload.com. Ik zette 'm vooral neer omdat ik vind dat het springende hondje er ondanks alle beweging heel scherp opstaat.
|
| manuel | Gefeliciteerd Ellinor! |
| anneke | [di 21/08 7:54] en Nienke dus ook gefeliciteerd?
|
| joeri | vroeg op, anneke! :)
|
| Wouter | Nienke, gefeliciteerd en groetjes tij spanje!!!!! |
| Wouter | En ellinor ook nog! |
| Ellinor | Hoera voor Nienke! Fijne dag gewenst, en een heel mooi nieuw jaar! enne, groetjes tij spanje, wat zijn dat Wouter? Ben je in Spanje?!
|
| wendy | Ellinor en Nienke GEFELICITEERD! |
| jochem | feliciteert iedereen die de afgelopen week jarig is geweest! en komt vanavond eten en sneaken |
| jochem | [[India Roti Room]] kiest na overleg voor IRR |
| meike | feliciteert N
ienke, en Ellinor alsnog! |
| wouter | [wo 22/08 10:42] Hee ellinor, ja, typfouten via een telefoon zien er heel raar uit, want ik wilde gewoon "uit" typen...
|