| Datum | 2007-08-14 |
| Film |
[niemand is geweest] |
| Hint |
[niemand is geweest] |
| Cijfer |
|
| Naam | Opmerking |
| irma | [wo 08/08 1:44] oh jee, ik zou iets zonder groen gaan zeggen maar weet eerlijk waar even niet meer wat...
|
| wouter | We hebben momenteel op kantoor een haperende internetverbinding, waardoor de mail van blub.net slecht bereikbaar is.
|
| anneke | [do 09/08 0:20] gellukkig is de sneak site nog wel bereikbaar!
|
| wendy | helaas maakt het groene team daar misbruik van |
| manuel | [vr 10/08 0:22] dit is voorlopig
de laatste keer dat ik het groene team help :) |
| joeri | da's duidelijk manuel
|
| wendy | dat soort hulp is altijd welkom. Fijne vakantie Manuel! |
| joeri | [za 11/08 8:00] fijn weekeind, blubjes! |
| joeri | [zo 12/08 7:23] en grrrrrrroen neemt een voorsprong |
| anneke | jee, wat goed Joeri! Alleen.. tís weekend.. waarom ben je dan zo belachelijk vroeg op??
|
| wouter | en jij dan, anneke?
|
| anneke | tsja, toch veel
liever half tien dan half acht |
| wouter | [ma 13/08 0:02] Eigenlijk had ik al in bed willen liggen maar ja, er bleek nog een groen overhemd in de wasmachine te zitten met wat andere was, en dat moest ik toch even ophangen...
|
| anneke | ja, er zijn belangrijkere dingen in het leven dan slaap...
|
| wouter | gaat morgen voor een weekje naar spanje en komt dus niet eten of sneaken |
| anneke | [di 14/08 0:00] Veel plezier gewenst, Wouter! En niet al te enge dingen doen hoor!
|
| joeri | enge dingen?
|
| joeri | Het is alweer twee maanden geleden dat we geïbist hebben. |
| joeri | [[Ibis]] ... |
| joeri | wat zijn jullie stil!
|
| emile | wij komen niet helaas |
| wendy | heeft geen zin in ibis. ik kom volgende week wel weer. |
| joeri | boe..
|
| joeri | geen wendy, emile, geen tarja, geen wouter, .. dat wordt een klein groepje!
|
| anneke | volgende week begin ik met stage! maar wel een erg klein groepje ja, deze week... zelf vind ik ibis toch wel lekker...
|