[vorige week] [volgende week]        [vorige sneaks] [verander deze sneak]

Datum2007-08-14
Film [niemand is geweest]
Hint [niemand is geweest]
Cijfer
NaamOpmerking
irma[wo 08/08 1:44] oh jee, ik zou iets zonder groen gaan zeggen maar weet eerlijk waar even niet meer wat...
wouterWe hebben momenteel op kantoor een haperende internetverbinding, waardoor de mail van blub.net slecht bereikbaar is.
anneke[do 09/08 0:20] gellukkig is de sneak site nog wel bereikbaar!
wendyhelaas maakt het groene team daar misbruik van
manuel[vr 10/08 0:22] dit is voorlopig de laatste keer dat ik het groene team help :)
joerida's duidelijk manuel
wendydat soort hulp is altijd welkom. Fijne vakantie Manuel!
joeri[za 11/08 8:00] fijn weekeind, blubjes!
joeri[zo 12/08 7:23] en grrrrrrroen neemt een voorsprong
annekejee, wat goed Joeri! Alleen.. tís weekend.. waarom ben je dan zo belachelijk vroeg op??
wouteren jij dan, anneke?
anneketsja, toch veel liever half tien dan half acht
wouter[ma 13/08 0:02] Eigenlijk had ik al in bed willen liggen maar ja, er bleek nog een groen overhemd in de wasmachine te zitten met wat andere was, en dat moest ik toch even ophangen...
annekeja, er zijn belangrijkere dingen in het leven dan slaap...
woutergaat morgen voor een weekje naar spanje en komt dus niet eten of sneaken
anneke[di 14/08 0:00] Veel plezier gewenst, Wouter! En niet al te enge dingen doen hoor!
joerienge dingen?
joeriHet is alweer twee maanden geleden dat we geïbist hebben.
joeri[[Ibis]] ...
joeriwat zijn jullie stil!
emilewij komen niet helaas
wendyheeft geen zin in ibis. ik kom volgende week wel weer.
joeriboe..
joerigeen wendy, emile, geen tarja, geen wouter, .. dat wordt een klein groepje!
annekevolgende week begin ik met stage! maar wel een erg klein groepje ja, deze week... zelf vind ik ibis toch wel lekker...