| Datum | 2007-08-07 |
| Film |
Sconosciuta, La (2006) |
| Hint |
Governo Della Casa |
| Cijfer |
|
| Naam | Opmerking |
| joeri | [wo 01/08 7:21] ha!
|
| joeri | een groen begin van het halve werk
|
| meike | [do 02/08 4:59] het is pas 11 uur, maar ik denk dat ik toch een mooi gekleurt dingetje krijg.. |
| manuel | [vr 03/08 6:56] ha, ik heb er ook eentje te pakken.
|
| joeri | en wat een mooie kleur! |
| wouter | Zit manuel soms ook in een andere tijdzone?
|
| manuel | nee, manuel was vroeg wakker (of nog niet helemaal wakker)
|
| wendy | hmm, of is manuel overgestapt naar het groene team? |
| manuel | [za 04/08 0:08] ik zou niet eens weten wie er in het groene team zit
|
| joeri | ikke!
|
| Vincent | [zo 05/08 0:01] en ikke
|
| meike | [ma 06/08 1:16] ook!
|
| emile | [[Abe Veneto]] stelt voor om een mama mia type van eten met groene spinzie of caprese of groene........ groene.... groene..... lekkers
|
| wouter | [di 07/08 0:00] ja, lekker groen eten!
|
| joeri | toet toet!
|
| wendy | ik ben snipverkouden maar ik wil wel komen eten, tenzij jullie bang zijn te worden aangestoken... |
| manuel | ik neem voor het gemak aan dat we nog steeds om zeven uur eten? Ik ben niet makkelijk vatbaar, dus ik hoop dat Wendy zich ook goed genoeg voelt om te komen....
|
| irma | is ook niet vatbaar!
|
| irma | en gaat ook naar de film vanavond :-)
|
| irma | hoopt dus dat meer mensen dat doen...
|
| irma | of nog beter... iedereen!
|
| jochem | komt ondanks zoveel sneakers niet, want moet oefenen met bridge.. |
| anneke | is ook niet bang voor Wendy's ziektekiemen, en is erg benieuwd naar welke film er ter ere van Irma's aanwezigheid
zal worden gedraaid, |
| irma | en manuel!
|
| wendy | Jaaaaaaaaaaaa! Manuels aanwezigheid niet vergeten! |