[vorige week] [volgende week]        [vorige sneaks] [verander deze sneak]

Datum2007-07-31
Film [niemand is geweest]
Hint [niemand is geweest]
Cijfer
NaamOpmerking
irma[wo 25/07 0:13] moest je nu perse groen typen in een zin of mag g r o e n ook?
anneketsk, Irma.. als je toch no zo lang wakker was, had je net zo goed ook mee kunnen gaan naar de film!
irmaach ja, dat uurtje meer of minder :-P
anneke[do 26/07 1:11] htprm@
annekeod rrm ,ppor l;rit
wouterwat een mooie tijdstamp, anneke, wel jammer van de kleur :-)
manuelhmm, vraagt Irma of ik naar de sneak ga, gaat ze zelf niet !?
anneketsja, ik probeerde het echt oranje te maken, maar helaas lag mn toetsenbord net iets te veel naar links ; )
manuelhmm, met een translatie van het toetsenbord naar rechts kan ik er nog steeds niets van maken, al helemaal niet het woord htprm of jy[t,
anneke.. rechts moet je ook niet zo letterlijk nemen...
annekem'n toetsenbord lag te veel naar links, manuel, dus ik drukte de toetsen aan de rechterkant in van de toetsen die ik bedoelde, dus translatie gaat naar links ,
annekewant mijn handen bleven op dezelfde plek,
annekedat klopt toch?
annekemsn is trouwens stom,
annekehoezo service bezet? wie durft mijn service te bezetten?
wouterMisschien moet je je MSN-provider maar eens om opheldering vragen..
manuelJe hebt helemaal gelijk, ik zeg al niets meer... links, rechts...
wouter[vr 27/07 0:00] Kijk anneke, zo typ je het woord groen: GROEN!
Vincentinderdaad vrij vakkundig gedaan, al schrijf je het 2 keer op een andere manier ;)
annekeja, erg verwarrend hoor...
wendyik denk dat anneke maar goed moet oefenen met het typen van het woord groen of GROEN. Vooral zo net even over twaalven 's avonds...
Vincentgroen groeN groEn groEN etc
manuel[za 28/07 0:10] Groen GRoen GRoEn GRoeN etc.
manuel[zo 29/07 0:02] deze week lijkt het groene kamp wat afwezig....
anneke[ma 30/07 0:03] als je het hier niet zo lelijk had gemaakt, manuel, was ik wel vaker langsgekomen,
manuelhmm, volgens mij ben jij hier vaker dan mij langsgeweest... en kan mij niet volledig de staat van deze week verwijt worden...ik heb er maar één te pakken!!! Misschien moet je wat beter campagne voeren om meer medestanders te krijgen ;)
annekeals mijn tegenstanders maar zulke overduidelijke leugens blijven spuien (of kun je gewoon niet tot 2 tellen, manuel?), zo incosistent zijn in hun uitspraken (is t groene kamp nou afwezig of niet?), zo anti-campagne voeren voor zichzelf, hoef ik me niet moe te maken, lijkt me,....
wendybehalve het tellen is Manuel heel goed bezig geweest dit weekend.
irmais het daar helemaal mee eens, die Manuel, spreid gewoon extreme politieke talenten ten toon!
manuelwat een polemiek, ik zal me voortaan wel koest houden...
emile[di 31/07 0:16] ding dong
joeridong ding
wouterhee, wie heeft Dwaze Zaken bij de restaurants gezet?
wendy[[India Roti Room]] geen idee, maar ik stel dit voor
irmaheeft best zin in indiees maar heeft andere plannen. Volgende week wel, en ook film!!!
manuelgoed idee, Irma.
emileik kom vanavond ook heel laaaaaaas niet
wouterhee, betekent dit dat je ook komt volgende week, manuel?
wendyals het zo'n goed idee is zou iedereen het moeten doen!
manuelik ga m'n best doen... nog ff overleggen voor een plek om te knorren...