| Datum | 2007-07-31 |
| Film |
[niemand is geweest] |
| Hint |
[niemand is geweest] |
| Cijfer |
|
| Naam | Opmerking |
| irma | [wo 25/07 0:13] moest je nu perse groen typen in een zin of mag g r o e n ook?
|
| anneke | tsk, Irma.. als je toch no zo lang wakker was, had je net zo goed ook mee kunnen gaan naar de film!
|
| irma | ach ja, dat uurtje meer of minder :-P
|
| anneke | [do 26/07 1:11] htprm@
|
| anneke | od rrm ,ppor l;rit
|
| wouter | wat een mooie tijdstamp, anneke, wel jammer van de kleur :-)
|
| manuel | hmm, vraagt Irma of ik naar
de sneak ga, gaat ze zelf niet !? |
| anneke | tsja, ik probeerde het echt oranje te maken, maar helaas lag mn toetsenbord net iets te veel naar links ; )
|
| manuel | hmm, met een translatie van het toetsenbord naar rechts kan ik er nog steeds niets van maken, al helemaal niet het woord htprm of jy[t,
|
| anneke | .. rechts moet je ook niet zo letterlijk nemen...
|
| anneke | m'n toetsenbord lag te veel naar links, manuel, dus ik drukte de toetsen aan de rechterkant in van de toetsen die ik bedoelde, dus translatie gaat naar links
, |
| anneke | want mijn handen bleven op dezelfde plek,
|
| anneke | dat klopt toch?
|
| anneke | msn is trouwens stom,
|
| anneke | hoezo service bezet? wie durft mijn service te bezetten?
|
| wouter | Misschien moet je je MSN-provider maar eens om opheldering vragen..
|
| manuel | Je hebt helemaal gelijk, ik zeg al niets meer... links, rechts...
|
| wouter | [vr 27/07 0:00] Kijk anneke, zo typ je het woord groen: GROEN!
|
| Vincent | inderdaad vrij vakkundig gedaan, al schrijf je het 2 keer op een andere manier ;)
|
| anneke | ja, erg verwarrend hoor...
|
| wendy | ik denk dat anneke maar goed moet oefenen met het typen van het woord groen of GROEN. Vooral zo net even over twaalven 's avonds... |
| Vincent | groen groeN groEn groEN etc
|
| manuel | [za 28/07 0:10] Groen GRoen GRoEn GRoeN etc.
|
| manuel | [zo 29/07 0:02] deze week lijkt het groene kamp wat afwezig....
|
| anneke | [ma 30/07 0:03] als je het hier niet zo lelijk had gemaakt, manuel, was ik wel vaker langsgekomen,
|
| manuel | hmm, volgens mij ben jij hier vaker dan mij langsgeweest... en kan mij niet volledig de staat van deze week verwijt worden...ik heb er maar één te pakken!!! Misschien moet je wat beter campagne voeren om meer medestanders te krijgen ;)
|
| anneke | als mijn tegenstanders maar zulke overduidelijke leugens blijven spuien (of kun je gewoon niet tot 2 tellen, manuel?), zo incosistent zijn in hun uitspraken (is t groene kamp nou afwezig of niet?), zo anti-campagne voeren voor zichzelf, hoef ik me niet moe te maken, lijkt me,....
|
| wendy | behalve het
tellen is Manuel heel goed bezig geweest dit weekend. |
| irma | is het daar helemaal mee eens, die Manuel, spreid gewoon extreme politieke talenten ten toon!
|
| manuel | wat een polemiek, ik zal me voortaan wel koest houden...
|
| emile | [di 31/07 0:16] ding dong
|
| joeri | dong ding
|
| wouter | hee, wie heeft Dwaze Zaken bij de restaurants gezet?
|
| wendy | [[India Roti Room]] geen idee, maar ik stel dit voor |
| irma | heeft best zin in indiees maar heeft andere plannen. Volgende week wel, en ook film!!! |
| manuel | goed idee, Irma.
|
| emile | ik kom vanavond ook heel laaaaaaas niet |
| wouter | hee, betekent dit dat je ook komt volgende week, manuel?
|
| wendy | als het zo'n goed idee is zou iedereen het moeten doen! |
| manuel | ik ga m'n best doen... nog ff overleggen voor een plek om te knorren... |