[vorige week] [volgende week]        [vorige sneaks] [verander deze sneak]

Datum2007-07-10
Film [niemand is geweest]
Hint [niemand is geweest]
Cijfer
NaamOpmerking
wouter[wo 04/07 0:36] zijn jullie groenliefhebbertjes nog niet terug van de sneak?
annekezo val lls, voordat de site zelfs maar was geupdate...
wouterja, that's me....
anneke[do 05/07 0:21] en zelfs geen schaamte..
manuelTiscali is een paar weken terug overgenomen door KPN... vandaag is de tweede keer al dat ze eruit liggen en ik heb een nieuw IP omdat heel nijmegen plat ging. Blijkbaar krijg ik nu KPN servicelevels... bah....
meike[vr 06/07 0:03] ah ik ben ook weer eens op tijd :)
meikebeetje suffe text maa rik was erg tevreden dat ik eraan dacht ...
wouterGo meike! heb je de smaak van het winnen te pakken?
irma[za 07/07 0:50] hee wouter? ik dacht dat je tegen groen was?
meikeblijkbaar niet meer...
wouterWinnen is leuker als er competitie is, vind ik. Daarom is het goed als groen ook af en toe een dingetje krijgt :-)
manuel[zo 08/07 0:00] Deze week gaat groen het echter niet halen...
irmada's een gewaagde uitspraak manuel!
vincent[ma 09/07 0:03] zeker nu het gelijk staat....
emile[[Abe Veneto]] wil er weer eens bij hoe vinden jullie italiaans????
anneke[di 10/07 0:00] winst!?
meikelijkt me erg lekker, maar dan wel in Italie :)
meikehmm ik was op de server aan het kijken.. was echt niet meer dan een halve seconde over 12!!!
annekesorry meike... maar wel leuk om weer eens door team effort te winnen, dat groen door meer mensen verdedigd werd.. .
wendyIk kom ook mee eten, niet sneaken helaas
wendyManuel heeft een voorspellende gave die niet helemaal werkt
wouterHet is ook moeilijk om voorspellingen te doen, met name over de toekomst.
wouterEn dit wordt de toekomst als we Al Gore het milieu laten redden: http://www.blub.net/~wouter/fotoalbum/index.php?a=93&i=0&s=4&t=i
annekeom over de geluidsoverlast nog maar te zwijgen!
manuel[wo 11/07 0:03] toch nog gelijk spel met het groene kamp
manuelhmm.....