| Datum | 2007-07-03 |
| Film |
Congorama (2006) |
| Hint |
Faire L'Autruche |
| Cijfer |
|
| Naam | Opmerking |
| irma | [wo 27/06 8:49] begint maar weer met groen op achterstand zetten
|
| wendy | heel mooi |
| wendy | ik ga komende dinsdag niet mee want ik ben bezig bij de Essence. |
| vincent | feliciteert Meike met haar overwinning in Antalya!
|
| anneke | [do 28/06 0:00] doet dat dan ook maar! gefeliciteerd, Meike,
|
| joeri | gefeliciteerd, Meike! :)
|
| wouter | Wow! Wat een fantastische prestatie, gefeliciteerd Meike!! |
| anneke | [vr 29/06 0:13] tsja, ik moet iets zeggen. dan maar nog meer felicitaties,
|
| meike | vindt dat wel een goed excuus voor groene dingetjes :) bedankt allemaal! |
| wouter | [za 30/06 0:00] hoera voor de groene dingetjes
|
| irma | [zo 01/07 0:02] groen!
|
| anneke | [ma 02/07 0:38] !
neorg |
| wendy | spannende stand! |
| irma | nou ja, eigenlijk is het duidelijk dat zelfs anneke toch tegen groen is, maar ja, dat ze het nog net niet helemaal toe durft te geven door stiekum achterstevoren te gaan schrijven is een beetje jammer natuurlijk...
|
| Vincent | ...rooh ,nevjirhcs et nerovetsrethca mukeits mo tein sredna teh si kjilekkam oZ |
| meike | is weer terug in dit koude landje (nouja in vergelijking in ieder geval), en komt morgen weer eten... bij de indiees? |
| meike | heeft ook geen rijles dus wil eigenlijk ook wel weer eens naar de film
|
| ydneW | !retupmoc ed tem kjilekkam leeh si nevjirhcs nerov etsrethcA |
| anneke | !tsioom teh tfjilb neorg , tein fo dreekegmo raaM
.edreekegmo tad ,po zo neella tlav 't |
| anneke | en ik wil wel mee filmen hoor, Meike : ) wie weet dan nog wel iemanden?
|
| wendy | !ejtruelk reioom sla sraap jib teh uoh ki |
| irma | [di 03/07 0:07] groen!
|
| mehcoj | !traak ewuein nee roov eem dleg tmeen ne nekaens ne nete tmok ,gninniwrevo ed tem ejnaro treeticilef |
| meike | [[India Roti Room]] er lijkt geen tegenstand... |