| Datum | 2007-07-17 |
| Film |
[niemand is geweest] |
| Hint |
[niemand is geweest] |
| Cijfer |
|
| Naam | Opmerking |
| irma | [wo 11/07 0:10] is tegen groen!
|
| jan | Nou zeg
|
| jan | Voor in het restaurant volgende week: http://www.xkcd.org/c287.html |
| wouter | [do 12/07 0:00] ik ben voor groen!
|
| anneke | [vr 13/07 0:02] ik ook, en echt!
|
| wouter | Ik ben ook echt hoor
|
| anneke | .. echt als in oprecht..
|
| anneke | bedoelde ik,
|
| emile | [za 14/07 0:20] ik ben te laat
|
| emile | zo laat dat ik vergeet het is geen vrijdag meer
|
| anneke | [zo 15/07 0:07] goeie actie, emile!
|
| anneke | Yippie-ka-yay oranje aanhangers!
|
| joeri | go anneke
|
| joeri | Manuel, gefeliciteerd!
|
| emile | van super harte Manuel
|
| wouter | [ma 16/07 0:02] alsnog gefelciteerd, Manuel! En heb je al groene kado's gekregen?
|
| wendy | nog van harte gefeliciteerd Manuel! |
| manuel | Hartelijk bedankt allemaal! Ik ben net thuis van een lang weekend meditatie en smijtwerk (aikido). Nog niets groens gezien!
|
| anneke | [di 17/07 0:11] en zo komt het toch nog goed...
|
| joeri | [[India Roti Room]] Hoopt dat Jan en Ellinor ook komen |
| wendy | dat hoop ik ook. Ik ben van plan om te komen eten. |
| Jan | Ik ben heel erg moe, dus blijf thuis... |
| manuel | [wo 18/07 0:00] en zo word het nog een groene gelijkstand
|
| joeri | nee hoor manuel, jouw opmerking heeft een zwart dingetje, niet oranje!
|
| joeri | alleen first posts tijdens de week zelf krijgen tegenwoordig een kleurtje. de enige manier om een gelijke stand te hebben is dus als je een oneven aantal dagen helemaal overslaat
|