| Datum | 2007-06-12 |
| Film |
[niemand is geweest] |
| Hint |
[niemand is geweest] |
| Cijfer |
|
| Naam | Opmerking |
| joeri | [di 05/06 15:56] [[Palorma]] test 1 2 3 |
| joeri | banaan .... |
| joeri | [[India Roti Room]] test 4 5 6
|
| meike | [wo 06/06 0:07] laten we de week goed beginnen
|
| anneke | heel goed. en ik heb zelfs de filmtitel kunnen vinden, met slechts een enkele google search!
|
| anneke | gezocht op: Aids french movie 2007, wat
gelijk al wel veel vertelt over de film, |
| joeri | [[Geen restaurant meer geselecteerd]] Dat ie op IRR stond is gevolg van m'n testjes.. |
| joeri | zoek het paarse dingetje! |
| joeri | hmm.. ik zie dat het paarse dingetje alleen werkt met firefox.. niet te hard zoeken als je IE gebruikt dus
|
| meike | vraagt zich af of de film leuk was...
|
| anneke | mooi, dat paars! en in antwoord op Meikes bercihtje van 11:13, jwa ach, de film was wel een zeven waard hoor.
|
| wendy | mwa, het paarse dingetje doet het niet in mijn mozilla, ik heb nu wel alle timestamps in het zwart erachter staan. in IE doet ie wel wat met paars. |
| joeri | hmm.. als ik dat zo hoor moet ik het misschien maar uitzetten, dit is niks!
|
| joeri | of iets javascripten of zo
|
| jan | Hier werk ik: http://www.abnamro.com/pressroom/images/buildings/dealingroom02_high.jpg
|
| wouter | Wat een coole foto, met name door die matrixprinter (!!) die als een bezetene ketting
papier staat te spuwen.... |
| anneke | [do 07/06 0:11] ja, die printer is leuk : )
|
| wouter | hee ik moet groen maar weer eens proberen in te halen
|
| wouter | [vr 08/06 0:07] o dan moet ik wel op tijd groen zeggen en niet te vroeg
|
| manuel | Wat voor werk doet Jan tegenwoordig???
|
| irma | [za 09/06 0:00] heeft de paarse dingetjes eindelijk ook ontdekt, leuk! kleurt goed bij oranje! en groen... |
| wouter | huh? ik begrijp nog steeds niet wat er nu paars moet worden...
|
| wouter | ah, zie sneak.css... ik dacht dat joeri het had uitgezet nadat ik een keer allerlei zwarte dingetjes zag dus toen had ik er niet meer op gelet. Leuk zo'n hidden feature!
|
| joeri | hmm.. zijn er nu nog mensen bij wie het (na een shift-reload) nog niet werkt?
|
| irma | [zo 10/06 0:00] ik zit hard na te denken over een originele zin met groen erin maar kan absoluut niets bedenken, dan maar zo dus... |
| wouter | [ma 11/06 0:00] groen
|
| wouter | of zo
|
| anneke | wat een fanatisme zeg
|
| joeri | [[Abe Veneto]] Voor Irma!
|
| irma | oh jee, en ik ga niet eens komen morgen! |
| meike | oh wat jammer, ook niet als ik vrijdag wegga? Zullen we als irma niet komt wel ergens anders gaan eten...
|
| meike | tussendoor kunnen we nog wat huisjes bouwen: http://mathsnet.net/geometry/solid/houses.html
|
| anneke | [di 12/06 0:07] ja, ergens anders lijkt me ook lekker, maar waar?
|
| anneke | wel al erg vaak bij de indiees geweest nu,
|
| joeri | [[Ibis]] vraagteken? |
| meike | vindt dat een goed plan
|
| irma | heeft met veel plezier de huisjes gebouwd, dankjewel meike! en eet smakelijk allemaal vanavond :-)
|
| wouter | heeft thuis nog eten dat dreigt te vergaan als het vandaag niet op komt, omdat hij morgen en overmorgen ook al geen tijd heeft om te koken. |
| anneke | dat getuigt van slechte planning Wouter,.. ik ben in elk geval blij dat ik geen restjes
, maar lekkere misirwat mag eten, |
| irma | hmm, mijn afspraak gaat niet door dus misschien kom ik toch wel mee eten :-)
|
| irma | oh maar wacht eens, heb natuurlijk ook al eten in huis, dus misschien kom ik toch niet mee eten :-(
|
| anneke | tssk
, Wouters excuus is niet alleen slecht, het is ook nog eens besmettelijk! |
| meike | maar irma kan dat toch wel morgen opeten? |
| wouter | Tsja, ik zal de hooikoorts maar de schuld geven. Gisteren was ik daardoor zo moe dat ik thuis in slaap viel en zo bijna te laat was voor een afspraak; toen kon ik het eten dat ik die dag had gepland te maken dus niet meer koken. |
| anneke | wat zielig..
|
| meike | vreest dat ze 7 uur niet gaat halen maar werkt hard door...
|