[vorige week] [volgende week]        [vorige sneaks] [verander deze sneak]

Datum2007-06-12
Film [niemand is geweest]
Hint [niemand is geweest]
Cijfer
NaamOpmerking
joeri[di 05/06 15:56] [[Palorma]] test 1 2 3
joeribanaan ....
joeri[[India Roti Room]] test 4 5 6
meike[wo 06/06 0:07] laten we de week goed beginnen
annekeheel goed. en ik heb zelfs de filmtitel kunnen vinden, met slechts een enkele google search!
annekegezocht op: Aids french movie 2007, wat gelijk al wel veel vertelt over de film,
joeri[[Geen restaurant meer geselecteerd]] Dat ie op IRR stond is gevolg van m'n testjes..
joerizoek het paarse dingetje!
joerihmm.. ik zie dat het paarse dingetje alleen werkt met firefox.. niet te hard zoeken als je IE gebruikt dus
meikevraagt zich af of de film leuk was...
annekemooi, dat paars! en in antwoord op Meikes bercihtje van 11:13, jwa ach, de film was wel een zeven waard hoor.
wendymwa, het paarse dingetje doet het niet in mijn mozilla, ik heb nu wel alle timestamps in het zwart erachter staan. in IE doet ie wel wat met paars.
joerihmm.. als ik dat zo hoor moet ik het misschien maar uitzetten, dit is niks!
joeriof iets javascripten of zo
janHier werk ik: http://www.abnamro.com/pressroom/images/buildings/dealingroom02_high.jpg
wouterWat een coole foto, met name door die matrixprinter (!!) die als een bezetene ketting papier staat te spuwen....
anneke[do 07/06 0:11] ja, die printer is leuk : )
wouterhee ik moet groen maar weer eens proberen in te halen
wouter[vr 08/06 0:07] o dan moet ik wel op tijd groen zeggen en niet te vroeg
manuelWat voor werk doet Jan tegenwoordig???
irma[za 09/06 0:00] heeft de paarse dingetjes eindelijk ook ontdekt, leuk! kleurt goed bij oranje! en groen...
wouterhuh? ik begrijp nog steeds niet wat er nu paars moet worden...
wouterah, zie sneak.css... ik dacht dat joeri het had uitgezet nadat ik een keer allerlei zwarte dingetjes zag dus toen had ik er niet meer op gelet. Leuk zo'n hidden feature!
joerihmm.. zijn er nu nog mensen bij wie het (na een shift-reload) nog niet werkt?
irma[zo 10/06 0:00] ik zit hard na te denken over een originele zin met groen erin maar kan absoluut niets bedenken, dan maar zo dus...
wouter[ma 11/06 0:00] groen
wouterof zo
annekewat een fanatisme zeg
joeri[[Abe Veneto]] Voor Irma!
irmaoh jee, en ik ga niet eens komen morgen!
meikeoh wat jammer, ook niet als ik vrijdag wegga? Zullen we als irma niet komt wel ergens anders gaan eten...
meiketussendoor kunnen we nog wat huisjes bouwen: http://mathsnet.net/geometry/solid/houses.html
anneke[di 12/06 0:07] ja, ergens anders lijkt me ook lekker, maar waar?
annekewel al erg vaak bij de indiees geweest nu,
joeri[[Ibis]] vraagteken?
meikevindt dat een goed plan
irmaheeft met veel plezier de huisjes gebouwd, dankjewel meike! en eet smakelijk allemaal vanavond :-)
wouterheeft thuis nog eten dat dreigt te vergaan als het vandaag niet op komt, omdat hij morgen en overmorgen ook al geen tijd heeft om te koken.
annekedat getuigt van slechte planning Wouter,.. ik ben in elk geval blij dat ik geen restjes , maar lekkere misirwat mag eten,
irmahmm, mijn afspraak gaat niet door dus misschien kom ik toch wel mee eten :-)
irmaoh maar wacht eens, heb natuurlijk ook al eten in huis, dus misschien kom ik toch niet mee eten :-(
anneketssk , Wouters excuus is niet alleen slecht, het is ook nog eens besmettelijk!
meikemaar irma kan dat toch wel morgen opeten?
wouterTsja, ik zal de hooikoorts maar de schuld geven. Gisteren was ik daardoor zo moe dat ik thuis in slaap viel en zo bijna te laat was voor een afspraak; toen kon ik het eten dat ik die dag had gepland te maken dus niet meer koken.
annekewat zielig..
meikevreest dat ze 7 uur niet gaat halen maar werkt hard door...