| Datum | 2007-06-19 |
| Film |
[niemand is geweest] |
| Hint |
[niemand is geweest] |
| Cijfer |
|
| Naam | Opmerking |
| anneke | [wo 13/06 0:12] start
|
| anneke | [do 14/06 0:01] vervolg
|
| wouter | hela
|
| wouter | da's niet de bedoeling, wissel ik speciaal van ip adres en dan is anneke mij nog te snel af!
|
| irma | waarom wissel ja dan ook van ip adres? kost alleen maar tijd!
|
| wouter | Vraag dat maar aan xs4all :-/
|
| Manuel | Wat is het rustig hier deze week. Wat komt er na vervolg?
|
| wouter | tsja, dat hangt misschien wel van jou af.
|
| anneke | [vr 15/06 0:04] vervolg 2
|
| manuel | [za 16/06 0:27] vervolg 3 - het groene deel
|
| wouter | [zo 17/06 0:00] ondanks veel wind zag ik toch niet groen tijdens de wedstrijd muiden - ijmuiden; onze concurrenten wel - van jaloezie, toen ze hoorden dat we gewonnen hadden ondanks / dankzij motorpech dat voor 3 uur oponthoud zorgde.
|
| anneke | arme/ mooie tegenstanders...
|
| anneke | [ma 18/06 0:00] voortzetting van vervolg deel 2
|
| wouter | zou anneke nu ook groen zien, maar dan van ergernis, of heeft ze daar een andere kleur voor?
|
| wouter | hmm we zullen het voorlopig niet weten
|
| vincent | ziet (bijna)
geen oranje meer! |
| wendy | [[India Roti Room]] |
| anneke | [di 19/06 0:01] einde
|
| wendy | misschien dan ter afwisseling lekkere oranje dingetjes eten bij IRR |
| anneke | maar groen is lekkerder....!
|
| joeri | heb er nu al zin in
|
| anneke | ik ook,
|
| wendy | ik gisteren al |