[vorige week] [volgende week]        [vorige sneaks] [verander deze sneak]

Datum2007-06-05
Film Témoins, Les (2007)
Hint [was er niet]
Cijfer
NaamOpmerking
meike[wo 30/05 2:14] en waren ze al verhuisd?
joerinee.. ze gaan vrijdag verhuizen
wouter[do 31/05 0:07] is irma al eens terug van vakantie om te helpen in de strijd tegen het groen?
wouter[vr 01/06 0:10] helpt groen de vrijdag door
wendymooi
wouter[za 02/06 0:00] hee, tijd voor een oranje dingetje (hoop ik als ik niet vergeet groen te typen)
irma[zo 03/06 5:31] is weer terug, helpt natuurlijk graag mee in de strijd tegen groen!
annekedenkt dat Irma wel een jetlag heeft...
wouter[ma 04/06 0:02] oeps, das niet zo handig, vlak voor groene-dingetjestijd met je voet de uitknop van de het stopcontact bedienen waar de pc aan zit....
manuel[di 05/06 0:00] weer een vreemde eend in de bijt
manuelnee, het gaat nog steeds niet om originaliteit maar gewon om het woordje...
joeri[[India Roti Room]] is heel benieuwd hoe het geworden is..
wendyik ook
irmaoh, zijn ze nu echt verhuisd? ik kom vanavond niet dus kan het jammer genoeg nog niet zien
janIk kom ook eten, en Ellinor en Eliza willen ook wel komen maar dan alleen als er buiten gegeten kan worden
janWeet iemand of dat daar goed kan?
janIs het eigenlijk warm genoeg? Ik heb een werkplek zonder ramen :-(
joerijan, de nieuwe IRR heeft een niet-rokersgedeelte. (geregeld door Nienke, yay!)
joerihelpt dat voor E&E?
meike[[Geen restaurant meer geselecteerd]] denkt dat we ook wel buiten kunnen zitten..
meike[[India Roti Room]] hmm ik was al lang geleden op deze pagina..
joeritoch nog stuk.. :(
meikemisschien niet, ik was hier namelijk heen gegaan vanochtend voor jij 'm op India Roti Room zette en heb daarna alleen maar gerefreshed...
joeritest 1 2 3
joeriheeft weer een poging gedaan het per ongeluk resetten van het restaurant op te lossen
EllinorHee, da's leuk! En Nienke bedankt! Ik vind het erg leuk jullie allemaal (ik hoop dat velen komen) weer te zien straks, en weer eens Indiaas te eten. Dat is ook erg lang geleden. Joepie-jee, tot straks! - Dat wil zeggen, als Eliza wakker genoeg is.