| Datum | 2007-05-29 |
| Film |
[niemand is geweest] |
| Hint |
|
| Cijfer |
|
| Naam | Opmerking |
| meike | [wo 23/05 8:40] is opgestaan
|
| anneke | wat vroeg!
|
| wendy | hoe was de film? |
| meike | http://press.web.cern.ch/public/content/Chapters/Spotlight/SpotlightAandD-en.html
|
| meike | naar aanleiding van de discussie over antimaterie van gister
|
| meike | tja de film, het was wel een goede film en ook wel leuk, maar het was soms wat vreemd (als in oncomfortabel)... (zie ook imdb) |
| yvette | [do 24/05 5:44] hoe zit het nu ook al weer met dat groen
.......... |
| yvette | :)
|
| yvette | zoooo, nu kan ik vast wel weer slapen
|
| anneke | : (
|
| anneke | das toch niet mooi, yvette! maar wel leuk dat je hier ook eens langskomt,
|
| wendy | wauw, goeie actie yvette! |
| wouter | [vr 25/05 0:20] groen staat op achterstand?
|
| wendy | een beetje afwisseling kan geen kwaad |
| anneke | dan heb ik tenminste ook weer eens wat te zeuren ; )
|
| wouter | [za 26/05 0:17] zo is dat, want met alleen maar groen ben je veel te tevreden
|
| anneke | ja zeg, maar ZO ontevreden hoeft nou ook weer niet! 3-1 al!
|
| anneke | maar kwa opgetelde tijd staat groen nog voor,
|
| anneke | [zo 27/05 0:00] zo,
|
| vincent | [ma 28/05 0:23] ma,
|
| anneke | di?
|
| anneke | di?
|
| anneke | [di 29/05 0:00] di?
|
| meike | gaat vanavond bridgen...
|
| joeri | [[India Roti Room]] is wel nieuwsgierig hoe het bij de IRR is..
|
| anneke | is wel niewsgierig hoe joeri en nienke het hebben gehad op vakantie, maar zal dat een andere vaond moeten vragen, want is door ziekte genoodzaakt thuis te blijven,
|
| emile | dat is niet zo mooi anneke maar hoe zit het met de irr en waarschijnlijk kom ik ook weer eens een keerjte langs...... veel beter scahp anneke
|
| emile | beterschap... ik kan weer niet tiepen |
| emile | ooh ja... en als je een keertje niets te doen hebt ga je gewoon eens een keertje surfen naar http://www.popinstituut.nl/lowlands/stemlijst.html en stem op ewe.. wendy moet er ook wel meer van weten |
| anneke | dank je wel emile, eet smakelijk dan alvast waarschijnlijk,
|
| wendy | ha emile, die stemlijst doet het niet lekker hier. :( |
| emile | [wo 30/05 9:29] ja ik weet het en sorry dat ik het niet kon halen gisteren
|