| Datum | 2007-05-08 |
| Film |
Interview (2007/I) |
| Hint |
Mr. Pink Takes Control |
| Cijfer |
|
| Naam | Opmerking |
| joeri | [wo 02/05 7:01] haalt vandaag in elk geval 1 punt
|
| wouter | 1 punt achterstand, inderdaad :-(
|
| Manuel | [do 03/05 0:00] Volgende punt is niet voor de groenen.
|
| wouter | maar wel voor de oranjen! goed zo Manuel!
|
| meike | is dit niet maar 0 punten?
|
| wendy | neej, we zouden toch een wedstrijdje leukste opmerking doen?
|
| wendy | bovendien was manuel niet bij het eten afgelopen dinsdag! misschien handig om iedereen eerst op de hoogte te brengen van de plannen. |
| manuel | welke plannen? gaat de pagina uit de lucht? |
| wouter | nee hoor wees niet bang. maar er is een idee ontstaan om behalve de first post ook een best post te maken
|
| wouter | waar je dan dus op kunt stemmen enzo.
|
| anneke | [vr 04/05 0:00] gaat niet voor originaliteit
|
| wouter | Er zijn ook ideën om afhankelijk van de tijd niet per se 1 punt te geven maar minder (of meer). Bijv. als de eerste opmerking om 0:00 is, dan minder punten dan wanneer hij om 23:59 zou zijn. maar hoe dat precies zou moeten weet niemand en ik ben ook bang dat daar geen consensus over gaat komen. Tenslotte is 1 punt voor de eerste opmerking, of dat nu een groene of oranje opmerking is, wel zo overzichtelijk. |
| wouter | hee
|
| anneke | : P
|
| wouter | originaliteit wordt ook niet beloond, blijkbaar. Misschien moet dat ook nog even aangepast worden.
|
| anneke | korter is sneller!
|
| manuel | wenst Esther een groene/goede ver
jaardag |
| manuel | ok, korter is sneller; ik had niet gezien dat middernacht al geweest was
|
| wendy | Esther gefeliciteerd! |
| wouter | [za 05/05 0:01] groen
|
| wouter | wat een saaie opmerking! maar ja, het stemmen op de leukste opmerking is toch nog niet geïmplementeerd, dus hoef ik ook niet mijn best te doen
|
| anneke | verwijt Wouter dat hij zwart ziet
|
| anneke | of liever, oranje, maar dan is t gezegde al helemaal niet meer te zien en snapt al helemaal niemand me...
|
| emile | op deze dag mag het toch best wel voor een keertje oranje zijn toch??
|
| manuel | [zo 06/05 1:30] alweer groen?
|
| wouter | [ma 07/05 0:01] nee, alweer geen groen
|
| wendy | mooie stand vandaag
|
| anneke | [di 08/05 0:00] ....
|
| joeri | [[Ibis]] Fabian stelt Ethiopisch voor. Maar hij komt zelf niet mee :( |
| joeri | btw, Fabian is mijn collega
|
| wendy | ik kom ook niet mee |
| meike | hmm.. willen jullie echt graag naar de ibis? Ik eet het niet zo graag vaak (zo 1 keer in de maand is het wel lekker) dus het word me wat vaak eigenlijk.. zullen we niet weer eens naar de thai ofzo gaan? |
| anneke | is juist pas naar de thai geweest,
|
| jochem | is eigenlijk ook niet zo voor ibis, maar we zijn woensdag met zwemmen al naar de thai geweest, dus anneke zal dat wel niet goed vinden.. italiaans misschien? |
| anneke | nou ja, tussen thai en italiaans maakt t me ook niet zoveel uit,
|
| anneke | mag wel.....
|
| meike | italiaans? gaan we ooit italiaans eten? wel gemeen dat jullie zonder mij naar de thai zijn geweest, anneke vindt het niet eens zo lekker :( |
| meike | hmm het lijkt een lastig probleem... |
| wouter | [[Albina]] Is er een reden dat we niet meer bij Albina komen? Italiaans kan natuurlijk ook, misschien moeten we dan weer eens naar palorma voor de lekkere turkse stoofschotel. |
| meike | komt heel vaak bij de albina, na het zwemmen, maar vorige week niet en als het goed is woensdag ook niet, dus ze vindt het wel goed |
| anneke | [[Ibis]] nou, over een kwartier ben ik weg..
|
| anneke | [[Albina]] err
|
| anneke | dus Albina dan, echt, vastgesteld? of protesteert iemand nog snel..
|
| anneke | ?
|
| joeri | ik heb altijd liever dingen die op loopafstand van de metro zijn, maar een keer Albina moet kunnen
|