[vorige week] [volgende week]        [vorige sneaks] [verander deze sneak]

Datum2007-05-08
Film Interview (2007/I)
Hint Mr. Pink Takes Control
Cijfer
NaamOpmerking
joeri[wo 02/05 7:01] haalt vandaag in elk geval 1 punt
wouter1 punt achterstand, inderdaad :-(
Manuel[do 03/05 0:00] Volgende punt is niet voor de groenen.
woutermaar wel voor de oranjen! goed zo Manuel!
meikeis dit niet maar 0 punten?
wendyneej, we zouden toch een wedstrijdje leukste opmerking doen?
wendybovendien was manuel niet bij het eten afgelopen dinsdag! misschien handig om iedereen eerst op de hoogte te brengen van de plannen.
manuelwelke plannen? gaat de pagina uit de lucht?
wouternee hoor wees niet bang. maar er is een idee ontstaan om behalve de first post ook een best post te maken
wouterwaar je dan dus op kunt stemmen enzo.
anneke[vr 04/05 0:00] gaat niet voor originaliteit
wouterEr zijn ook ideën om afhankelijk van de tijd niet per se 1 punt te geven maar minder (of meer). Bijv. als de eerste opmerking om 0:00 is, dan minder punten dan wanneer hij om 23:59 zou zijn. maar hoe dat precies zou moeten weet niemand en ik ben ook bang dat daar geen consensus over gaat komen. Tenslotte is 1 punt voor de eerste opmerking, of dat nu een groene of oranje opmerking is, wel zo overzichtelijk.
wouterhee
anneke: P
wouteroriginaliteit wordt ook niet beloond, blijkbaar. Misschien moet dat ook nog even aangepast worden.
annekekorter is sneller!
manuelwenst Esther een groene/goede ver jaardag
manuelok, korter is sneller; ik had niet gezien dat middernacht al geweest was
wendyEsther gefeliciteerd!
wouter[za 05/05 0:01] groen
wouterwat een saaie opmerking! maar ja, het stemmen op de leukste opmerking is toch nog niet geïmplementeerd, dus hoef ik ook niet mijn best te doen
annekeverwijt Wouter dat hij zwart ziet
annekeof liever, oranje, maar dan is t gezegde al helemaal niet meer te zien en snapt al helemaal niemand me...
emileop deze dag mag het toch best wel voor een keertje oranje zijn toch??
manuel[zo 06/05 1:30] alweer groen?
wouter[ma 07/05 0:01] nee, alweer geen groen
wendymooie stand vandaag
anneke[di 08/05 0:00] ....
joeri[[Ibis]] Fabian stelt Ethiopisch voor. Maar hij komt zelf niet mee :(
joeribtw, Fabian is mijn collega
wendyik kom ook niet mee
meikehmm.. willen jullie echt graag naar de ibis? Ik eet het niet zo graag vaak (zo 1 keer in de maand is het wel lekker) dus het word me wat vaak eigenlijk.. zullen we niet weer eens naar de thai ofzo gaan?
annekeis juist pas naar de thai geweest,
jochemis eigenlijk ook niet zo voor ibis, maar we zijn woensdag met zwemmen al naar de thai geweest, dus anneke zal dat wel niet goed vinden.. italiaans misschien?
annekenou ja, tussen thai en italiaans maakt t me ook niet zoveel uit,
annekemag wel.....
meikeitaliaans? gaan we ooit italiaans eten? wel gemeen dat jullie zonder mij naar de thai zijn geweest, anneke vindt het niet eens zo lekker :(
meikehmm het lijkt een lastig probleem...
wouter[[Albina]] Is er een reden dat we niet meer bij Albina komen? Italiaans kan natuurlijk ook, misschien moeten we dan weer eens naar palorma voor de lekkere turkse stoofschotel.
meikekomt heel vaak bij de albina, na het zwemmen, maar vorige week niet en als het goed is woensdag ook niet, dus ze vindt het wel goed
anneke[[Ibis]] nou, over een kwartier ben ik weg..
anneke[[Albina]] err
annekedus Albina dan, echt, vastgesteld? of protesteert iemand nog snel..
anneke?
joeriik heb altijd liever dingen die op loopafstand van de metro zijn, maar een keer Albina moet kunnen