| Datum | 2007-05-01 |
| Film |
[niemand is geweest] |
| Hint |
|
| Cijfer |
|
| Naam | Opmerking |
| Vincent | [wo 25/04 0:10] wat voor kleur zal ik mijn oranje muur gaan schilderen? |
| anneke | goud, met echt bladgoud! of groen, lijkt me ook mooi,
|
| anneke | [do 26/04 0:00] maar bijna alles word wel al mooier, ..
|
| anneke | en is dat nu nul punten voor groen..?
|
| irma | hmm, nog 3 kwartier, ik ga het niet redden :(
|
| irma | [vr 27/04 7:12] hee, maar nu wel, 2
1 voor groen |
| joeri | hoe moet dat nou op koninginnedag?
|
| wendy | ha joeri dat is pas maandag
|
| wendy | dus nog een heel weekend om daarover na te denken. of niet. en laat het oranjekamp zich tegenhouden door een of ander
e feestdag? |
| anneke | het groene kamp laat zich in elk geval niet tegenhouden. Althans, ik eer de koningin niet met een lelijk gekleurd dingetje dat bij dr naam past.
|
| anneke | en vervelen de AFF-gangers zich al, zo zonder tientallen films per dag?
|
| anneke | er, FFF
|
| wendy | ja werken is best saai. er zouden toch zo nu en dan wat ledematen en emmers bloed door de gang moeten vliegen om het leuk te maken |
| wouter | Tsja, wat houdt je tegen?
|
| irma | bah, bloed is rood, geef mij maar oranje!
|
| wendy | ik heb hier niet het goede gereedschap! bijlen kettingzagen....
|
| wouter | is dat een hint voor een verjaarskado?
|
| Manuel | Volgens mijn promotor hebben wij
ook Koreanen studeren, dus wie weet... |
| isabel | [za 28/04 0:00] Heb ik jullie al verteld dat ik een leuk mooi groen jurkje heb gekocht voor Maribella? ;-p |
| anneke | nee... wat interessant zeg....
|
| wouter | zeker, want, wie is isabel?
|
| manuel | sorry, zal de browser niet meer open laten staan...
|
| irma | manuel? wat heb je ons te vertellen?
|
| irma | hoe dan ook is isabel wat mij bertreft helemaal top, welkom in het oranje kamp!
|
| joeri | volgens mij is Isabel de zus van Manuel |
| irma | ha ja! Maribella kwam me al zo bekend voor!
|
| anneke | [zo 29/04 0:00] ,
|
| wouter | oh! dat is wel een heel saaie opmerking, anneke!
|
| anneke | saai, maar wel waar,
|
| wouter | [ma 30/04 1:40] groen boven!
|
| joeri | spannend!
|
| anneke | [di 01/05 0:02] heel erg!
|
| anneke | maar nu niet meer : )
|
| wouter | Hmm.. ik hoorde al gereutel uit mijn computer komen toen hij tegen jouw opmerking protesteerd
|
| wouter | e
|
| wouter | Maar ja toen was ik dus mooi te laat
|
| joeri | [[India Roti Room]] Lang geleden alweer, dus stel ik voor... |
| irma | gaat toch niet komen vanavond, en de maand daarna ook niet dus allemaal een hele fijne meimaand gewenst!
|
| meike | wenst irma een goede vakantie! |
| Vincent | eet weer eens een keertje mee |
| emile | komt weer eens niet |
| jochem | gaat bridgen en komt ook niet |