[vorige week] [volgende week]        [vorige sneaks] [verander deze sneak]

Datum2007-04-24
Film [niemand is geweest]
Hint [niemand is geweest]
Cijfer
NaamOpmerking
meike[wo 18/04 7:38] begint de week goed, toch nog iets nuttigs aan vroeg op moeten staan..
wendyeigenlijk begint deze week pas vanavond om 8 uur.
anneke... want?
annekeis dat wat de vierdedags adventisten geloven?
manuel[do 19/04 8:59] Nee, ik geloof niet dat Wendy lid is van de PvdD. Groenlinks hoorguit ;)
wendydaar ben ik ook geen lid van. van geen enkele politieke partij. maar El labirinto del fauno was wel erg mooi!
manuel[vr 20/04 6:24] volgens mij wordt het niets deze week met het groene kamp...
wouterniet te vroeg juigen hoor manuel
wouterfeliciteert Wendy dan maar...
annekeWen dy is vandaag jarig? dan feliciteer ik haar ook!
joeriWat heeft An neke toch vaak rare spaties?
JanGefeliciteerd Wendy!
annekeIk Ma ak vaak spellingsfoutjus, en dan ga ik terug en verbeter en dan druk ik enter, maar de enter word op deze site een spa tie!
annekevandaar, niet dat ik Wendy ooit expres in stukken zou hakken...
manuelgefeliciteerd dan maar
manuelmet je verjaardag Wendy!
irma[za 21/04 1:31] alsnog een groene verjaardag Wendy!
meikefeliciteert Wendy ook te laat!
manuel[zo 22/04 0:56] een groene nacht dan maar weer...
joerioei te laat!
jochem[ma 23/04 0:52] oei op tijd!
wouter[di 24/04 0:14] zo, groen maakt toch al geen kans meer dus pak ik deze ook maar even
annekeach ja....
annekelaat ook maar...
wendyfijn zo'n oranje week rond mijn verjaardag
wendyik zit vanavond weer bij t afff
joeriNienke en ik eten niet mee vanavond
anneke eet er nog iemand wel?
wendyik hoorde Jochem er wel over gisteren
jochemkomt wel eten
wouter[[Ibis]] gaat naar afrika
anneke[[Geen restaurant meer geselecteerd]] heeft daar toevallig ook wel heel veel zin in : )
anneke[[Ibis]] ..
wouterleuk die race-condition in de sneaksite