| Datum | 2007-04-24 |
| Film |
[niemand is geweest] |
| Hint |
[niemand is geweest] |
| Cijfer |
|
| Naam | Opmerking |
| meike | [wo 18/04 7:38] begint de week goed, toch nog iets nuttigs aan vroeg op moeten staan..
|
| wendy | eigenlijk begint deze week pas vanavond om 8 uur. |
| anneke | ... want?
|
| anneke | is dat wat de vierdedags adventisten geloven?
|
| manuel | [do 19/04 8:59] Nee, ik geloof niet dat Wendy lid is van de PvdD. Groenlinks hoorguit ;)
|
| wendy | daar ben ik ook geen lid van. van geen enkele politieke partij. maar El labirinto del fauno was wel erg mooi! |
| manuel | [vr 20/04 6:24] volgens mij wordt het niets deze week met het groene kamp...
|
| wouter | niet te vroeg juigen hoor manuel
|
| wouter | feliciteert Wendy dan maar...
|
| anneke | Wen
dy is vandaag jarig? dan feliciteer ik haar ook! |
| joeri | Wat heeft An neke toch vaak rare spaties?
|
| Jan | Gefeliciteerd Wendy! |
| anneke | Ik Ma ak vaak spellingsfoutjus, en dan ga ik terug en verbeter en dan druk ik enter, maar de enter word op deze site een spa tie!
|
| anneke | vandaar, niet dat ik Wendy ooit expres in stukken zou hakken...
|
| manuel | gefeliciteerd dan maar |
| manuel | met je verjaardag Wendy! |
| irma | [za 21/04 1:31] alsnog een groene verjaardag Wendy!
|
| meike | feliciteert Wendy ook te laat!
|
| manuel | [zo 22/04 0:56] een groene nacht dan maar weer...
|
| joeri | oei te laat!
|
| jochem | [ma 23/04 0:52] oei op tijd! |
| wouter | [di 24/04 0:14] zo, groen maakt toch al geen kans meer dus pak ik deze ook maar even
|
| anneke | ach ja....
|
| anneke | laat ook maar...
|
| wendy | fijn zo'n oranje week rond mijn verjaardag
|
| wendy | ik zit vanavond weer bij t afff |
| joeri | Nienke en ik eten niet mee vanavond
|
| anneke |
eet er nog iemand wel? |
| wendy | ik hoorde Jochem er wel over gisteren |
| jochem | komt wel eten |
| wouter | [[Ibis]] gaat naar afrika |
| anneke | [[Geen restaurant meer geselecteerd]] heeft daar toevallig ook wel heel veel zin in :
) |
| anneke | [[Ibis]] ..
|
| wouter | leuk die race-condition in de sneaksite
|