[vorige week] [volgende week]        [vorige sneaks] [verander deze sneak]

Datum2007-04-17
Film [niemand is geweest]
Hint [niemand is geweest]
Cijfer
NaamOpmerking
anneke[wo 11/04 0:55] neorg
irma! kst
wouter[do 12/04 0:08] biedt wat tegenstand aan groen, anders wordt het veel te makkelijk
manuelvolgens mij moeten de spelregels veranderd worden omdat er veel meer configuraties zijn die een groen dingetje oplevert dan andersom. Ik begin met het voorstel dat alle entries die de letters g-r-o-e-n bevatten oranje worden, dan voorkom je in ieder geval al wat leed en dan krijgen we misschien ook wat creatievere bijdragen van beide kampen ;)
wouter[vr 13/04 0:54] Op zich zou het oranje kamp die creativiteit toch wel in zich moeten hebben, de anderen weten het tenslotte op de cruciale momenten ook te doen zonder dat woordje te moeten gebruiken. ach, zolang je maar ergens het woord groen vermeldt kun je je fantasie toch de vrije loop laten? Kijk, als je maar genoeg onzin ophangt valt het ook helemaal niet op dat er een bepaald woordje tussen staat.
wendyik vind manuels voorstel wel geinig. Maar heeft iemand tijd om dit te doen?
joerimaar wat gebeurt er als er ook o-r-a-n-j-e in staat?
joeriOp http://www.blub.net/~jvr/sneakpage/ kan je experimenteren met een versie waarin de volgende code verwerkt zit: if ($vroegheid < 7 && $vroegheid >= 0)
{
$groen = preg_match("/g.*r.*o.*e.*n/", $o);
$oranje = preg_match("/o.*r.*a.*n.*j.*e/", $o);
if (!$groen && !$oranje)
$kleur = "groen"; // zoals vroeger
else if (!$groen && $oranje)
$kleur = "groen";
else if ($groen && !$oranje)
$kleur = "oranje";
else
$kleur = "zwart";
}
joerivoor lezers die geen php kunnen, $groen is dus dat g-r-o-e-n erin staat, $oranje hetzelfde, en het uitroeptekentje betekent "niet".
joeridus: "if groen maar niet oranje, dan kleur = oranje"
joerizelf weet ik niet of ik het nou zo'n enorme vooruitgang vind, maar goed
Vincentmaar nu kan je dus maar 1 keer per dag testen? en moeten de letters er in de volgorde van het woord in voorkomen?
joerije kan ook terugbladeren
annekeik vind nog steeds dat dat maar gezeur is van manuel.. dat ik mijn lievelingsonderwerp, groen, niet mag noemen zo net na twaalven, is toch al hardstikke wreed?
annekeen als t al word doorgevoerd zeg ik voortaan alleen nog maar "!"of "."ipv iets creatiefs met t risico op fouten
joerimet bovenstaande opmerking was je inderdaad al 't haasje geweest: ".. doorGevoeRd zeg ik vOortaan allEeN.."
joeriik ben tegen
anneke!
annekeook dus, tegen,
anneke[za 14/04 0:00] en nog iets creatiefs
ManuelWauw, wat je zoal in een jolige bui kunt veroorzaken! Ik wordt er geloof ik niet populairder op...
ManuelWauw, seconde te laat en nog fout ook...
ManuelBlijft leuk zo´n pagina....
anneke[zo 15/04 9:36] goedemorgen!
Vincent[ma 16/04 0:02] goedenavond!
wouter[di 17/04 0:19] feliciteert groen met de overwinning
joerihttp://mfrost.typepad.com/cute_overload/2005/12/snailio_flipboo.html
joeri[[Abe Veneto]] Dan maar?
wendyik kom waarschijnlijk niet mee vanavond
irmaja abe! ik kom!
annekeOndanks Abe kom ik toch ook graag mee, maar ik trek geen rok aan.
meikeeen rok? ik heb wel een mooi zomerjurkje gekocht maar daar is het nu wat koud voor, dus ik denk dat ik ook maar niet in een rok kom...
irmatsk!
wendyis het een nieuwe regel om in rok naar Abe te gaan?
joerivraagt zich af waarom Anneke het over rokken aantrekken heeft
anneke*wijst met een beschuldigende vinger naar Irma*
anneketrouwens wel jammer om Meikes zomerjurkje dan nu nog niet te zien, maar wel fijn dat de zon me nu minder verleid om naar buiten te gaan, en ik dus beter kan werken aan mn verslag,
emileik ga het niet redden vanavond dus eetsmakelijk alvast