| Datum | 2007-05-15 |
| Film |
[niemand is geweest] |
| Hint |
|
| Cijfer |
|
| Naam | Opmerking |
| meike | [wo 09/05 9:13] dit zijn vast een hoop punten :) hoe was de film gister? |
| anneke | was wel ok.. beter dan ik ervan had verwacht..
|
| meike | [do 10/05 0:36] heeft net een leuke film gezien, maar dat wist anneke al
|
| meike | concludeert:"anneke != groen"
|
| anneke | : )
|
| joeri | wat voor leuke film heeft meike gezien?
|
| manuel | hier klopt iets niet, ik dacht dat "anneke == groen", of zie ik dat verkeerd?
|
| irma | heeft vandaag een nieuwe rugzak (mooi oranje uiteraard) gekocht in Lhasa! En een fantastische koekjeswinkel ontdekt :)
|
| wouter | cool! plaatje?
|
| wendy | irma, neem je die koekjes mee als je weer terug bent? of zeg je dit alleen maar om ons jaloers te maken? |
| Vincent | of allebei? |
| joeri | [vr 11/05 7:18] dat vroeg ik me ook al af. waarschijnlijk krijgen we alleen een foto van een koekje! |
| anneke | [za 12/05 0:03] hmm, koekjes van een maand oud zijn misschien toch niet heel interessant...
|
| anneke | [zo 13/05 0:14] yay voor servie!
|
| wouter | ?
|
| anneke | yay voor slechte Europese muziek....
|
| joeri | [ma 14/05 7:32] irma is duidelijk nog op vakantie..
|
| anneke | [di 15/05 0:44] en ik duidelijk niet....
|
| meike | helpt nienke herinneren aan een dvd...
|
| irma | is inderdaad nog op vakantie en laat op veel plaatsen sneak koekjes achter!
|
| wendy | [[India Roti Room]] in de nieuwe locatie? |
| joeri | denkt dat de IRR nog niet verhuisd is, maar wie weet
|
| wendy | heel ver omlopen is het niet |
| joeri | echt zin in!
|
| jochem | [[Geen restaurant meer geselecteerd]] gaat bridgen, maar komt wel (even) eten |
| jochem | [[India Roti Room]] ohja, vergeten |