[vorige week] [volgende week]        [vorige sneaks] [verander deze sneak]

Datum2007-03-27
Film [niemand is geweest]
Hint [niemand is geweest]
Cijfer
NaamOpmerking
Manuel[wo 21/03 0:00] Laten we deze week groen en fris beginnen.
annekebij deze, geupdate.. maar de vorige week was eigenlijk wel nog mooier dan deze tot nu toe...
manuelMisschien dat we het deze week dan maar bij één kleur moeten houden, wordt het minder rommelig.... ;)
wendygoed idee!
irmaook mee eens!
jochem[do 22/03 0:00] nah, das een beetje saai..
annekeheel erg mee oneens,
annekemaar wel weer eens met dat laatste, dat wel alleen heel snel was gezegd zo plots..
woutertsjonge, gaan we de reeks van vorige week herhalen?
wendyik heb al een groene bloes aan dus mag het datumpje wel oranje worden morgen
annekeja maar, die bloes zie ik niet, de datum wel!
janwii :)
joerija?
wendyojee nog een slachtoffer?
janIk heb gisteren een Wii gekocht, maar hem nog niet geprobeerd
joerigo jan!
manuel[vr 23/03 7:05] Nog helemaal niemand iets groens gezegd? Zal ik het maar weer doen.
wendygo mauel!
wendyehm, +n
wouterDat ziet er raar uit, zonder n!
anneke[za 24/03 0:00] .
joeristrakke timing!
anneke[zo 25/03 0:00] .
annekedoorbroken: )
wouterAh, eindelijk gelukt!
manuelDrie minuten te laat :(
meikeDie uur te laat :(.. ach tis iig groen :).. we zijn 6e geworden bij het toernooi mochten er geinteresseerden zijn.. dat was niet heel bijzonder maar wel ok, van de nederlanders hebben we het iig het beste gedaan en het was erg leuk :)
Vincent[ma 26/03 0:00] 6e is toch prima?
anneke4-2 is ook prima ; )
joeriniet makkelijk, die zomertijd
meikevoor sommige mensen niet inderdaad, een team (niet mijn team) verloor zondag omdat 1 van de spelers er niet was. Hij had zijn klok een uur terug gezet in plaats van vooruit!
annekehad een badminton toernooitje, maar was ook niet in de prijzen gevallen.. wat wel slecht was, aangezien er 6 prijzen waren voor slechts 12 teams ; )
meikehoezo ook? bij ons waren er 20 prijzen voor 20 teams :).. ok een zakje stroopwafels en flesje douchegel telt zeker niet echt...
anneke.. er was nog wel een loterij bij ons, maar ik was daarvoor weggevlucht, want dat waren allemaal wel heel suffe prijzen.. flessen wijn en zo...
annekemaar ik had zelf al een grote paashaas met een blauw strikje gekocht, dus heb ook geen stroopwafels nodig....
jochemis naar het strand geweest, en daar bleek dat veel andere mensen ook door hebben wat zomertijd betekent..
jochem[di 27/03 0:02] maakt 4 op een rij en wint alweer!
emile[[Abe Veneto]] ik heb wel zin in italiaans vandaag
Vincentheeft daar ook wel zin in, maar moet vanavond bridgen...
emileen maakt niet uit hoe of wat maar vanavond ben ik er echt bij want ik heb het al te veel gemist en een pizza shoarma moet echt vanavond toch naar binnen worden gewerkt
wendyik kom vanavond niet mee. moet nog wat uitzoeken voor de verbouwing.
anneketsk wendy, das ook alweer de tweede keer op rij! maar succes, met de verbouwing.
annekeen fijn dat t zo snel al besloten was, waar we eten.
emileik loop nog meer achter wat moet er verbouwd worden wendy?
Vincent[wo 28/03 0:25] 31...