| Datum | 2007-04-03 |
| Film |
Ex-Drummer |
| Hint |
dat heb je ervan als je boodschappen doet! |
| Cijfer |
|
| Naam | Opmerking |
| nienke | [di 27/03 22:06] Op http://picasaweb.google.com/rfc1149/ staan een paar van mijn eerste foto's en een paar foto's van bij Abe Veneto |
| Vincent | [wo 28/03 0:28] pakt een kleurtje
|
| meike | feliciteert Vincent!
|
| joeri | telt de informatie op de vorige pagina en deze bij elkaar op en feliciteert Vincent ook
|
| Nienke | Congratulations Vincent |
| anneke | fijne verjaardag, V
incent! |
| jochem | bonne anniversaire,, V incent!! |
| joeri | [do 29/03 7:28] slaap lekker allemaal! |
| emile | [vr 30/03 6:34] en goedemorgen |
| joeri | http://www.youtube.com/watch?v=epUk3T2Kfno&eurl=http%3A%2F%2Fmfrost%2Etypepad%2Ecom%2Fcute%5Foverload%2F
|
| anneke | [za 31/03 0:03] en goedenacht maar weer,
|
| wouter | aargh!! groen overload! |
| anneke | [zo 01/04 0:06] tsja, oranje lijkt deze week niet mee te doen, wat jammer zeg,
|
| manuel | Nah, ´t is ook nooit goed; denk je eens iemand een plezier te doen... |
| wouter | [ma 02/04 0:18] ja, erg dankbaar is onze groene opponent blijkbaar niet
|
| wendy | maar goed dat al die groene dingetjes van mijn scherm af zijn gevallen :)
|
| meike | [di 03/04 3:37] sluit de week toch nog mooi af en komt morgen weer eten (als ze niet in slaap valt ;) )
|
| wouter | goh, blijkbaar heb ik een te groot scherm want bij mij is er nog aardig wat witruimte aan de rechterkant, naast de groene dingetjes.
|
| joeri | [[Ibis]] heeft wel zin in enjera |
| jochem | komt eten en hoopt dat er genoeg mensjes zijn om te gaan sneaken |
| wendy | [[Geen restaurant meer geselecteerd]] gaat ook proberen te sneaken.
|
| wendy | [[Ibis]] ojee heb ik m weer stuk gemaakt? |
| jochem | heeft voor de zekerheid iemand extra geregeld |
| jochem | moet dat laatste weer intrekken.. |