| Datum | 2007-03-20 |
| Film |
[niemand is geweest] |
| Hint |
[niemand is geweest] |
| Cijfer |
|
| Naam | Opmerking |
| irma | [wo 14/03 8:38] wow, zou het echt kunnen dat hier nog geen groen dingetje is weggekaapt? |
| wouter | nee
|
| wendy | : )
|
| anneke | neemt nooit t woensdag dingetje,
|
| wendy | op 10 januari wel! |
| anneke | [do 15/03 0:12] ..tsja, dat leek me ver genoeg weg om te veel moeite te zijn voor iemand om het op te zoeken ; )
|
| manuel | [vr 16/03 0:05] deze week wordt weer groen...
|
| wendy | heee manuel, goeie actie! :) |
| meike | vindt het ook wel een goed idee |
| meike | [za 17/03 0:00] hmm hier is het al 12 uur |
| irma | [zo 18/03 0:00] is het niet met manuel eens en hoopt dat deze week juist niet groen wordt! |
| anneke | hoopt dat die hoop vervliegt
|
| anneke | .
|
| anneke | [ma 19/03 0:00] .
|
| anneke | .. slechte klok..
|
| joeri | spannend!
|
| meike | haar toernoooi begint vandaag, maar afgelopen weekend was al het nk gemengde paren waar ze derde werd :)
|
| wendy | meike gefeliciteerd met je (bijna) winst! |
| jochem | [di 20/03 2:39] het staat 3-3 en niemand wil deze hebben?! .. oranje dan maar.. ik ben teveel wiskundige om ook maar te pogen de reeks te onderbreken en de datum groen te maken.. |
| anneke | bah, wiskunde
: ( |
| joeri | jochem! kijk wat je nu gedaan hebt!
|
| joeri | aan jou nu wel de taak Anneke er weer van te overtuigen dat wiskunde leuk is!
|
| joeri | [[India Roti Room]] wil graag het kikkererwten eten eten dat wouter at |
| joeri | voor de duidelijkheid: de kikkererwten hebben bij mijn weten niet van wouter gegeten
|
| Nienke | Misschien raakt Anneke wel overtuigd dat wiskunde leuk is als deze reeks volgende week wordt voortgezet |
| irma | is er in ieder geval van overtuigd dat reeksen leuk zijn en dus dat wiskunde dat ook is
|
| wouter | misschien kunnen we nog andere leuke reeksen doen?
|
| joeri | groen groen groen ...
|
| anneke | jaa, random knikkers trekken uit een bak met alleen maar groene knikkers, ook leuk!
|
| wendy | spannend! Ik weet zeker dat Anneke in staat is de enige oranje knikker eruit te halen :) |
| anneke | an gooi ik m weg, ni
et terug : P |
| wendy | tsk! |
| emile | Ik ben bang dat ik het weer niet ga redden dus hopelijk wel tot volgende week en dan breng ik misschien nog meer finnen mee groetjes
|
| emile | [wo 21/03 6:11] is het niet woensdag al vandaag...???
|
| wendy | ja emile je hebt gelijk. ik was gisteren niet mee dus ik weet niet of er gesneakt was. kan iemand het updaten? |