[vorige week] [volgende week]        [vorige sneaks] [verander deze sneak]

Datum2007-03-20
Film [niemand is geweest]
Hint [niemand is geweest]
Cijfer
NaamOpmerking
irma[wo 14/03 8:38] wow, zou het echt kunnen dat hier nog geen groen dingetje is weggekaapt?
wouternee
wendy: )
annekeneemt nooit t woensdag dingetje,
wendyop 10 januari wel!
anneke[do 15/03 0:12] ..tsja, dat leek me ver genoeg weg om te veel moeite te zijn voor iemand om het op te zoeken ; )
manuel[vr 16/03 0:05] deze week wordt weer groen...
wendyheee manuel, goeie actie! :)
meikevindt het ook wel een goed idee
meike[za 17/03 0:00] hmm hier is het al 12 uur
irma[zo 18/03 0:00] is het niet met manuel eens en hoopt dat deze week juist niet groen wordt!
annekehoopt dat die hoop vervliegt
anneke.
anneke[ma 19/03 0:00] .
anneke.. slechte klok..
joerispannend!
meikehaar toernoooi begint vandaag, maar afgelopen weekend was al het nk gemengde paren waar ze derde werd :)
wendymeike gefeliciteerd met je (bijna) winst!
jochem[di 20/03 2:39] het staat 3-3 en niemand wil deze hebben?! .. oranje dan maar.. ik ben teveel wiskundige om ook maar te pogen de reeks te onderbreken en de datum groen te maken..
annekebah, wiskunde : (
joerijochem! kijk wat je nu gedaan hebt!
joeriaan jou nu wel de taak Anneke er weer van te overtuigen dat wiskunde leuk is!
joeri[[India Roti Room]] wil graag het kikkererwten eten eten dat wouter at
joerivoor de duidelijkheid: de kikkererwten hebben bij mijn weten niet van wouter gegeten
NienkeMisschien raakt Anneke wel overtuigd dat wiskunde leuk is als deze reeks volgende week wordt voortgezet
irmais er in ieder geval van overtuigd dat reeksen leuk zijn en dus dat wiskunde dat ook is
woutermisschien kunnen we nog andere leuke reeksen doen?
joerigroen groen groen ...
annekejaa, random knikkers trekken uit een bak met alleen maar groene knikkers, ook leuk!
wendyspannend! Ik weet zeker dat Anneke in staat is de enige oranje knikker eruit te halen :)
annekean gooi ik m weg, ni et terug : P
wendytsk!
emileIk ben bang dat ik het weer niet ga redden dus hopelijk wel tot volgende week en dan breng ik misschien nog meer finnen mee groetjes
emile[wo 21/03 6:11] is het niet woensdag al vandaag...???
wendyja emile je hebt gelijk. ik was gisteren niet mee dus ik weet niet of er gesneakt was. kan iemand het updaten?