| Datum | 2007-03-13 |
| Film |
Salvador (Puig Antich) (2006) |
| Hint |
|
| Cijfer |
|
| Naam | Opmerking |
| meike | [wo 07/03 0:50] heeft weer eens een film gezien..
|
| meike | vraagt zich af of iemand een idee heeft waarom de hint "Wishful thinking" was?
|
| joeri | haha wat een onvriendelijke hint
|
| wendy | Joeri gefeliciteerd! |
| anneke | [do 08/03 0:02] ja, gefeliciteerd nog J
oeri, alvast! |
| anneke | Joeri, onhandig dat die enter een spatie veroorzaakt,
|
| anneke | en morgen word ik gewekt door een natuurlijke
zonsopgang in 30 minuten : ) |
| joeri | goedemorgen, anneke!
|
| Ellinor | Hoi Anneke, en?
|
| Ellinor | En Joeri nog gefeliciteerd!
|
| anneke | en ik ben wakker : ) goedemorgen!
|
| Vincent | schrik! |
| anneke | [vr 09/03 0:12]
|
| anneke | dag weg, wech dach, pagh zegh, zet pat!
|
| Ellinor | ? Vincent en Anneke, wat is er met jullie aan de hand?
|
| anneke | met mij, slaaptekort, .. vreselijk, zo'n wekker die werkt...
|
| Ellinor | En is het fijner wakkerworden?
|
| meike | lijkt vroeg opstaan opzich wel goed, maar het lijkt toch wat vreemde bijwerkingen te hebben.. |
| anneke | [za 10/03 0:25] .. wakker worden blijft pijnlijk.. maar tís met die wekker wel al bijna draaglijk : )
|
| manuel | [zo 11/03 0:43] ha, bijna een hele groene week!
|
| wouter | [ma 12/03 0:10] ja, groen overheerst wel inderdaad!
|
| wendy | gelukkig heeft mijn motor hele mooie oranje streepjes :) |
| wouter | helaas zien we daar geen mooi plaatje van ....
|
| wendy | er was een plaatje op de site van de dealer maar die is nu weg (hij is verkocht namelijk!). ik zal morgen zorgen voor een showtje. |
| vincent | gaat die show morgen helaas missen (bridgen) |
| wouter | [di 13/03 1:26] feliciteert groen met de (bijna) wekelijkse overwinning
|
| anneke | ja, dat heeft groen goed gedaan.
|
| anneke | en waar zal de show plaats vinden..? waar eten we..?
|
| joeri | [[Abe Veneto]] bijvoorbeeld
|
| anneke | [[Geen restaurant meer geselecteerd]] ha, phew, toch nog iemand die iets zegt voor ik wegga en dus gedwongen zou zijn zelf iets te zeggen
; ) |
| anneke | [[Abe Veneto]] erm
|
| anneke | mee eens in elk geval, doen, niet meer veranderen behalve als t binnen 15 minuten is, aub!
|
| wendy | en hoe
laat was het voordat die 15 minuten ingingen? :P |
| anneke | ze zijn nu op! : ) tot bij Abe! (of anders moeten jullie me maar bellen op mn telefoon waarvan niemand het nummer weet en die nooit aanstaat..)
|
| wendy | 06-belAnneke ?? |
| groene | emile weet niet of hij het gaar redden en waarschijnlijk niet ik loop veel te veel achter de feiten aan in iedergeval heel veel plezier vanavond
|