| Datum | 2007-02-20 |
| Film |
[niemand is geweest] |
| Hint |
[niemand is geweest] |
| Cijfer |
|
| Naam | Opmerking |
| irma | [wo 14/02 0:00] nou, dat wordt vast vechten om de groene dingetjes nu jochem weer terug is |
| wouter | [do 15/02 0:00] Maar, z
at jochem niet in het groene kamp? |
| verslag | ze is leuk :)
|
| joeri | cool!
|
| wouter | Wie is ze?
|
| Vincent | Wie is verslag? |
| wendy | dit is weer s niet te volgen :) |
| meike | leuk! |
| manuel | wow, dit gaat echt nergens over...
|
| irma | echt wel!
|
| wouter | goh, Irma weet er blijkbaar meer over maar houdt ons in spanning....
|
| irma | nog heel lang want dinsdag ga ik naar 'The Wiz'!
|
| anneke | [vr 16/02 1:22] alvast veel gezelligheid gewenst, Irma : )
|
| dwi attorney | DWI DUI Attorneys & lawyers:
<a href="http://ce.sharif.edu/~morshedi/ork/test/cgi-bin/nph-proxy.cgi/atorney/http/zhost.in.ua/dwi.html ">washington dui attorney</a>[url=http://ce.sharif.edu/~morshedi/ork/test/cgi-bin/nph-proxy.cgi/atorney/http/zhost.in.ua/dwi.html]tampa dui attorney[/url]
Nice design! 8) |
| wow! | spam op de sneak pagina!
|
| joeri | daar moet ik maar vast eens goed over na gaan denken!
|
| wendy | het is wel onleesbare spam :) |
| trotter treadmeall | [spam removed] |
| trotter treadmill | [za 17/02 0:38] [spam removed] |
| spam | is ook al in het groene kamp....
|
| Nienke | Anneke is nu zeker dol op spam.. |
| anneke | best een goede uitvinding ja, best mooi zo : )
|
| precor treadmill | [spam removed] |
| lifefitness treadmil | [spam removed] |
| anneke | t vult alleen wel erg...
|
| joeri | ik zal 't morgen even opruimen
|
| anneke | oh jee,
|
| irma | dan komt er een oranje groen dingetje bij want dan is "spam - is ook al in het groene kamp...." de eerste entry!!!
|
| irma | [zo 18/02 0:01] en nog een voor groen!
|
| joeri | probeert 't op te ruimen.. |
| joeri | gelukt.
|
| test | 1 2 3
|
| joeri | LET OP! Je kan nu alleen nog opmerkingen plaatsen als je koekje hebt! (zie bovenaan de pagina).
|
| meike | denkt dat ze dat kan
|
| irma | had gehoopt op een grondiger spamremoval!
|
| anneke | vind t heel netjes zo : ) bedankt Joeri!
|
| koekiemonster | het werkt! |
| Manuel | was even nieuwsgierig :)
|
| wouter | [ma 19/02 0:02] hee ik ben ik nog op tijd voor een groen ding met koekje?
|
| meike | is veel te laat :(.. en gaat maar snel slapen
|
| irma | wheehoo! er gaat een oranje zege aankomen!
|
| Vincent | heeft nu ook een koekje |
| wouter | [di 20/02 1:14] Hoi! eindelijk is groen weer eens
verslagen! |
| emile | dan moet ik mij ook maar weer eens ga bemoeien dat doe ik altijd alleen op dinsdag
|
| Ellinor | Goeiemorgen koekje bij de thee?
|
| joeri | [[Ibis]] neemt misschien collega mee, vindt Ibis dan leuker dan "gewoon" pizza bij de Abe. |
| joeri | collega komt niet mee deze week :-(
|
| anneke | maar ibis is nog steeds lekker!
|
| emile | ik ben een beetje ziek
|
| joeri | iedereen..
|
| irma | [wo 21/02 0:00] is niet ziek! heeft vanavond The Wiz gezien, erg leuk!
|