[vorige week] [volgende week]        [vorige sneaks] [verander deze sneak]

Datum2007-02-20
Film [niemand is geweest]
Hint [niemand is geweest]
Cijfer
NaamOpmerking
irma[wo 14/02 0:00] nou, dat wordt vast vechten om de groene dingetjes nu jochem weer terug is
wouter[do 15/02 0:00] Maar, z at jochem niet in het groene kamp?
verslagze is leuk :)
joericool!
wouterWie is ze?
VincentWie is verslag?
wendydit is weer s niet te volgen :)
meikeleuk!
manuelwow, dit gaat echt nergens over...
irmaecht wel!
woutergoh, Irma weet er blijkbaar meer over maar houdt ons in spanning....
irmanog heel lang want dinsdag ga ik naar 'The Wiz'!
anneke[vr 16/02 1:22] alvast veel gezelligheid gewenst, Irma : )
dwi attorneyDWI DUI Attorneys & lawyers: <a href="http://ce.sharif.edu/~morshedi/ork/test/cgi-bin/nph-proxy.cgi/atorney/http/zhost.in.ua/dwi.html ">washington dui attorney</a>[url=http://ce.sharif.edu/~morshedi/ork/test/cgi-bin/nph-proxy.cgi/atorney/http/zhost.in.ua/dwi.html]tampa dui attorney[/url] Nice design! 8)
wow!spam op de sneak pagina!
joeridaar moet ik maar vast eens goed over na gaan denken!
wendyhet is wel onleesbare spam :)
trotter treadmeall[spam removed]
trotter treadmill[za 17/02 0:38] [spam removed]
spamis ook al in het groene kamp....
NienkeAnneke is nu zeker dol op spam..
annekebest een goede uitvinding ja, best mooi zo : )
precor treadmill[spam removed]
lifefitness treadmil[spam removed]
anneket vult alleen wel erg...
joeriik zal 't morgen even opruimen
annekeoh jee,
irmadan komt er een oranje groen dingetje bij want dan is "spam - is ook al in het groene kamp...." de eerste entry!!!
irma[zo 18/02 0:01] en nog een voor groen!
joeriprobeert 't op te ruimen..
joerigelukt.
test1 2 3
joeriLET OP! Je kan nu alleen nog opmerkingen plaatsen als je koekje hebt! (zie bovenaan de pagina).
meikedenkt dat ze dat kan
irmahad gehoopt op een grondiger spamremoval!
annekevind t heel netjes zo : ) bedankt Joeri!
koekiemonsterhet werkt!
Manuelwas even nieuwsgierig :)
wouter[ma 19/02 0:02] hee ik ben ik nog op tijd voor een groen ding met koekje?
meikeis veel te laat :(.. en gaat maar snel slapen
irmawheehoo! er gaat een oranje zege aankomen!
Vincentheeft nu ook een koekje
wouter[di 20/02 1:14] Hoi! eindelijk is groen weer eens verslagen!
emiledan moet ik mij ook maar weer eens ga bemoeien dat doe ik altijd alleen op dinsdag
EllinorGoeiemorgen koekje bij de thee?
joeri[[Ibis]] neemt misschien collega mee, vindt Ibis dan leuker dan "gewoon" pizza bij de Abe.
joericollega komt niet mee deze week :-(
annekemaar ibis is nog steeds lekker!
emileik ben een beetje ziek
joeriiedereen..
irma[wo 21/02 0:00] is niet ziek! heeft vanavond The Wiz gezien, erg leuk!