| Datum | 2007-02-13 |
| Film |
[niemand is geweest] |
| Hint |
[niemand is geweest] |
| Cijfer |
|
| Naam | Opmerking |
| wouter | [wo 07/02 0:38] Hee ik ben nog op tijd voor een groen dingetje!
|
| emile | geen tijd maar ik probeer volgende week er wel weer bij te zijn ik ben aan het scatteren misschien te veel
|
| anneke | ?
|
| anneke | [do 08/02 0:00] ?
|
| wouter | ja, wat wil je nu eigenlijk zeggen? :-)
|
| anneke | ik had haast, want er waren kapers op de kust! dus vandaar dat vraagtekentjes om al mijn verwondering te uiten over hoe mooi mooi groen kan zijn!
|
| joeri | hee anneke leef je nog
|
| manuel | Sneeuwt het bij julliie ook zo mooi?
|
| joeri | de sneeuw begint aardig op gang te komen ja
|
| anneke | hey Joeri. ja hoor, dit keer veel ijs tegenaangehouden, gaat wel goed eigenlijk. ben in elk geval niet te gewond om van de mooie sneeuw te genieten! Of ik te gewond ben voor huiswerk, ben ik me nog aan het afv
ragen ; ) |
| anneke | ik ben in elk geval blij om een verstandskies-
vrij mens te zijn! |
| meike | [vr 09/02 5:03] moet eigenlijk eens gaan slapen...
|
| irma | [za 10/02 0:00] doet weer eens een poging groen te stoppen |
| anneke | stopt : (
|
| joeri | http://mfrost.typepad.com/cute_overload/2007/02/danish_bunny_st.html |
| anneke | [zo 11/02 0:00] ik wil ook wel zo'n konijntje zijn,..
|
| irma | wat zielig!
|
| anneke | ongelukkige konijntjes huppelen toch niet..?
|
| meike | [ma 12/02 0:12] gaat zo ook even de konijntjes bekijken
|
| emile | ik ben net wakker en nog steeds te laat.....
|
| Ellinor | Gaaf die konijntjes. En wat is de mens toch een grappig beestje - dat we ons met zulke dingen bezighouden. Lief wel vind ik.
|
| wouter | [di 13/02 0:41] hmm deze week is ook al weer verloren voor oranje!
|
| joeri | Wendy belde, is ziek
|
| joeri | Wanneer gaat oranje nou weer eens winnen?
|
| joeri | [[India Roti Room]] Durft 't wel aan |
| anneke | eng hoor?
|
| emile | ik ga het vanavond niet halen.... mijn excuusjes
|
| irma | gaat heel hard proberen he
t wel te halen tenzij gaat blijken dat files heel hard gaan tegenwerken, maar dat moet dan wel echt heel hard zijn want op zich ben ik wel toe aan bijvoorbeeld een lekkere lamb massala met natuurlijk mango lassie na |
| jochem | komt ook weer eens sneaken |
| wouter | blijft deze week maar thuis zodat hij jullie niet ook verkouden maakt.
|
| anneke | [wo 14/02 0:00] !
|