[vorige week] [volgende week]        [vorige sneaks] [verander deze sneak]

Datum2007-02-13
Film [niemand is geweest]
Hint [niemand is geweest]
Cijfer
NaamOpmerking
wouter[wo 07/02 0:38] Hee ik ben nog op tijd voor een groen dingetje!
emilegeen tijd maar ik probeer volgende week er wel weer bij te zijn ik ben aan het scatteren misschien te veel
anneke?
anneke[do 08/02 0:00] ?
wouterja, wat wil je nu eigenlijk zeggen? :-)
annekeik had haast, want er waren kapers op de kust! dus vandaar dat vraagtekentjes om al mijn verwondering te uiten over hoe mooi mooi groen kan zijn!
joerihee anneke leef je nog
manuelSneeuwt het bij julliie ook zo mooi?
joeride sneeuw begint aardig op gang te komen ja
annekehey Joeri. ja hoor, dit keer veel ijs tegenaangehouden, gaat wel goed eigenlijk. ben in elk geval niet te gewond om van de mooie sneeuw te genieten! Of ik te gewond ben voor huiswerk, ben ik me nog aan het afv ragen ; )
annekeik ben in elk geval blij om een verstandskies- vrij mens te zijn!
meike[vr 09/02 5:03] moet eigenlijk eens gaan slapen...
irma[za 10/02 0:00] doet weer eens een poging groen te stoppen
annekestopt : (
joerihttp://mfrost.typepad.com/cute_overload/2007/02/danish_bunny_st.html
anneke[zo 11/02 0:00] ik wil ook wel zo'n konijntje zijn,..
irmawat zielig!
annekeongelukkige konijntjes huppelen toch niet..?
meike[ma 12/02 0:12] gaat zo ook even de konijntjes bekijken
emileik ben net wakker en nog steeds te laat.....
EllinorGaaf die konijntjes. En wat is de mens toch een grappig beestje - dat we ons met zulke dingen bezighouden. Lief wel vind ik.
wouter[di 13/02 0:41] hmm deze week is ook al weer verloren voor oranje!
joeriWendy belde, is ziek
joeriWanneer gaat oranje nou weer eens winnen?
joeri[[India Roti Room]] Durft 't wel aan
annekeeng hoor?
emileik ga het vanavond niet halen.... mijn excuusjes
irmagaat heel hard proberen he t wel te halen tenzij gaat blijken dat files heel hard gaan tegenwerken, maar dat moet dan wel echt heel hard zijn want op zich ben ik wel toe aan bijvoorbeeld een lekkere lamb massala met natuurlijk mango lassie na
jochemkomt ook weer eens sneaken
wouterblijft deze week maar thuis zodat hij jullie niet ook verkouden maakt.
anneke[wo 14/02 0:00] !