| Datum | 2007-02-06 |
| Film |
[niemand is geweest] |
| Hint |
[niemand is geweest] |
| Cijfer |
|
| Naam | Opmerking |
| meike | [wo 31/01 2:00] mijn laatste .. tis te makkelijk zo..
|
| anneke | [do 01/02 0:03] deze is van mij!
|
| anneke | en ik vroeg me nog af waar wendy eigenlijk was eer-gisteren?
|
| joeri | feliciteert Anneke!
|
| meike | volgt joeri zijn goede voorbeeld en feliciteert Anneke!
|
| irma | volgt joeri'e en meike's goede voorbeeld en feliciteert Anneke!
|
| Ellinor | Hoera voor Anneke!
|
| manuel | feliciteert Anneke met haar verjaardag
|
| Vincent | Gefeliciteerd met je verjaardag, Anneke! |
| jochem | zal anneke dan ook maar feliciteren.. gefeliciteerd! |
| Nienke | Gefeliciteerd Anneke. Ik wens je een mooi nieuw levensjaar toe met heel
veel groene dingetjes |
| anneke | awww, allemaal heel erg bedankt! : )
|
| wendy | Anneke gefeliciteerd!!!!!!!!!!! |
| jochem | [vr 02/02 0:05] dan ook nog maar een kadootje! |
| anneke | : ) nog meer dank!
|
| wendy | heej, Anneke is vandaag niet meer jarig! Nog lang niet zelfs. |
| dat | [za 03/02 0:05] duurt nog 363 dagen |
| anneke | wat lief, dat dat zo voor me word uitgerekend... maarre, ik ga echt niet nog 363 dagen wachten voor ik een feestje vier, hoor!
|
| wendy | [zo 04/02 0:02] groen
|
| manuel | [ma 05/02 0:01] voorlopig ben ik nog eventjes aan het nachtbraken, vandaar deze groene groet
|
| wendy | ha manuel, bedankt voor de hulp :)
|
| wendy | en waarom ben jij aan het nachtbraken? |
| wendy | gaat niet mee eten. Ik ga helpen met de voorbereiding van de essence training en ik ga daar nog wat instructies krijgen. Wel jammer dat ik jullie niet kan zien. Volgende week wil ik zeker weer mee! |
| irma | [di 06/02 7:28] het is allang dinsdag en ik mag het groene dingetje
weer eens pakken! |
| meike | komt ook niet, maar ook volgende week wel...
|
| anneke | nou, komt er nog iemand wel nog deze keer?
|
| anneke | zou wel leuker zijn als ik mijn laatste avondmaal met 34 tanden niet alleen hoef te eten,
|
| anneke | en als iemand me dat wiskundige probleem uit wouters cadeautje wil uitleggen
|
| joeri | komt
|
| anneke | [[India Roti Room]] daar dan maar? k'ga nu weg, dus hoop dat t dan niet verandert word!
|
| wouter | komt ook
|
| wendy | zal ik m stiekum veranderen? ik wil daar volgende week ook eten! |
| meike | denkt dat we daar volgende week wel weer kunnen eten misschien :)
|
| irma | [wo 07/02 7:40] kreeg je hier nu groen of zwart?
|