| Datum | 2007-01-30 |
| Film |
[niemand is geweest] |
| Hint |
[niemand is geweest] |
| Cijfer |
|
| Naam | Opmerking |
| wouter | [wo 24/01 0:33] Het is wel vermoeidend iedere keer dat ene woord
te moeten zeggen, maar ja zonder tegenstand wordt het veel te makkelijk voor het groene kamp |
| meike | vindt het oranje kamp wat weinig creatief...
|
| manuel | [do 25/01 0:00] Vandaag moeten we het doen zonder groen... het is makkelijk creatief te zijn als je geen constraints hebt waaraan je moet voldoen... dit is sowieso een oneerlijke strijd....
|
| calimero | is het daar helemaal mee eens!
|
| anneke | hoezo geen constraints? niet het woord groen noemen vink zelf erg lastig! en deze week neem ik eens vrij, gedoe altijd met die dingetjes, zoek t maar uit met jullie anti groenigheid. ik kijk wel naar de mooie muren van mn slaapkamer, ipv jullie opmerkingen,
|
| vincent | heeft zijn eerste 4tallen wedstrijd gewonnen!! jippie!!
|
| anneke | [vr 26/01 0:01] feliciteert vincent daarmee!
|
| anneke | dus helemaal niet voor het groene dingetje, want ik ben wel nog op dingetjes-vakantie, maar ik vond het gewoon echt knap van vincent!,
dus toevallig daarom... |
| anneke | citeerd, trouwens, wel...
|
| wouter | hmm dat is wel misleidend hoor, zogenaamd op vakantie gaan!
|
| anneke | sorry : P
|
| anoniempje | [za 27/01 1:29] anneke is echt nog op dingetjes vakantie hoor! echt waar!
|
| wouter | misschien zijn anderen wel echt op dingetjesvakantie...
|
| meike | [zo 28/01 0:01] is weer eens nog op :)
|
| en | gaat nu maar snel slapen... |
| wouter | hmpf! nu is de internetverbinding de halve dag op vakantie geweest, en uitgerekend om 12 uur 's nachts doet ie het weer, en verlies ik alsnog de race van Meike! Life just isn't fair... |
| meike | [ma 29/01 0:00] ach.. maar om zeker te zijn!
|
| wouter | nou, gelukkig ben ik ook op greonedingetjesvakantie!
|
| anneke | tís wel fijn, om zo zorgeloos
op vakantie te kunnen : ) |
| wendy | misschien moet joeri (of iemand anders) toch maar iets bouwen zodat ik met smsjes mee kan doen... |
| wendy | mijn groenedingetjesvakantie is best lang |
| meike | [di 30/01 8:24] vraagt zich af of nu echt iedereen op vakantie is?
|
| joeri | [[Ibis]] Anyone? |
| meike | komt niet, maar niet wegens de Ibis...
|
| meike | vraagt zich wel af hoe ze ook alweer met een browser op irc kon inloggen
|
| irma | http://webchat.xs4all.nl/index.php
|
| emile | ik kom wel maar weet niet of ik 7 uur haal
|
| irma | heeft ook weer eens een lekker hectisch dagje
|
| irma | maar komt ook wel en vast wel op een schappelijk tijdstip
|
| joeri | Neem je Tarja mee, Emile? |
| emile | ja en ik ben er tussen 7 en 7 30 ik probeer 7 te halen en tarja komt ook
|