| Datum | 2007-01-23 |
| Film |
[niemand is geweest] |
| Hint |
[niemand is geweest] |
| Cijfer |
|
| Naam | Opmerking |
| wouter | [wo 17/01 0:35] Ah, deze doet nog mee voor groen/oranje
|
| joeri | deze wel!
|
| irma | argh! Anneke heeft gelijk! Er is geen enkele week helemaal oranje. MEER... Door die stomme zwarte dingetjes is <a href="http://www.blub.net/sneak/showsneak.php?datum=2006-01-17">week 17-1-2006</a> afgevallen :(
|
| irma | hmm, html werkte dus toch niet
|
| joeri | ik zie zwart + oranje wel als oranje op zich
|
| joeri | het zwarte stuk valt gewoon buiten de competitie
|
| wendy | deze week begint iig goed gekleurd |
| emile | ja dat wel alleen wanneer krijg ik nou eens een kleurtje???
|
| wouter | [do 18/01 0:03] ben ik nog op tijd voor de groene leiderstrui?
|
| anneke | [vr 19/01 0:22] loopt een beetje in
|
| anneke | [za 20/01 0:07] nog een beetje!
|
| joeri | spannend!
|
| anneke | [zo 21/01 0:00] nou!
|
| wouter | hmm nu maak ik me toch wel wat zorgen...
|
| wouter | [ma 22/01 0:01] Ben ik nog op tijd om het groene gevaar tegen te houden?
|
| begin de morgen | zonder zorgen
|
| emile | en dan nu lijkt het allemaal op vanacht aan te komen een laatste sprint voor de groenen of the oranjes zal er dan toch een kroontje worden uitgedeeld morgen?
|
| joeri | spanning en sensatie!
|
| anneke | [di 23/01 0:07] !
|
| anneke | [[India Roti Room]] k'zag plots de klok, was al erg bang te laat te zijn! maar nu ik dan toch nog wat zeg, bepaal ik maar gelijk waar morgen
lekker groen eten gegeten kan worden : ) |
| wouter | Hmm... ik moet toch vroeger thuiskomen merk ik...
|
| meike | vraagt zich af of irma vanavond komt, gezien ze nog een boek van irma heeft
|
| irma | vindt het veel te pijnlijk de kroning van groen mee te maken dus komt niet
|
| meike | vindt dat irma toch moet komen, want dan kan ze iets oranjes eten en dan is het weer een beetje in balans... |
| joeri | [wo 24/01 11:46] zwart?
|