[vorige week] [volgende week]        [vorige sneaks] [verander deze sneak]

Datum2007-01-16
Film Bobby (2006)
Hint A Robber, Robbed Rob's life
Cijfer
NaamOpmerking
joeri[di 09/01 16:20] testerdetest groen
anneke[wo 10/01 0:22] iets diepzinnigs
meikeoh jee, dit klopt niet helemaal, maar tis wel erg groen
manuelDit riekt naar sabotage....
joeriwel lekker om met "groen!" een dingetje te kunnen krijgen zonder dat ie oranje wordt
wendyzwart is inderdaad mooier dan groen!
irmazo vaak zeg je niet per ongeluk groen toch?!
wouter[do 11/01 0:04] ik zeg groen meestal expres
joeriIk heb 't hier wel eens per ongeluk gedaan..
emileik ben weer terug met de klm express in nederland
zwartmaar waarom sta ik dan niet in de statistieken? of is het weer statistiekem
annekeper geluk, een goede?
anneke[vr 12/01 0:00] ??
wouterVoor de blubjes die vergeefs proberen hun mail te lezen: Open Office (waar de mailserver staat) heeft last van een internetstoring bij demon, zie http://www.demon.nl/overdemon/netwerkstatus/
emiledankje wel wouter ik zie dat ik nog eventjes geduld moet hebben hoe dan ook het is toch een mooie vrijdag vandaag
anneke[za 13/01 1:11] gewonnen!
wouterGefeliciteerd!
joeriwas gisteren bij het bedrijfsfeestspel ingedeeld in het oranje team. Gelukkig voor Anneke eindigde het oranje team als laatste. :-(
wouter[zo 14/01 0:01] mischien kan het oranje team het groene team hier wel verslaan?
meikeis trots op joeri dat hij als beste deelnemer zo slecht heeft gespeeld omdat hij voor oranje speede
annekevind dat ook heel netjes van joeri!
joeri[ma 15/01 1:49] is blij met deze waardering en zet de dinsdag definitief op grooen
wendyals joeri goed kon spellen dan was het mooier geweest
annekehoudt wel van alternatiefe spelling, en waardeert dat iemand anders ook nog meespeelt!
annekezo laat zelfs nog,
vincent[di 16/01 0:32] wat is er aan de hand met oranje?
emileen waar gaan we vandaag eens eten
emile[[Abe Veneto]] italiaans
wendy[[Geen restaurant meer geselecteerd]] ik kom iets later
wendy[[Abe Veneto]] ojee
wendyheb ik m weer stuk gemaakt?
joerieven proberen...
joeriziet er goed uit
wendynou, dan zou het verstandig zijn als ik niets meer zeg vandaag :)
wouter[wo 17/01 0:35] is deze opmerking nu nog in de race om de groene dingetjes?