| Datum | 2007-01-16 |
| Film |
Bobby (2006) |
| Hint |
A Robber, Robbed Rob's life |
| Cijfer |
|
| Naam | Opmerking |
| joeri | [di 09/01 16:20] testerdetest groen
|
| anneke | [wo 10/01 0:22] iets diepzinnigs
|
| meike | oh jee, dit klopt niet helemaal, maar tis wel erg groen
|
| manuel | Dit riekt naar sabotage....
|
| joeri | wel lekker om met "groen!" een dingetje te kunnen krijgen zonder dat ie oranje wordt
|
| wendy | zwart is inderdaad mooier dan groen! |
| irma | zo vaak zeg je niet per ongeluk groen toch?!
|
| wouter | [do 11/01 0:04] ik zeg groen meestal expres
|
| joeri | Ik heb 't hier wel eens per ongeluk gedaan..
|
| emile | ik ben weer terug met de klm express in nederland
|
| zwart | maar waarom sta ik dan niet in de statistieken? of is het weer statistiekem
|
| anneke | per geluk, een goede?
|
| anneke | [vr 12/01 0:00] ??
|
| wouter | Voor de blubjes die vergeefs proberen hun mail te lezen: Open Office (waar de mailserver staat) heeft last van een internetstoring bij demon, zie http://www.demon.nl/overdemon/netwerkstatus/
|
| emile | dankje wel wouter ik zie dat ik nog eventjes geduld moet hebben hoe dan ook het is toch een mooie vrijdag vandaag
|
| anneke | [za 13/01 1:11] gewonnen!
|
| wouter | Gefeliciteerd!
|
| joeri | was gisteren bij het bedrijfsfeestspel ingedeeld in het oranje team. Gelukkig voor Anneke eindigde het oranje team als laatste. :-( |
| wouter | [zo 14/01 0:01] mischien kan het oranje team het groene team hier wel verslaan?
|
| meike | is trots op joeri dat hij als beste deelnemer zo slecht heeft gespeeld omdat hij voor oranje speede
|
| anneke | vind dat ook heel netjes van joeri!
|
| joeri | [ma 15/01 1:49] is blij met deze waardering en zet de dinsdag definitief op grooen |
| wendy | als joeri goed kon spellen dan was het mooier geweest |
| anneke | houdt wel van alternatiefe spelling, en waardeert dat iemand anders ook nog meespeelt!
|
| anneke | zo laat zelfs nog,
|
| vincent | [di 16/01 0:32] wat is er aan de hand met oranje?
|
| emile | en waar gaan we vandaag eens eten |
| emile | [[Abe Veneto]] italiaans |
| wendy | [[Geen restaurant meer geselecteerd]] ik kom iets later |
| wendy | [[Abe Veneto]] ojee |
| wendy | heb ik m weer stuk gemaakt? |
| joeri | even proberen...
|
| joeri | ziet er goed uit
|
| wendy | nou, dan zou het verstandig zijn als ik niets meer zeg vandaag :)
|
| wouter | [wo 17/01 0:35] is deze opmerking nu nog in de race om de groene dingetjes?
|