| Datum | 2007-01-09 |
| Film |
Nacho Libre (2006) |
| Hint |
[niemand is geweest] |
| Cijfer |
0.9 |
| Naam | Opmerking |
| wendy | [di 02/01 15:36] [[India Roti Room]] anders krijgen we afkickverschijnselen zonder die lekkere groene spinazie. |
| wendy | [wo 03/01 10:13] nou ja, kan ik een groen dingetje pakken hier?
|
| meike | [do 04/01 0:17] maakt deze pagina snel wat mooier
|
| wendy | ieder zijn eigen smaakje |
| anneke | deelt toch met meike haar groenige smaak, mooier inderdaad!
|
| ech | nie
|
| wouter | [vr 05/01 0:05] houdt van alle kleuren, zowel groen als oranje
|
| irma | [za 06/01 0:00] heeft toch wel een voorkeur voor groen... uh... oranje natuurlijk |
| anneke | ik houdt ook van alle kleuren, alleen meer van mooie kleuren dan van minder mooie
|
| anneke | hmpf, smakeloosheid is weer troef
|
| jochem | wenst iedereen nog een gelukkig nieuwjaar |
| wouter | [zo 07/01 0:02] Hee jochem, de beste wensen
! ben je nog steeds in het groene zwitserland? |
| G. Maguire | [ma 08/01 0:50] Doesn't Holland get the freshest air off the ocean each day, and breathe the newest thoughts? Isn't the ocean itself our own high road to be galloped across in steeds of timber and sailcloth? |
| wouter | [di 09/01 0:46] zal ik dit groen dingetje ook maar eens even verven?
|
| wendy | mooie eindstand! |
| irma | is helemaal blij! maar gaat toch niet mee eten
|
| joeri | Zo, te ver vantevoren gezette dingetjes zijn nu noch groen, noch oranje.
|
| wouter | hmm... op tijd gezette dingetjes op eens allemaal groen??? Wat is dat voor vals spel, Joeri!
|
| wouter | ah het valt mee, ik moest alleen de style sheet herladen :-)
|
| wendy | F5 doet wonderen
|
| anneke | mijd F5 voorlopig dan maar, door deze stylsheet-
bril is alles mooi en fijn : ) |