| Datum | 2007-01-02 |
| Film |
[niemand is geweest] |
| Hint |
|
| Cijfer |
|
| Naam | Opmerking |
| joeri | [do 28/12 10:13] inderdaad
|
| joeri | [vr 29/12 7:17] is iedereen in slaap gevallen?
|
| wouter | [za 30/12 0:49] Hee, 't is al weer zaterdag! misschien tijd om groene voornemens te bedenken
|
| joeri | tssk!
|
| emile | nog meer goede voornemens dan ik al heb??? finnish keyboards doet het weer lekker ik kan weer geen goede letter vinden gelukkig hoef ik nu niet na te denken over groen nog oranje
|
| anneke | [zo 31/12 0:31] voornemen: voor volgend jaar wat voornemens bedenken
|
| irma | [ma 01/01 2:41] wenst iedereen een gelukkig en niet-
groen jaar! |
| irma | [di 02/01 9:04] tijd voor pizza vanavond? Zo'n lekkere met veel groente?!
|
| wendy | [[Abe Veneto]] mogen oranje dingetjes ook? |
| oranje | rulez!
|
| Ellinor | Gelukkig 2007 allemaal!
|
| Ellinor | Maar op Jans verjaardag had íe wel mooi groen mogen zijn.
|
| wendy | Jan gefeliciteerd! |
| joeri | Gefeliciteerd jan!
|
| irma | jan gefeliciteerd!
|
| Wouter | Gefeliciteerd, Jan!
|
| meike | feliciteert Jan! en komt niet eten want ze gaat een beetje bijslapen maar dat hebben jullie nu al wel door..
|
| anneke | [wo 03/01 1:16] wenst jan een fijne mooi gekleurde
na-verjaardag toe |