[vorige week] [volgende week]        [vorige sneaks] [verander deze sneak]

Datum2006-12-26
Film [niemand is geweest]
Hint [niemand is geweest]
Cijfer
NaamOpmerking
ha![wo 20/12 7:37] op een eerlijke manier een grrrroen dingetje
anneke[do 21/12 0:48] en nog een!
wendyik vind anneke niet zielig meer.
wendyvolgens de biosagenda is er wel een sneak de 26e
wendykan iemand mij bellen (niet mailen) als er dinsdag actie is wat betreft eten of sneak? Ik heb tot 2 januari geen internet. Want ik heb lekker vrij van werk! Veel plezier met de groe- eh, oranje dingetjes en allemaal alvast fijne kerstdagen gewenst!
anneke[vr 22/12 0:22] nou, gelukkig heb ik heel veel zelfmedelijden, en zachte zuigbare snoepjes, dat compenseert....
annekeen alweer een groen dingetje..
joeriAnneke, misschien is deze iets voor jouw moeilijk kauwen: http://www.willitblend.com/videos.aspx?type=unsafe
meike[za 23/12 0:00] probeert heel snel te zijn
gezienze net anneke heeft verteld dat het 12u is :)
annekeis toch tevreden : P enne, heel smakelijke trouwens, fijngemalen barbie poppen..
joeri[zo 24/12 9:50] helpt
joeriha!
anneke[ma 25/12 0:27] en iedereen een fijne alhoewel niet helemaal witte kerst gewenst!
vincent[wo 27/12 0:01] vraagt zich af waar dinsdag is
joerihee dinsdag is zoek!
annekewas er wel een dinsdag deze week? misschien waren de goden die vergeten te maken? ik herrinner me geen sneak, dus zal er wel geen dinsdag zijn geweest!
emileik ben in finland ik kom weer terug rond de teinde hoop dat jullie een fijne kerst hebben gehad en alvast de beste wensen
wouter[do 28/12 0:43] Hee, moet de strijd om de groene dingetjes zich niet inmiddels op een andere pagina afspelen?