| Datum | 2006-12-26 |
| Film |
[niemand is geweest] |
| Hint |
[niemand is geweest] |
| Cijfer |
|
| Naam | Opmerking |
| ha! | [wo 20/12 7:37] op een eerlijke manier een grrrroen dingetje
|
| anneke | [do 21/12 0:48] en nog een!
|
| wendy | ik vind anneke niet zielig meer. |
| wendy | volgens de biosagenda is er wel een sneak de 26e |
| wendy | kan iemand mij bellen (niet mailen) als er dinsdag actie is wat betreft eten of sneak? Ik heb tot 2 januari geen internet. Want ik heb lekker vrij van werk! Veel plezier met de groe- eh, oranje dingetjes en allemaal alvast fijne kerstdagen gewenst! |
| anneke | [vr 22/12 0:22] nou, gelukkig heb ik heel veel zelfmedelijden, en zachte zuigbare snoepjes, dat compenseert....
|
| anneke | en alweer een groen dingetje..
|
| joeri | Anneke, misschien is deze iets voor jouw moeilijk kauwen: http://www.willitblend.com/videos.aspx?type=unsafe
|
| meike | [za 23/12 0:00] probeert heel snel te zijn
|
| gezien | ze net anneke heeft verteld dat het 12u is :)
|
| anneke | is toch tevreden : P enne, heel smakelijke trouwens, fijngemalen barbie poppen..
|
| joeri | [zo 24/12 9:50] helpt
|
| joeri | ha!
|
| anneke | [ma 25/12 0:27] en iedereen een fijne alhoewel
niet helemaal witte kerst gewenst! |
| vincent | [wo 27/12 0:01] vraagt zich af waar dinsdag is
|
| joeri | hee dinsdag is zoek!
|
| anneke | was er wel een dinsdag deze week? misschien waren de goden die vergeten te maken? ik herrinner me geen sneak,
dus zal er wel geen dinsdag zijn geweest! |
| emile | ik ben in finland ik kom weer terug rond de teinde hoop dat jullie een fijne kerst hebben gehad en alvast de beste wensen
|
| wouter | [do 28/12 0:43] Hee, moet de strijd om de groene dingetjes zich niet inmiddels op een andere pagina afspelen?
|