[vorige week] [volgende week]        [vorige sneaks] [verander deze sneak]

Datum2006-12-19
Film [niemand is geweest]
Hint [niemand is geweest]
Cijfer
NaamOpmerking
Gelukkig[wo 13/12 1:07] kan ik hier groen nog aan een achterstand helpen!
annekevind dat oneerlijk, als de site nog niet geupdate is mag hier nog niets gezegd worden!
joeriraadt Anneke aan PHP te leren :)
joerimerkt wel op dat het bij volgende week een opmerking kunnen zetten wel het oorspronkelijke doel van de opmerkingenfunctionaliteit was
joerinou ja, een van de oorspronkelijke doelen
joeridoel 1 was discussieren over waar we zouden gaan eten
joeridoel 2 was er op kunnen zetten "Joeri is Anneke nog een kaartje schuldig" en dat soort dingen
joerivoor doel 2 is het nauwelijks gebruikt
joeridoel 1 wel, maar dat werkte niet zo goed, niemand nam een beslissing. Toen kwam dat "we eten bij..." dingetje hieronder, dat werkte ook niet zo goed, maar om technische redenen, niet sociale.
joeridus dat is op zich wel vooruitgang
joerigaat nu even anderen de oren van de kop kletsen
meikemerkt op dat haar suggestie (als je eenmaal een dingetje op de ene site hebt gehad kan je 'm de volgende week niet meer voor dezelfde dag krijgen) dit probleem wel zou verhelpen...
wouter[do 14/12 0:06] Gelukkig mag ik nu wel wat zeggen want een niet-groene week is weer begonnen
wouteren de site is weer geüpdate
ziezonu weer verder met de afwas, die nog allerlei kleurtjes heeft waaronder oranje
wendymooie kleurtjes hier
manuelwel schokkend, dat men zomaar naar knotsenburg komt zonder ook maar iets te melden...misschien dat de oranje kerstlichtjes wel weer wat goed kunnen maken...
wendyik had geen tijd om nog bij jou langs te gaan manuel, sorry
deze[vr 15/12 0:39] week geen groene kerstboom
joerihmm.. 't gaat helemaal niet groen hier
wendyik heb nog nergens oranje kerstbomen zien staan :(
irma[za 16/12 0:05] wel groene gelukkig!
irma[zo 17/12 0:24] en met groene lichtjes ook nog wel
joerigroen is reddeloos verloren deze week
vincent[ma 18/12 0:02] maar nog niet volledig.....
joerivincent saves the day
wendyhelemaal niet! Het niet-groene front is niet te verslaan deze week.
annekede dag kan dan nog wel gered.
manuelkan zo iemand het woordje groen ergens tussen frummelen? Ik moet zelf namelijk maar eens naar bed...
anneke[di 19/12 0:07] tsk, niet alleen vervelend, ook nog eens lui,
meikeinderdaad zeg....
wendy[[India Roti Room]] deze ok?
emileik vind het wel ok ik probeer te komen zo vlak voor kerst dus niet te veel veranderen alsjeblieft want ik heb niet zoveel mogenlijkheden om internet vandaag zovaak te checken
joerilekker!
manuelVolgende week ben ik er hopelijk weer bij. Dit is, als ik niet aan mijn luiheid toegeef...
wendyik vraag me af hoe laat Manuel van plan was naar bed te gaan gisteren. Rond de tijd dat Anneke op stond?
manuelTouché! Je vous remerci...
wendyojee, een fransoos!
joerivolgende week, is dat niet tweede kerstdag?
joerinienke en ik zullen er dan niet bij zijn.
joerizoals altijd als manuel komt, geloof ik
annekeis enigszins onverwachts plots twee verstandskiezen kwijtgeraakt (ik ging naar t ziwekenhuis dekende: ze zeggen vast dat mn tandarts t verkeerd had toen ze me door stuurde, maar ipdv zeiden ze 'rechts eerst of links eerst?) en dus is de rechterkant van mn mond nu nogal opgezwollen en kan ik niet normaal glimlachen en zo, dus blijf ik maar thuis.
annekeoh, en t beetje frans dat ik nog ken "tu est foux!"
wouterPauvre toi! Parfois tu devrais aller a Kriterion pour oblier la mal de mâchoire.
wouterkan de sneakpagina eigenlijk ook chinees? zoals dit: 如果你能看到这你一定是疯了
wouterah niet echt, dat hebben we vast al eerder geprobeerd
wendyarme anneke. Veel beterschap!
joerihoopt dat anneke snel weer kan glimlachen
irmahoopt dat ook, beterschap!
annekedank jullie wel : ) (digitaal lukt t tenminste nog)
manuelOeps, helemaal ontschoten, kerstmis is maandag en niet zondag, dus er zal wel geen sneak zijn
manuelSterkte Anneke, zal wel niet meevallen, twee kiezen in één keer :(