| Datum | 2006-12-19 |
| Film |
[niemand is geweest] |
| Hint |
[niemand is geweest] |
| Cijfer |
|
| Naam | Opmerking |
| Gelukkig | [wo 13/12 1:07] kan ik hier groen nog aan een achterstand helpen!
|
| anneke | vind dat oneerlijk, als de site nog niet geupdate is mag hier nog niets gezegd worden!
|
| joeri | raadt Anneke aan PHP te leren :)
|
| joeri | merkt wel op dat het bij volgende week een opmerking kunnen zetten wel het oorspronkelijke doel van de opmerkingenfunctionaliteit was
|
| joeri | nou ja, een van de oorspronkelijke doelen
|
| joeri | doel 1 was discussieren over waar we zouden gaan eten
|
| joeri | doel 2 was er op kunnen zetten "Joeri is Anneke nog een kaartje schuldig" en dat soort dingen
|
| joeri | voor doel 2 is het nauwelijks gebruikt
|
| joeri | doel 1 wel, maar dat werkte niet zo goed, niemand nam een beslissing. Toen kwam dat "we eten bij..." dingetje hieronder, dat werkte ook niet zo goed, maar om technische redenen, niet sociale.
|
| joeri | dus dat is op zich wel vooruitgang
|
| joeri | gaat nu even anderen de oren van de kop kletsen
|
| meike | merkt op dat haar suggestie (als je eenmaal een dingetje op de ene site hebt gehad kan je 'm de volgende week niet meer voor dezelfde dag krijgen) dit probleem wel zou verhelpen...
|
| wouter | [do 14/12 0:06] Gelukkig mag ik nu wel wat zeggen want een
niet-groene week is weer begonnen |
| wouter | en de site is weer geüpdate
|
| ziezo | nu weer verder met de afwas, die nog allerlei kleurtjes heeft waaronder oranje
|
| wendy | mooie kleurtjes hier |
| manuel | wel schokkend, dat men zomaar naar knotsenburg komt zonder ook maar iets te melden...misschien dat de oranje kerstlichtjes wel weer wat goed kunnen maken...
|
| wendy | ik had geen tijd om nog bij jou langs te gaan manuel, sorry |
| deze | [vr 15/12 0:39] week geen groene kerstboom
|
| joeri | hmm.. 't gaat helemaal niet groen hier
|
| wendy | ik heb nog nergens oranje kerstbomen zien staan :( |
| irma | [za 16/12 0:05] wel groene gelukkig!
|
| irma | [zo 17/12 0:24] en met groene lichtjes ook nog wel
|
| joeri | groen is reddeloos verloren deze week
|
| vincent | [ma 18/12 0:02] maar nog niet volledig.....
|
| joeri | vincent saves the day
|
| wendy | helemaal niet! Het niet-groene front is niet te verslaan deze week. |
| anneke | de dag kan dan nog wel gered.
|
| manuel | kan zo iemand het woordje groen ergens tussen frummelen? Ik moet zelf namelijk maar eens naar bed...
|
| anneke | [di 19/12 0:07] tsk, niet alleen vervelend, ook nog eens lui,
|
| meike | inderdaad zeg....
|
| wendy | [[India Roti Room]] deze ok? |
| emile | ik vind het wel ok ik probeer te komen zo vlak voor kerst dus niet te veel veranderen alsjeblieft want ik heb niet zoveel mogenlijkheden om internet vandaag zovaak te checken
|
| joeri | lekker!
|
| manuel | Volgende week ben ik er hopelijk weer bij. Dit is, als ik niet aan mijn luiheid toegeef...
|
| wendy | ik vraag me af hoe laat Manuel van plan was naar bed te gaan gisteren. Rond de tijd dat Anneke op stond? |
| manuel | Touché! Je vous remerci...
|
| wendy | ojee, een fransoos! |
| joeri | volgende week, is dat niet tweede kerstdag?
|
| joeri | nienke en ik zullen er dan niet bij zijn.
|
| joeri | zoals altijd als manuel komt,
geloof ik |
| anneke | is enigszins onverwachts plots twee verstandskiezen kwijtgeraakt (ik ging naar t ziwekenhuis dekende: ze zeggen vast dat mn tandarts t verkeerd had toen ze me door stuurde, maar ipdv zeiden ze 'rechts eerst of links eerst?) en dus is de rechterkant van mn mond nu nogal opgezwollen en kan ik niet normaal glimlachen en zo, dus blijf ik maar thuis.
|
| anneke | oh, en t beetje frans dat ik nog ken "tu est foux!"
|
| wouter | Pauvre toi! Parfois tu devrais aller a Kriterion pour oblier la mal de mâchoire. |
| wouter | kan de sneakpagina eigenlijk ook chinees? zoals dit: 如果你能看到这你一定是疯了 |
| wouter | ah niet echt, dat hebben we vast al eerder geprobeerd
|
| wendy | arme anneke. Veel beterschap! |
| joeri | hoopt dat anneke snel weer kan glimlachen
|
| irma | hoopt dat ook, beterschap!
|
| anneke | dank jullie wel : ) (digitaal lukt t tenminste nog)
|
| manuel | Oeps, helemaal ontschoten, kerstmis is maandag en niet zondag, dus er zal wel geen sneak zijn
|
| manuel | Sterkte Anneke, zal wel niet meevallen, twee kiezen in één keer :(
|