| Datum | 2006-12-12 |
| Film |
Paris, je t'aime (2006) |
| Hint |
the city of eternal love... |
| Cijfer |
|
| Naam | Opmerking |
| anneke | [wo 06/12 0:10] een frisse start!
|
| manuel | Een goed begin is het halve werk... maar dit is niks natuurlijk!
|
| vincent | jammer dat 'pluizig en blauw' geen optie is...
|
| vincent | ziet opeens eekhoornmail op blub... en je kan kleurtjes kiezen!!
|
| manuel | [do 07/12 0:01] groen moet je doen! |
| anneke | wijze woorden, alleen niet heel toepasselijk of goed getimed...
|
| 2wo[uter | hjeefgt zihjn to[etsenbo[rkd iets te enthjo[usiqast schjo[o[nfgemqaqakdt en kdqan nu zelfgs hjet 2wo[o[rkd fgro[en niet meer typen.
|
| 2wo[uter | Id hjo[o[p kdqat hjet mo[rfgeno[chjtenkd 2weer ietsjhe beter fgqaqat. Id kdqan kdzo[ 2wel befgrihjpelihjkd typen, mqaqar ikd kdenkd kdqat hjet mis fgqaqat qals ikd mihjn 2waqchjt2wo[o[rkd mo[et intypen.
|
| irma | nou ja, begrijpelijk, het is wel even puzzelen hoor!
|
| vincent | planten moeten water, toetsenborden niet!
|
| wouter | nou, mijn toetsen glimmen nu weer prachtig, en dat is niet van viezigheid maar van schoonheid. Bovendien, het was glassex en dat moeten de planten ook niet...
|
| anneke | [vr 08/12 0:01]
|
| anneke | zwijgen is groen ; )
|
| irma | [za 09/12 0:01] 't is alleen maar groen op deze site, volgens mij is het normaal gesproken goud! oh nee, spreken was juist zilver :-S
|
| anneke | en hier is spreken ora
nje : ( |
| manuel | [zo 10/12 0:04] ha, irma krijgt ook al groene vingers!!!
|
| anneke | [ma 11/12 0:04] hier valt ook weinig op te zeggen,
|
| meike | [di 12/12 0:00] is net op tijd thuis!
|
| wendy | zit vanmiddag in knotsenburg en komt dus niet eten en niet sneaken |
| anneke | knotsenburg, dat klinkt knotsgek?
|
| wendy | sommige mensen wonen er (manuel bijvoorbeeld) dus het kan nog gekker. |
| joeri | [[Ibis]] Zin? |
| anneke | [[Geen restaurant meer geselecteerd]] ja, smakelijk
: ) |
| anneke | [[Ibis]] oh, oops,
|
| joeri | anneke, is de site weer stuk of klikte jij verkeerd?
|
| anneke | nu doet ie t in elk geval wel, dus ik zal wel misgeklikt hebben..
|
| anneke | en aangezien ik nu weg ga, zou ik het fijn vinden als niemand t restaurant nog verandert! of anders belt of zo,
|
| meike | [wo 13/12 0:56] het was 7 graden :)
|
| wouter | He, net te laat!
|