| Datum | 2006-12-05 |
| Film |
[niemand is geweest] |
| Hint |
[niemand is geweest] |
| Cijfer |
|
| Naam | Opmerking |
| anneke | [wo 29/11 23:58] beter laat dan nooit,
|
| anneke | [do 30/11 0:00] vroeg is ook beter dan nooit
|
| joeri | 't is weer groen wat de klok slaat
|
| manuel | letterlijk in dit geval. Moet iemand daar wat aan doen :) ?
|
| wendy | ja graag |
| wat te doen | aan zoveel groen? |
| wendy | gaat er niet veel aan doen. Misschien wat supporteren voor mensen die er wel wat aan kunnen doen: Ga voor oranje! |
| anneke | [vr 01/12 0:07] misschien moet je toch gewoon zelf internet aanschaffen, wendy...
|
| hoei | reclame voor de nieuwe Bond-film, in het groen....
|
| anneke | ewww, james bond, niet zo bedoeld!
|
| meike | [za 02/12 0:00] voert vincent zijn opdracht netjes uit |
| wouter | [zo 03/12 0:14] het groene kamp is wel weer fanatiek!
|
| manuel | [ma 04/12 0:00] mooi groen is niet lelijk |
| vincent | gaat maar eens slapen, het is al weer laat
|
| vincent | is te laat zelfs...
|
| meike | aiai dit was iets te zware competitie.. sorry anneke
|
| wendy | hup niet-lelijk-groene kamp! |
| hup | [di 05/12 0:16] mooi-oranje kamp!
|
| emile | ik dacht maar ik denk niet zo veel dus dan maar op naar sinterklaas voor vandaag
|
| meike | vraagt zich af wat we gaan eten? Eigenlijk heeft ze het meest zin in indiees maar dat hebben we wel vaak gegeten de laatste tijd dus misschien dat mensen daar eens genoeg van hebben. Tweede keuze zou Ibis zijn... |
| meike | vraagt zich ook af of nienke en joeri mee naar de film komen, nu ze van de promoveer-stress af zijn.. |
| wendy | [[Abe Veneto]] ik kom met de auto en heb geen zin geld uit te geven aan parkeren |
| joeri | en nienke gaan sinterklaas vieren bij anna-roos
|
| irma | gaat de files niet trotseren
|
| anneke | jammer. en zwak hoor, irma
|
| anneke | [wo 06/12 0:01] nieuwe week, nieuwe kansen
|