[vorige week] [volgende week]        [vorige sneaks] [verander deze sneak]

Datum2006-12-05
Film [niemand is geweest]
Hint [niemand is geweest]
Cijfer
NaamOpmerking
anneke[wo 29/11 23:58] beter laat dan nooit,
anneke[do 30/11 0:00] vroeg is ook beter dan nooit
joeri't is weer groen wat de klok slaat
manuelletterlijk in dit geval. Moet iemand daar wat aan doen :) ?
wendyja graag
wat te doenaan zoveel groen?
wendygaat er niet veel aan doen. Misschien wat supporteren voor mensen die er wel wat aan kunnen doen: Ga voor oranje!
anneke[vr 01/12 0:07] misschien moet je toch gewoon zelf internet aanschaffen, wendy...
hoeireclame voor de nieuwe Bond-film, in het groen....
annekeewww, james bond, niet zo bedoeld!
meike[za 02/12 0:00] voert vincent zijn opdracht netjes uit
wouter[zo 03/12 0:14] het groene kamp is wel weer fanatiek!
manuel[ma 04/12 0:00] mooi groen is niet lelijk
vincentgaat maar eens slapen, het is al weer laat
vincentis te laat zelfs...
meikeaiai dit was iets te zware competitie.. sorry anneke
wendyhup niet-lelijk-groene kamp!
hup[di 05/12 0:16] mooi-oranje kamp!
emileik dacht maar ik denk niet zo veel dus dan maar op naar sinterklaas voor vandaag
meikevraagt zich af wat we gaan eten? Eigenlijk heeft ze het meest zin in indiees maar dat hebben we wel vaak gegeten de laatste tijd dus misschien dat mensen daar eens genoeg van hebben. Tweede keuze zou Ibis zijn...
meikevraagt zich ook af of nienke en joeri mee naar de film komen, nu ze van de promoveer-stress af zijn..
wendy[[Abe Veneto]] ik kom met de auto en heb geen zin geld uit te geven aan parkeren
joerien nienke gaan sinterklaas vieren bij anna-roos
irmagaat de files niet trotseren
annekejammer. en zwak hoor, irma
anneke[wo 06/12 0:01] nieuwe week, nieuwe kansen