| Datum | 2006-11-28 |
| Film |
[niemand is geweest] |
| Hint |
[niemand is geweest] |
| Cijfer |
|
| Naam | Opmerking |
| anneke | [wo 22/11 0:36] ik kies mooi!
|
| wendy | heeft al gekozen en werkt de kaartstand ff bij |
| wendy | oh, wacht, dat kan ik nu niet meer doen |
| anneke | oh ja, oops, dat was ik vergeten...
|
| anneke | tís ook zo lang geleden..
|
| anneke | maar nu is t goed
|
| wendy | jah, daar heb je gelijk in. We moeten vaker gaan! En hopelijk komen er dan nog meer van dit soort leuke films. |
| anneke | mee eens : )
|
| manuel | hmm, ik had op IRR voor volgende week gehoopt...
|
| meike | kan dat niet meer dan?
|
| anneke | [do 23/11 0:37] we hebben toch niet al het indiase eten opgemaakt..?
|
| joeri | precies! en de nieuwe stoelen moeten ook bekeken (bezeten?) worden!
|
| wendy | ziet het probleem ook niet |
| manuel | ik meende dat jullie de laatste tijd wel erg vaak bij IRR waren geweest :), maar dat hoeft inderdaad geen probleem te zijn... Ik ben dus zeer benieuwd naar volgende week :), ik moet het proefschrift nog doornemen... maar heb sowieso weer zin in Amsterdam en iedereen die er woont :) ... en de kerstvakantie die er aan komt..... wat een pokkkeweer begint het nu te worden.... volgens mij kun je best nog wel veel tekst kwijt hier in zo'n tekstvakje... na ja, laten we dat maar niet uitproberen.....
|
| wendy | : ) |
| Vincent | feliciteert Meike met haar verjaardag! Hiep hiep Hoera!! Zingerdezing, etc |
| wendy | Meike gefeliciteerd! |
| joeri | Hee Meike! Gefeliciteerd! Ga je 28 mei je verjaardag weer vieren? |
| joeri | ik bedoel natuurlijk 23 mei
|
| joeri | /me oen |
| anneke | Ik vind het weer wel mooi, die gekleurde afstervende blaadjes, wind en regen, t heeft wel sfeer! Ok, niet de feestelijk sfeer die Meikes verjaardag misschien verdient, maar gekleurde ballonnen vallen zelden spontaan van alle
bomen... |
| wouter | Hooguit verdwaalde propagandabal
lonnetjes |
| anneke | en dat de 28ste in je hoofd zit is wel begrijpbaar
hoor, Joeri.. |
| wouter | Hoera voor Meike!
|
| anneke | jaaa zeg, dat loopt wel een beetje door elkaar! Maar ik sluit me aan bij de Hoera : )
|
| meike | [vr 24/11 3:09] dankt iedereen en maakt de site als afsluiting ietsje mooier!
|
| meike | [za 25/11 0:41] begint te dromen van een helemaal greo
ne week |
| manuel | [zo 26/11 0:06] een groene week???
|
| manuel | het is helaas al weer herfst!!!
|
| vincent | vindt dat 18 graden warm genoeg was voor groene blaadjes....
|
| meike | manuel! dat jij nou net de groene week moest voorkomen...............
|
| irma | manuel! you're the man!
|
| wouter | [ma 27/11 0:01] zorgt dat manuel niet alleen de schuld krijgt van het doorbreken van de groene week
|
| wendy | ja, manuel en wouter maken de week een stuk vrolijker |
| manuel | ik hoop dat ik niet voor al te veel beroering zorg... ik wil morgen ook nog veilig in Amsterdam kunnen vertoeven...
|
| anneke | om de dag voor nienke niet te verpestten, zal ik me inhouden, en de motorzaag thuis laten....
|
| wendy | he, jammer
|
| wendy | *evil grin* |
| manuel | hmm, klinkt vervelend, als wendy nu ook anneke gaat ophitsen. Ik geloof dat het veiliger is om 's avonds dan maar niet mee te eten, want dan heb ik waarschijnlijk geen Nienke meer als verdediging :(... hmm hooguit Wouter zie ik...
|
| wendy | wil wel komen eten
|
| wendy | speciaal om wel de bijl mee te nemen voor manuel. En natuurlijk een beetje omdat het eten lekker zal zijn. |
| anneke | ja, lekker, maar ook veilig? ik kan ook subtiel geweldadig doen hoor ; ) zeker als ik me tegen een bijl zwaaiende aikido vechter moet verdedigen...
|
| wendy | subtiel geweld is nog niet verboden he? |
| anneke | als t maar zinvol is toch?
|
| wendy | ik ben wel benieuwd hoe goed manuel is met aikido, ook zonder de bijl |
| emile | ik wil ook eten morgenavond maar ik kan bij de promotie er helaas niet bij zijn. Nienke zet hem up toy toy
|
| manuel | doet tegenwoordig ki-aikido, dat is meer vreedzame stijl; wil echter indien nodig in oude gewoontes vervallen en weer
wat hardhandiger worden...maar subtiel geweldadig kan ik dus tegenwoordig ook zijn ;) |
| anneke | [di 28/11 0:44] maar jullie zijn gelukkig wel te geintimideerd om nog een keer vervelend te doen!
|
| wendy | is helemaal niet geintimideerd! Ik lag om die tijd netjes in mijn bedje. |
| wendy | [[India Roti Room]] deze maar weer? |
| emile | manuel ik dacht dat jij altijd subtiel was... en ik zelf.... nog steeds niet manuel sorry
|
| emile | ik heb wel zin in indiees ben er om ongeveer 7 30 pm
|
| meike | het plan is om om half 7 te komen, voor wie dan kan iig... maar dus niet allemaal, nouja ik en anneke zijn er iig om half 7
|
| emile | dan zou ik al snel hier mijn biezen moeten pakken en dat kan nog effe niet
|
| irma | komt toch maar niet, sorry!
|
| Ellinor | [wo 29/11 8:27] Goedemorgen!
|
| Ellinor | Ha mooie kleur. En Nienke nogmaals heel erg gefeliciteerd!!!!! HOERA!! Ben je erg opgelucht? Ga je iets leuks doen deze dagen?
|