| Datum | 2007-02-27 |
| Film |
[niemand is geweest] |
| Hint |
[niemand is geweest] |
| Cijfer |
|
| Naam | Opmerking |
| irma | [wo 21/02 0:00] een groene start!
|
| wendy | heel mooi! |
| emile | [do 22/02 6:19] dat is wel super echt prachtig gedaan irma
|
| anneke | : )
|
| wendy | emile weet blijkbaar niet meer wat mooi is! |
| anneke | [vr 23/02 0:03] mooiheid ligt in het oog van de aanschouwer,
|
| emile | maar zo pies ik wel groen naast het potje voor vandaag
|
| blub | en het is wel erg rustig hoor is het al weekend
|
| anneke | weekeind ligt in het oog van de aanschouwer,
|
| Ellinor | Fijn weekend allemaal!
|
| anneke | [za 24/02 0:20] insgelijks!
|
| Ellinor | een mooi begin van het weekend.
|
| anneke | [zo 25/02 0:00] zo dan maar vervolgen?
|
| wouter | Kan ik de groene voorsprong nog verkleinen?
|
| wouter | aaarg!
|
| anneke | : P
|
| manuel | zo, dat was rap |
| anneke | haastig spoed, doet toch wel goed!
|
| irma | tsssk!
|
| manuel | Laten we dit op ons zitten, Irma? Kijken of we er nog een gelijkspel van kunnen maken... |
| manuel | Nog één minuut voor het magische woord...
|
| manuel | [ma 26/02 0:00] En zoals zelfs Anneke niet kan ontkennen, het magische woord is: GROEN
|
| emile | waarschijnlijk is groen het meest voorkomend woord nu ondertussen op de blub.....
|
| joeri | http://www.sunbelt-software.com/stu/fooled.jpg
|
| wendy | [[India Roti Room]] en het is pas maandag! |
| manuel | hmm, volgens de colorpicker is het inderdaad allebei #6b6b6b, maar het blijft verdacht
|
| joeri | Emile heeft z'n spectrometer tegen 't scherm gezet en komt tot dezelfde conclusie
|
| joeri | maar 't blijft echt heeel tegenintuitief
|
| emile | print het uit en knip beide vierkantjes uit dan zie je het ook
|
| anneke | [di 27/02 0:07] knap toch, onze hersentjes, dat we niet zien wat er is maar hoe het eigenlijk echt hoort te zijn
|
| emile | dus waarom zien we dan niet het groen als oranje of andersom??
|
| wendy | tsja, dat zal wel door anneke komen
|
| groene | en je hebt mij ook in het oranje
|
| joeri | ha! een van mijn collega's lust alleen de roze en de witte schuimpjes
|
| meike | ah en jij precies de blauwe en de groene? .. ik mis vast iets...
|
| anneke | ik denk dat deze website nog niet lang genoeg bestaat om evolutionair aan aangepast te raken. mijn klein klein klein klein klein klein klein klein klein kinderen (die nooit gaan bestaat en als ze er al zijn is de wereld vast al vergaan, maar goed) die zien vast geen oranje meer : )
|
| joeri | komt later; wacht niet op mij.
|
| Vincent | is grieperig, en komt niet mee eten.. |