| Datum | 2014-09-09 |
| Film |
|
| Hint |
|
| Cijfer |
|
| Naam | Opmerking |
| wendy | [wo 03/09 7:54] groen |
| wouter | gaap |
| joeri | [do 04/09 7:43] pffff |
| wendy | heb je het zwaar? |
| wouter | xkcd van vandaag is een mooie demonstratie van waarom X11 beyond repair is. Ik kan nu mijn computer laten crashen met het wieltje van de muis. |
| wendy | [vr 05/09 8:29] groen |
| anneke | rectificatie: Ik beschuldigde het zwembad ten onrechte van het zijn van een bron van mijn ooginfectie. De oogarts haalde vandaag een splinter uit mijn oog.. |
| joeri | Auw! |
| elwin | Jammer Meike dat jullie na zo'n zegetocht helemaal op het einde worden ingehaald door Israel en Polen, toch gefeliciteerd met jullie 3e plaats! |
| wendy | [za 06/09 1:59] groen |
| meike | Ja helaas het zat de laatste middag niet zo mee |
| Yvette | Meike, derde is toch zeker ook een felicitatie waard: Van harte gefeliciteerd! |
| Yvette | Ik ben veeeeeel te lang niet meer op deze pagina geweest, sorry, maar bij deze alsnog: |
| Yvette | Anneke, Wendy, Wouter, Jantien en Joeri, alsnog hartstikke bedankt voor de felicitaties voor mijn verjaardag en natuurlijk alsnog van harte gefeliciteerd via deze weg voor Wouter, Irma en natuurlijk Anneke |
| anneke | gefeliciteerd met die derde plek, Meike |
| wendy | [zo 07/09 0:09] groen |
| Yvette | [ma 08/09 0:00] Fijne maandag |
| joeri | insgelijks |
| wendy | zonnige maandag |
| Yvette | [di 09/09 0:00] en |
| Yvette | mooie dinsdag |