| Datum | 2014-09-02 |
| Film |
|
| Hint |
|
| Cijfer |
|
| Naam | Opmerking |
| wendy | [wo 27/08 8:56] groen |
| Anneke | stomme promotor, heeft formulier 3 niet ingediend :( |
| Anneke | maar t mag volgende week nog,... dus, komt goed, vast |
| Anneke | Yvette gefeliciteerd! |
| wendy | van harte gefeliciteerd Yvette! |
| wouter | Van harte, Yvette!!! |
| jantien | Hiep Hiep hoera voor Yvette! |
| jantien | [do 28/08 6:11] Hiep Hiep hoera voor Wouter! |
| wendy | van harte gefeliciteerd Wouter! |
| Anneke | Wouter gefeliciteerd! |
| Anneke | en yay, formulier 3 is nu toch nog verstuurd :) |
| wouter | Anneke, gefeliciteerd! |
| joeri | hiep hiep hoera voor Yvette en Wouter! En Anneke! |
| elwin | Gefeliciteerd Wouter en Anneke! |
| joeri | [vr 29/08 9:50] Gefeliciteerd Irma! |
| joeri | Toch? of zit ik er naast? |
| elwin | Zeker wel, van harte Irma! |
| Anneke | Irma gefeliciteerd! |
| wendy | van harte gefeliciteerd Irma! |
| jantien | Hiep Hiep hoera voor Irma! |
| anneke | [za 30/08 9:14] saai hoor, niemand jarig... |
| wendy | dan krijgt Niemand mijn felicitatie vandaag |
| jantien | [zo 31/08 3:57] Insomnia |
| elwin | [ma 01/09 0:02] Nu wel lekker slapen hoor! |
| elwin | Droom van mooie fractals |
| jantien | Ik vind fractalbeer een beetje eng... |
| joeri | huh? |
| elwin | |
| elwin | Ik vind hem wel lief... |
| elwin | Of dacht je aan Cyriak's beertje? Niet geheel vegetarisch maar strict genomen zelf geen fractal natuurlijk |
| elwin | |
| Meike | vind je hausdorf eng? Hij is echt superschattig! |
| Meike | leuk filmpje ook! |
| Jantien | [di 02/09 7:41] Droomde vannacht van heel veel beertjes... |
| elwin | Heel sympathieke beertjes hoop ik |