| Datum | 2014-07-29 |
| Film |
|
| Hint |
|
| Cijfer |
|
| Naam | Opmerking |
| elwin | [wo 23/07 8:47] Morning |
| jantien | Mourning |
| Anneke | [do 24/07 8:08] ochtend |
| joeri | [vr 25/07 8:18] vrijdagochtend |
| wendy | goeiemorgen allemaal |
| wendy | wie heeft er zin om dinsdag de 29e naar de introductieavond van Essence in Amsterdam te komen? :) |
| wendy | en wie heeft er zin om donderdag de 31e naar de introductieavond van Make it Work in Amsterdam te komen? :) |
| Anneke | Gratis? En wat gaan jullie dan laten werken? |
| wendy | Tijdens de introductieavond zal er een klein beetje worden gewerkt. Er zal dan uitleg worden gegeven over de cursus die eraan hangt, bij de Make it Work gaat het o.a. om communicatie en relaties in het dagelijks leven. |
| wouter | De komende weken gaan Jantien en ik eerst in een aantal stappen terug naar de basis. Jantien hoopt dan wat innerlijke groei te bereiken. Daarnaast hopen we onszelf naar een hoger niveau te tillen en zelf meer in de natuur te leven en in evenwicht. We hanteren daarbij een down-to-earth strategie. |
| Jantien | Fijne vakantie! |
| groen | [za 26/07 0:13] Test |
| Anneke | Fijne vakantie Jantien, Wouter, Elwin, en Yvette ook! |
| Anneke | Ik doe niet aan communiceren, of relaties.. maar ik wil wel mijn dromen verwezelijken.. dus: |
| Anneke | crowdfunding! : Project, Help Anneke omscholen tot kunstenares. Doel: heel veel geld, voor opleiding, potloden, en levensonderhoud tot mijn grote doorbraak. De eerste 10 donaties van 10.000E worden in een meesterwerk verwerkt, alle donateurs worden genoemd in mijn autobiografie! |
| Anneke | voorbeeld van een donateur in mijn werk: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10204190678474972&l=6ce9768522 |
| wendy | Fijne vakantie voor alle vakantiegangers. Anneke, ik wil wel een potlood doneren :) Voor je levensonderhoud mag je hier wel een keer op visite komen, dan mag je mee-eten. |
| Anneke | Yay, dank lieve Wendy :) Voor dat potlood kom ik graag binnenkort langs |
| wendy | [zo 27/07 9:57] groen |
| vincent | zo te zien wordt het wel een oranje potlood ;) |
| Anneke | [ma 28/07 1:57] , ja, lastig.. dan moet ik maar veel worteltjes gaan tekenen, en zonsondergangen,..? |
| meike | [di 29/07 1:41] Worteltjes! |
| vincent | Jan, hoorde ik nou over jouw heldendaden, of werkt er nog een Jan bij WCC? |
| joeri | [wo 30/07 9:43] haha er werken diverse jannen bij WCC en ze zijn allemaal helden maar om verschillende redenen |
| joeri | maar ik ben wel benieuwd naar de heldendaden :) |
| Anneke | ik ook! |