| Datum | 2014-07-22 |
| Film |
|
| Hint |
|
| Cijfer |
|
| Naam | Opmerking |
| meike | [wo 16/07 4:55] Gelukkig is het hier nog dinsdag, dan kan ik Manuel nog feliciteren (deze verjaardag zou ik moeten kunnen onthouden mijn broer is vandaag ook jarig (laat ik die ook maar snel feliciteren)) |
| Anneke | Op facebook was ik wel op tijd, maar ik wens Manuel ook hier nog vele jaren toe, kan ik een van die volgende jaren ook op de sneak-site op tijd zijn ;) |
| anneke | [do 17/07 7:59] Spreken is zilver, zwijgen is goud, en typen is |
| manuel | Dank je wel Meike :) |
| elwin | [vr 18/07 7:48] Mooie dag voor een veggie outdoor etentje |
| Anneke | Ik vind het te warm eigenlijk, maar kom toch. De stroganov is echt heel lekker namelijk, want daar heb ik ook wat in mogen roeren. Nou ja, een deel van de stroganov, niet all 210 liter. Een groot deel van de stroganov mist dus helaas die extra spicy aangebrande smaak... |
| elwin | De stroganov was yummie! |
| wouter | [za 19/07 0:11] ik vond het ook erg lekker en hoop dat het recept nog op internet verschijnt, maar miste wel het toetje :) |
| elwin | De vooruitzichten voor de recepten zijn goed, ze willen ze vandaag online zetten |
| elwin | http://www.vegetariers.nl/organisatie/nieuws/verslagen-van-activiteiten/vierde-langste-vegetarische-tafel-langer-en-lekkerder-dan-ooit |
| elwin | et voila |
| elwin | [zo 20/07 9:38] mooie zondag |
| wendy | [ma 21/07 8:37] groen |
| anneke | [di 22/07 0:05] Was het lintje om de shuttle, waar ik net tegen mepte :) |
| wendy | als het maar een groen lintje was :) |
| Anneke | Ik was zelfs blij geweest als de hele shuttle oranje was geweest, mogen spelen maakt veel gelukkiger ;) |