| Datum | 2008-03-11 |
| Film |
[niemand is geweest] |
| Hint |
|
| Cijfer |
|
| Naam | Opmerking |
| anneke | [wo 05/03 0:28] date nog maar even niet up, vanwege Meike's lange verhaal
|
| joeri | :-)
|
| anneke | [do 06/03 0:37] maar nu toch ondertussen wel..
|
| manuel | [vr 07/03 7:16] feliciteert Joeri! |
| wendy | Joeri gefeliciteerd!!! |
| anneke | dan doe ik dat ook, gefeliciteerd, Joeri!
|
| meike | ook, Joeri gefeliciteerd :)
|
| Ellinor | Fijne verjaardag Joeri, en een mooi nieuw jaar!
|
| anneke | [za 08/03 2:01] .. dinsdag moet ik bad min tonnen...
|
| wendy | [zo 09/03 0:03] groene zondag
|
| joeri | groembel
|
| wouter | [ma 10/03 0:19] en nog een punt tegen groen!!!1!
|
| anneke | gloene gloeten
|
| anneke | nouwww, altijd net voor ik iets wil zeggen : (
|
| anneke | ach ja, groen wint toch nog,
|
| wouter | o dat was wel echt op het scherpst van de snede!
|
| wendy | goed gedaan wouter |
| wendy | wij gaan morgen niet mee. We zitten morgen bij een 2 daagse cursus en krijgen daar te eten. |
| wendy | [di 11/03 0:00] is het al tijd voor een groen dingetje? |
| wendy | dat was goed gemikt |
| meike | is aan het bridgen en er ook niet..
|
| joeri en nienke | komen deze week ook niet ivm huisgeneuzel |
| anneke | ... leegte zeg.. nou ja, mis ik tenminste niet veel door te gaan badmintonnen...
|
| jochem | was wel van plan te gaan, maar slaat dan ook maar over vandaag.. |
| anneke | jammer, beter timen, Jochem,
|
| Wouter | hmm... dan kom ik ook maar niet (komt ook wel eens handig
uit :-) |